LÄSKIT MAMMAT
Suomalaiset mammat lopettavat liikunnan jo raskauden alkuviikkoina (jos ovat edes ennen harrastaneet). Raskauden tekosyyllä on on hyvä "ottaa rauhallisesti" sohvalla maaten, syöden "kahden edestä" herkkuja. Suomalaisista mammoista on aivan normaalia lihota 20 kiloa tuona raskauden aikana, eikä noita "raskauskiloja" saada koskaan enää tiputettua. Sitten läskinä lörttövittuna ihmitellään, että miksi miestä ei enää seksi kiinnosta? Tänne palstalle asti tullaan kyselemään, että mikä siinä miehessä on vikana, kun ei enää seksi kiinnosta?
Suomalaisille norsumammoille hieman esikuvaa, että kuinka raskaus ei voi olla tekosyy liikkumattomuudelle ja läskistymiselle:
http://www.iltasanomat.fi/yleisurheilu/art-1288707387326.html?ref=rss
Kommentit (27)
Törkeää vaarantaa lapsen terveys tuolla tavalla!
Mees kuule Yhdysvaltoihin kattoo läskiä ihmistä :) siellä niitä riittää ja kyllä huomaat suomalaisten hoikkuuden! Ja ei, en ole läski odottava, olen itseasiassa aika timmissä kunnossa. :D
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:24"]
Suomalaiset mammat lopettavat liikunnan jo raskauden alkuviikkoina (jos ovat edes ennen harrastaneet). Raskauden tekosyyllä on on hyvä "ottaa rauhallisesti" sohvalla maaten, syöden "kahden edestä" herkkuja. Suomalaisista mammoista on aivan normaalia lihota 20 kiloa tuona raskauden aikana, eikä noita "raskauskiloja" saada koskaan enää tiputettua. Sitten läskinä lörttövittuna ihmitellään, että miksi miestä ei enää seksi kiinnosta? Tänne palstalle asti tullaan kyselemään, että mikä siinä miehessä on vikana, kun ei enää seksi kiinnosta?
Suomalaisille norsumammoille hieman esikuvaa, että kuinka raskaus ei voi olla tekosyy liikkumattomuudelle ja läskistymiselle:
[/quote]
t. "mies", joka vietti vaimonsa odotusajan lähikuppilan tiskillä...
Niin ja nämä laihelliinit vaarantavat lastensa tulevaisuuden pauhaamalla laihuudesta. Lapset sitten sairastuvat anoreksiaan kun tottakai matkivat vanhempiaan.
t. Ravintoterapeutti
p.s. samaiset vanhemmat puheissaan syöttävät ennakkoluulojaan lapsilleen (läskit ovat tyhmiä jne.)
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:42"]Mees kuule Yhdysvaltoihin kattoo läskiä ihmistä :) siellä niitä riittää ja kyllä huomaat suomalaisten hoikkuuden! Ja ei, en ole läski odottava, olen itseasiassa aika timmissä kunnossa. :D
[/quote]
Höpö höpö. Ei tarvitse mennä kuin lähi-Prismaan ja voi tehdä katselmuksen suomalaisten äitien isoperseisyydestä.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:42"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:24"]
[/quote]
t. "mies", joka vietti vaimonsa odotusajan lähikuppilan tiskillä...
[/quote]
Toivottovasti jäitkin sinne.
Kahden edestä syöminen on sitäpaitsi liikaa. Odottava nainen tarvitsee vain n.200kcal/vuorokaus lisää raskaana ollessa.
Ja sitten kun on joku perhe, jossa äiti on lihonut ja ns lakannut hoitamasta itseään, mutta silti isä ja äiti rakastavat ja himoitsevat toisiaan, alkaa ruikkuperseitä toden teolla vituttamaan. Kannattaa valita puoliso hyvin;)
On kyllä aikamoista jos paino nousee 20kg ja synnärille ei jää edes lapsen, veden ja jälkeisten verran painoa. Puhumattakaan kroppaan kertyneestä nesteestä, joka putoaa, kun lapsen saa ulos :D
mulla nous paino 25kg ja synnärille jäi 20kg.
ei kato kaikki päälle tullut paino ole puhdasta rasvaa.
normipainoni on 55kg olen 160cm pitkä pätkä.
kuntoillu en ole enkä kuntoile.
nyt 60kg. H kupin maitoa täynnä olevat utareet ja timmi maha, mitä nyt nahka lörpöttää.
Näytä mulle nainen joka menee synnärille lihoneena ja tulee kotiin saman painoisena kun synnärille mennessä :D
huono provo
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:53"]
On kyllä aikamoista jos paino nousee 20kg ja synnärille ei jää edes lapsen, veden ja jälkeisten verran painoa. Puhumattakaan kroppaan kertyneestä nesteestä, joka putoaa, kun lapsen saa ulos :D
nyt 60kg. H kupin maitoa täynnä olevat utareet ja timmi maha, mitä nyt nahka lörpöttää.
[/quote]
Höpö höpö, paitsi jos olet ollut synnärillä useampia viikkoa. Kenellekään ei jää synnärille 20 kg.
t. kätilö joka nauraa täällä.
Jaa, onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia. Oma mieheni on ainakin sitä mieltä että on ok lihota JOS on raskaana, ja sen jälkeen alkaa hiljalleen pudottamaan raskauskiloja. Näimme kerran hyvin lihavan naisen, painoa noin 110kg, ja sanoin että olipas iso leidi tms, mies sanoi että muttahan hänellähän oli pieni lapsi että siinä on varmaan raskauskiloja mukana! Niin ihana mies, puolustelemassa raskauskiloja :D toinen kerta oli vielä isompi leidi, noin 150kg ja sanoin jotain että hohhoh olipas kokoa, ja mies heti: mutta sillähän on tuo lapsi!!! Mieheni on täysin sitä mieltä että raskaana on normaalia lihota. Muuten hän haluaa että olen normipainoinen, liikun ja syön kohtuudella ja terveellisesti, hän ei siis muuten ole mikään läskifetisisti. Mutta hän onneksi ymmärtää että raskaus saattaa lihottaa vartaloa, ymmärtää sen jopa paljon paremmin kuin minä :D
15, Miehesi on yksinkertaisesti vain tyhmä jos uskoo 110-150 kiloisten naisten painon olevan luonnollista äityis- ja raskausprosessia. Hyvin ovat läskit mammat aivopesseet miehesi.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:53"]
[/quote]
Höpö höpö, paitsi jos olet ollut synnärillä useampia viikkoa. Kenellekään ei jää synnärille 20 kg.
[/quote]
lapsi oli melkein viisikiloinen, vettä oli reippaasti ja itse olin niin nesteistä turvonnut kun voi olla. Viisi päivää olin komplikaatioiden takia. Maito nousi vasta viikon päästä kotiin pääsystä. Sitä ennen pomasin juuri ja juuri b-kupin tissit.
sä et ole kätilöä nähnytkään jos faktat naurattaa :D
Monen Suomimamman "raskauskilot" ovat tulleet jo ennen raskautta xD
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:16"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 18:53"]
[/quote]
[/quote]
lapsi oli melkein viisikiloinen, vettä oli reippaasti ja itse olin niin nesteistä turvonnut kun voi olla. Viisi päivää olin komplikaatioiden takia. Maito nousi vasta viikon päästä kotiin pääsystä. Sitä ennen pomasin juuri ja juuri b-kupin tissit.
sä et ole kätilöä nähnytkään jos faktat naurattaa :D
[/quote]
Kätilöä ei kiinnosta sinun kuppikokosi. Nyt puhutaan 20 kilon pudotuksesta synnytyksen takia sairaalassa olon takia. Kasva nyt vähän.
Vituttaa tollaset apinat. Kyllä raskaana saa vähän kiloja tulla. Itselleni tosin jäi synnytyksen jälkeen niitä kokonaista 3 kg.
Ja raskaana saa olla liikkumattakin jos ei jaksa tai tuntee olonsa huonoksi. Kyllä sitä elämässä kerkiää. Makasin melkeen koko raskausajan, nyt pari vuotta raskauden jälkeen olen taas ihan jäätävän hyvässä kunnossa.
Mut mikäs vittu sua tässä haittaa? Että oikein läskejä lörttövittuja? Joku ylilauta vois sopia sun vikinöilles vähän paremmin.
Näin anoreksian sairastaneena, haistatan ap Sulle pitkän paskan!
JA TAAS!!!