Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla kaunis ääni?

Vierailija
27.06.2014 |

Minun ääneni oli aiemmin ihan kiva, moni sanoi sitä seksikkääksi. Nyt se on römeä viskibasso, ei kiva :(

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Se on aika kimakka ja välillä ärsyttävän nasaali.

Vierailija
2/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääneni vaurioitui kaulan alueen leikkauksen takia, ei viskin. Äänihuulet kärsivät. Tämä ei ole kivaa, työni perustuu puhumiseen. Nyt pystyn vain örisemään monotonisella äänellä.

t Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni on yksi parhaita puoliani. Olen koko ikäni saanut kehuja matalasta ja pehmeästä äänestäni.

Vierailija
4/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:45"]Ääni on yksi parhaita puoliani. Olen koko ikäni saanut kehuja matalasta ja pehmeästä äänestäni.

[/quote]

Sama. Miehet tykkää ja naiset pitää vakuuttavana :) joudun työssäni puhumaan paljon puhelimessa ja yleensä minulle ohjataankin hankalimmat tapaukset.

Ja aikoinaan 059.ssä olin haluttua seuraa nimenomaan äänen perusteella :D

Vierailija
5/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän päivästä. Silloin tällöin on kehuttu puhelinääneksi, mutta itse en voi kuunnella omaa ääntäni ilman myötähäpeää. ;)

Vierailija
6/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt altosta tykkää niin sen mielestä on varmaankin kaunis ääni. Koulussa opettejat sietäneet ääntäni ja jätin musiikin pois heti kuin mahdollista. Muusikot kyllä ovat aina pitäneet äänestäni.

Vierailija
7/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös välillä ärsyttävä nasaali. tajusin kun katsoin videota, jolla puhuin. sen jälkeen olen ihmetellyt kuinka ihmiset jaksaa kuunnella sitä ääntä :D

Vierailija
8/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan. Ei ääneni ehkä sieltä rasittavimmasta päästä ole (puristeinen, väkinäinen, särkynyt, nasaali ym.), mutta ei varmasti mikään nautinnollinenkaan.

Osaan laulaa ihan hyvin (klassista laulua), mutta minulla on puhevika ja joskus arastelen puhua. Lisäksi inhoan liian kovalla tai läpitunkevalla äänellä puhuvia ihmisiä. Ehkä näistä syistä puhun itse usein liian hiljaa, tai sitten ääni vain tuntuu nousevan pieneksi piipitykseksi tai pettävän. Laulaessa en ole kuitenkaan mikään piipittäjä tai kiljukaula.

Varmaan osaisin parantaa puheääntäni, jos kiinnittäisin siihen enemmän huomiota. Minun on vain muutenkin vaikea ilmaista itseäni puhumalla (kirjoittaminen on helpompaa, puhuessa ilmaisen asiat todella sekavasti ja puhevikani vuoksi sotken äänteitä keskenään). Ehkä siksi on niin ylivoimaista kiinnittää huomiota vielä puheääneen ja artikulaatioonkin :(

Vierailija
9/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, matala ja miellyttävä. Puhelintyötä teen

Vierailija
10/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä. Omaan korvaan kuulostaa hirveältä ja kukaan ei ole koskaan mitään kommentoinut. Eli kai sitten ihan perus?

Vierailija
11/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin leivosen liverrystä on ääneni.

Vierailija
12/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22v mutta puhelimessa kuulostan pikkutytöltä.. siitä on monesti minulle huomautettukin. :D

Vierailija
13/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein tämän aloituksen siksi, että kaipasin lohtua ja vertaistukea. Nämä nasaalijutut sai nauramaan :D Mutta oikeasti, kaipaan sitä entistä ääntäni. Työni kun perustuu aika lailla puhumiseen. Niin nyt on tällainen örisevä viskibasso. Osastolla lääkäri pyysi mua sanomaan "hii", ja kun se onnistui niin sanoi että hyvä, leikkaus on onnistunut ;)

Ap

Vierailija
14/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ainakin oma ääni kuulostaa hyvinkin raivostuttavalta esimerkiksi videolla, en tiedä miten ihmiset kestää sitä. Sellainen jotenkin kurkkuisen kuuloinen? En osaa selittää, mutta jotenkin sellainen kurkkuääni ja kumea, ei heleä ja kaunis tai vaihtoehtoisesti käheä ja matala. Toisaalta tunnun puhuvan aika elävästi, ehkä se jotenkin kompensoi rumaa ääntä :D

Vierailija
15/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ihan varma... Musta tuntuu että ääneni on matalampi ja kivempi kun puhun ruotsia. Suomea kun puhun ääneni on jotenkin kimeämpi ja omasta mielestäni ärsyttävä. En oo kehuja enkä haukkuja saanut.

Vierailija
16/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin verrata ääntäni ehkä Seksipuhelin Marjattaan :)

Vierailija
17/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ääneni kuulostaa lähinnä 12-vuotiaan pojan ääneltä, vaikka olen aikuinen nainen. Ääni on matala, mutta jotenkin ohut ja monotoninen, eikä pehmeän täyteläinen. 

Vierailija
18/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Toivottavasti.

Vierailija
19/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, on aika korkea ja vähän tyttömäinen. Yhdistettynä babyfaceen en ole uskottava. Ei mitään nasaalia tms vaan heleä..

Vierailija
20/27 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala ja seksikäs täällä myös!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän