Onko sinulla kaunis ääni?
Minun ääneni oli aiemmin ihan kiva, moni sanoi sitä seksikkääksi. Nyt se on römeä viskibasso, ei kiva :(
Kommentit (27)
On se kuulemma ihan kiva. Lauluääneni on hyvä. Olen korkea sopraano ja osaan käyttää ääntäni laulaessa. Tää ei ole vain oma mielipide vaan olen kuusi vuotiaasta asti esiintynyt jokaisessa koulun ja suvun juhlissa, musikaalissa ja päässyt myös pääsolistina studioon tekemään levyä yhden musaryhmän kanssa.
Aivan j-ä-r-k-y-t-t-ä-v-ä. Ja olen vielä puhelimessa työn puolesta. Sääli asiakkaita.
Mulla on ääni kärsinyt, ihmettelin pitkään, että missä vika, kunnes tajusin, että niskajännityksellä ja yleisemmin kaulan/niskan/purulihasten jännityksellä on varmaan valtava vaikutus. En ole kyllä vielä saanut ratkaistua tätä ongelmaa, rahanpuute vaivaa. Olen haaveillut vaikka mistä voice massageista ja vastaavasta "kuntouttavasta". Mutta ei sellaista ole yhdellä kerralla hyötyä, pitäisi olla pidempi kuuri ja siihen toki yleensä jotain aktiivista itsehoitoakin.
Mutta siitä tuli kuitenkin mieleen, että onko mahdollista, että sinua voisi vähän auttaa joku tuollainenkin? Täysin mututuntumalla voisin kuvitella, että leikkaus saattaa jumittaa ympäröiviä lihaksia kivun ja ties minkä takia.
Omaa ääntään on hiukan vaikea lähteä arvioimaan, mutta pidän todella paljon esim. Janina Frostellin äänestä, Merja Windian äänestä (lukee uutisia radiossa, yle). Nancy Sinatran lauluääni on todella upea. Myös Anna-Liisa Tilus on suosikkini.
En minä ääntäni varsinaisesti kauniiksi kuvailisi. Mulla on aina ollut matala ja lapsekas ääni, jotenkin ohut niin kuin yllä kuvailtiin. Tykkäisin jos olisi pehmeä matala ääni, mutta eipä ole.
Ja muakin on luultu puhelimessa lapseksi. Lisäksi en artikuloi aina niin selvästi, puhuminen ei vaan oo mun juttu. Kirjoittamisessa olen haka. t. 20