Minulle tuli mielialalääkkeestä huono mieli
Kommentit (11)
Ihmelääkkeiksi mainostettiin. Paljon on haittoja kerrottu!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä lääke.
Ei lääkärin mielestä
Tämä on provo eilisestä keskustelu versiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on provo eilisestä keskustelu versiosta.
Ei ole
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Ihan normaalia aluksi. Jos et ole käynyt läpi näitä määräävän tahon kanssa niin ota sinne yhteyttä. Tai muutenkin, jos olo on sietämätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on väärä lääke.
Ei lääkärin mielestä
Ootko kertonut sille tarkkaan, millaisen olon tuo lääke aiheuttaa? Asiansa osaava lääkäri vaihtaa lääkkeen toiseen. Mulla vaihtui muutaman kerran, ennen kuin löytyi sopiva lääke.
Vierailija kirjoitti:
Reagoin aina vatsallani vastoinkäymisiin. Nyt minulla alkoi jatkuvat ilmavaivat. Peppuni rutisee pitkäkestoisesti ja kovaan ääneen. Pyllystä purkautuu todella pahan hajuista kaasua kovalla paineella. Mikä auttaisi tähän vaivaan?
Ap
Et sinä ole ap, miksi kiusaat?
Minä olen ap
Ei ne korjaa ongelmia, sittenku neurelepti huuma on ohi niin ongelmat odottaa sinua kahta kauheampina. Sama olisi melkein vetää huumeita.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia aluksi. Jos et ole käynyt läpi näitä määräävän tahon kanssa niin ota sinne yhteyttä. Tai muutenkin, jos olo on sietämätön.
No ei nyt tietenkään sietämätön olo mutta ei mikään paraskaan
Sulla on väärä lääke.