"Muodokkaat" naiset on turn-off.
Jokapaikassa lukee, että naisessa pitää olla mistä ottaa kiinni. Ei lämmitä mua kyllä yhtään nämä naiset.
Esim. Tää tisseillä katsastuksesta läpi -nainen http://m.iltalehti.fi/nainen/2014062618441047_na.shtml
Kommentit (99)
Joo on se kumma ku yhtäkkiä muodokas ei olekkaan in. Ei muodokas tarjota aina läskiä. Voi esim normaali painoinen olla kans muodokas.
Hehee, kilpirauhasvika on niin kuultu ja se kun on ne lihavuusgeenitkin ja koko suku lihavia, joten ei voi mitään. Lienee sitten aviomieskin sukua ja kissakin kun nekin on lihavia :D
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:29"]No mutta tottakai hoikat on anorektikoita, koska eihän ole mahdollista että joku muuten olisi hoikka. Lihavien logiikkaa. Vastaavasti lihavuus ei johdu itsestä vaan sen syynä on geenit, painavat luut tai vajaa kilpirauhanen jota tosin ei ole diagnosoitu mutta silti se on koska lihava niin sanoo. Ylipainon syynä ei suinkaan ole epäterveellinen rasvamoska, jota syödään ja janoon tottakai vetäistään sokerijuomia litra päivässä, vaan se kilpirauhanen. Olen sanonut näille kilpirauhashokijoille, että mene ja laita se kuntoon, mutta ei. Itsekin tietävät että kilpirauhasessa ei ole mitään vikaa.
Mistä sitäpaitsi tulee luulo, että kilpirauhasen vajaatoiminta tarkoittaa automaattisesti ylipainoa? Ei todellakaan tarkoita.
[/quote]
Eli sääkö syytät ihmistä siitä et se on saanut sairauden joka sattuu LIHOTTAMAAN ? Sanotko syöpäpotilaallekkin et ota ittees niskasta kii ei se sairaus sua voi tappaa et lopeta sen tekosyynä käyttäminen ? Miksi ei voi olla välimuoto eli normaalipainoinen miks pitää heti olla läski jos ei vastaa sun painoa ? Itsekkin olen hoikka ja kukaan ikinä sanonut mulle että olen anorektikko enkä ole kuullut et kenellekään normaalipainoossa olevalle hoikka lle sanottaisiin. On oikeasti eri asia olla hoikka kuin anorektikko. Ja sää voi mennä sinne Googleen etsimään niin sieltä löytyy sairauksia jotka LIHOTTAA vaikket usko. Kilpirauhasen vajaatoimintaan tarvitsee muutenkin lääkkeen se ei noin vain ala toimia ja ei ihminen hetkessä laihdu vaikka kui haluis.
Jos jollakin ei ole enään muuta tekemistä kuin kytätä toisten painoa niin hanki elämä. Tiedä monia laihoja jotka pitäisi likvidoida välittömästi vahingoittamasta yhteiskuntaa. Kyllä lihavat kantavat itse kilonsa ja maksavat siitä raskasta hintaa. Mitä jos lihava päättäisi laihtua ja alkaisi käyttämään huumeita? Takaan että vuoden kuluttua huumeiden aloittamisesta on takuulla ihannepainossa. Ihmisen mitta ei ole puntari!
Jos ylipainoiset olisivat oikeasti painoonsa ja ulkonäköönsä tyytyväisiä, ei laihdutusbisnes olisi niin valtavan suuri kuin se on, kymmeniä miljoonia vuodessa. Joten se siitä tyytyväisyydestä itseensä ja painoonsa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:39"]Jos ylipainoiset olisivat oikeasti painoonsa ja ulkonäköönsä tyytyväisiä, ei laihdutusbisnes olisi niin valtavan suuri kuin se on, kymmeniä miljoonia vuodessa. Joten se siitä tyytyväisyydestä itseensä ja painoonsa.
[/quote]
Kyllä kuule sun mielestä ns lihava voi olla tyytyväinen painoonsa. Ei se tarkoita et jos joku ei voi ettei toinen voi. Itse ainakin olen vaikka olen normaalipainon ylärajalla. Nyt mulla on tissit jota ennen ei ollut.
Sairaudet selittävät lihavuudesta vain n. 5 %, siis vain n. 5 lihavaa 100 on lihavia sairauden tai sen lääkityksen vuoksi. Ja vaikka olisi se "lihottava" sairaus, silloin voi valita vähemmän lihottavia ruokia ja välttää esim. suklaan tai roskaruuan syöntiä usein sekä lisätä liikuntaa. On myös sairauksia, jotka jopa paranevat ja lääkitys voidaan lopettaa kun henkilö laihtuu ja alkaa harrastaa liikuntaa.
"Jos jollakin ei ole enään muuta tekemistä kuin kytätä toisten painoa niin hanki elämä"
Sitä minäkin olen ihmetellyt kuinka duunissakin isommat naisihmiset jaksaa olla kiinnostuneita siitä, mitä hoikemmat ei syö. Jos he olisivat yhtä kiinnostuneita siitä, mitä itse syövät, voisivat hekin olla hoikempia.
Kukaan ei ole maininnut itsestäänselvää syytä lihomiseen ja lihavuuteen. Riippumatta siitä, onko millaiset geenit, luut ja kilpirauhaset, ihminen lihoo silloin kun hänen kalorisaantinsa on suurempi kuin kaloritarve/kulutus. Vastaavasti ihminen laihtuu kun kulutus on suurempi kuin kalorisaanti. Ei se sen ihmeellisempää ole. Jos olet lihava/lihot, syöt joko liikaa tai vääränlaatuista kulutukseesi nähden. Jos olet hoikka tai normaalipainoinen, kulutuksesi on tasapainossa ravinnonsaannin kanssa.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:58"]Kukaan ei ole maininnut itsestäänselvää syytä lihomiseen ja lihavuuteen. Riippumatta siitä, onko millaiset geenit, luut ja kilpirauhaset, ihminen lihoo silloin kun hänen kalorisaantinsa on suurempi kuin kaloritarve/kulutus. Vastaavasti ihminen laihtuu kun kulutus on suurempi kuin kalorisaanti. Ei se sen ihmeellisempää ole. Jos olet lihava/lihot, syöt joko liikaa tai vääränlaatuista kulutukseesi nähden. Jos olet hoikka tai normaalipainoinen, kulutuksesi on tasapainossa ravinnonsaannin kanssa.
[/quote]
Olen hoikka ja syön kaikkea shaibaa. Miten selität sen etten lihoa ;)
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 01:48"]Sairaudet selittävät lihavuudesta vain n. 5 %, siis vain n. 5 lihavaa 100 on lihavia sairauden tai sen lääkityksen vuoksi. Ja vaikka olisi se "lihottava" sairaus, silloin voi valita vähemmän lihottavia ruokia ja välttää esim. suklaan tai roskaruuan syöntiä usein sekä lisätä liikuntaa. On myös sairauksia, jotka jopa paranevat ja lääkitys voidaan lopettaa kun henkilö laihtuu ja alkaa harrastaa liikuntaa.
"Jos jollakin ei ole enään muuta tekemistä kuin kytätä toisten painoa niin hanki elämä"
Sitä minäkin olen ihmetellyt kuinka duunissakin isommat naisihmiset jaksaa olla kiinnostuneita siitä, mitä hoikemmat ei syö. Jos he olisivat yhtä kiinnostuneita siitä, mitä itse syövät, voisivat hekin olla hoikempia.
[/quote]
Itehän sää tässä kyttäät. Monesti lihavat naiset katsovat vain että voi kun itekki olis ton kokoinen. Itse ainakin katson itseä Laihia naisia niin. Ei mua kiinnosta syökö joku euron juustoa vai salaattia. Jättäkää pliis jo tuo lihava/läski sana ja käyttäkää mieluummin vaikka isokokoinen sanaa. Haukkua ei tarvi sillä se ei tee susta ainakaan aikuisempaa vaan just ilkeän ja suvaitsemattoman.
Mun on nyt pakko kertoa tähän järkyttävä salaisuus. Mun huonoin seksikokemus on ollut sellainen täydellinen mallin mitoissa ollut parikymppinen timmi misu. Ei se vaan kiihottanut siinä määrin kun pehmemmät muodot omaava nainen. Vaikka itse treenaankin 5 kertaa viikossa ja rasvaprosentti minimeissä :(
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:07"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:59"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:56"]
http://artquizz.free.fr/nouv_jeux/nues/rembrandt.jpg
Tämä naismalli on se seksikäs jonka perään entisajan kuninkaat ja ritarit, taidemaalarit ja loput miehet ovat kuolanneet ja jota klassinen kirjallisuus ylistää. Se ei vaan mahdu tämän päivän trendifarkkuihin.
Siitä naiset harvoin puhuvat tai edes tietävät kuinka moni mies menettää mielenkiintonsa naiseen kun muodot katoavat laihuuden tavoitteluun yhtälailla kuin ylipainoon.
Rembrandin nainen ei juuri esiinny julkisuudessa mutta on silti miesten suosiossa, normaali naisen vartalo: pyöreä vatsa, kunnon reidet, kiinteät käteen sopivat rinnat. On jotakin mistä ottaa kiinni muttei liikaa...
[/quote]
Aatteletko, että siihen aikaa ei makuja ollut monenlaisia? Ihan samoin varmaan oli kuin nytkin... Silloin vaan tämä naistyyppi oli senaikaisen median suosiossa. Älä nyt oo tyhmä, sun makusi on ihan oikea, muttei sentään ainoa oikea...
[/quote]
Tämä ei ole mun makuni vaan olen lukenut naisen historiaa josta ikävä kyllä monellakaan ei ole tietoa. Tämä naismalli oli ainoa tuolloin koska naisen vartaloa ei muokattu vaan sen annettiin olla. Myös hoikemmilla naisilla oli pyöreä vatsa ja suurempi takapuoli sekä reidet. Rinnat olivat luonnollisessa koossa suhteessa muuhun kroppaan. Eroa raskaana olevan ja olemattoman välillä ei huomannut muut kuin toiset naiset jotka osasivat oikeita merkkejä tulkita. Nykyäänhän ihanne on raskaana olevan naisen piukeat ja pulleat rinnat jotka ovat suuret suhteessa muuhun kroppaan.
Kleopatrat ja Nefertitit eivät myöskään vastaisi nykyajan kauneusihanteisiin.
[/quote]
Onko tämä naisen historia josta monellakaan ei ole tietoa kenties Kaari Utrion Belladonna? Vai peräti Eevan tyttäret :) hillitsehän itseäsi laukoessasi historillisia "tosiasioita".
Ei aina tarkoitakkaan, mutta hyvin usein kyllä. Kilpirauhashormonit kun ovat elimistön keskeisiä aineenvaihduntaa sääteleviä hormoneita. Itsellä ihan diagnoosi ja lääkitys. Paino putosi 6kg kahdessa viikossa, kun sain lääkityksen (tosi osa oli nestettä, jota kertyy kroppaan enemmän vajaatoiminnassa), ilman mitään muutosta ruokavalioon tai liikuntatottumuksiin.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 02:19"]
Mun on nyt pakko kertoa tähän järkyttävä salaisuus. Mun huonoin seksikokemus on ollut sellainen täydellinen mallin mitoissa ollut parikymppinen timmi misu. Ei se vaan kiihottanut siinä määrin kun pehmemmät muodot omaava nainen. Vaikka itse treenaankin 5 kertaa viikossa ja rasvaprosentti minimeissä :(
[/quote]
Johtuu ehkä siitä kun sinulla ei ole penistä :(
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:56"]
Tonkin vatsa on ihan ok. Se vois olla pahempi jos siinä olis vaikka avanne.
[/quote]
Tuo on tuollainen synnyttäneen naisen röllykkä. Muutenhan nainen ei ole millään nmuotoa tukeva. Valitettavasti raskaus on rumentanut naisen kropan. Todellakin pidän parempana hoikkaa vatsaa vaikka sitten avanteen kanssa.
[/quote]
Minäkin, mutta omaan silti röllykän, mutta minkäs teet..
[/quote]
No ei ainakaan kannata hankkia lapsia? Enpä taida tuntea ainuttakaan naista, jonka kehoa raskaus ja synnytys olisivat parantaneet. Tuollainen vatsa on ennemminkin venynyttä nahkaa kuin varsinaisesti läskiä. -31
Muodokkuudessa on enemmän kyse luuston rakenteesta kuin läskin määrästä. Liiallinen läskin määrä enemmänkin tekee muodottomaksi. Olen hoikka ja lantio-vyötärö-suhde on 0,7.Vyötärölläni en kanna pelastusrengasta ja lantion luut ovat leveät, mutta rasvaa niiden päällä ei ole. Tissitkin löytyy, vaikka valtavat ne eivät olekaan.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 13:19"]
"Moni av-mammoista kuvittelee, että läski = aikuisuus. Että on sitä aikuisempi, mitä enemmän on ylimääräistä. No ei se niin kuitenkaan mene."
Olen aikuisena, pitkänä ja hoikkana naisena ollut taannoin eräässä vaatekaupassa, jossa oli kivannäköinen mekko. Kun kysyin myyjältä, onko mekosta kokoa 36, myyjä ilmoitti mulkaisten, että kyseisestä mekosta on vain aikuisten naisten kokoja. Myyjä oli itsekin "aikuisen naisen" kokoinen, liekö se katkeruuden aiheuttaja.
Että ilmeisesti aikuisuus sitten riippuu (yli)painon määrästä :D
[/quote]Onpa ihme vaatekauppa ja myyjä. Kyllä kokoa 36 olen löytänyt aina, ja myyjätkin ovat olleet samaa.
Mikään ei ole parempaa kuin timmi siro nainen bikineissä. Ei vaan kiihota läskiperseet. Kyl muijan pitää olla sporttinen ja muutenkin pitää huolta ulkonäöstä. M-koossa menee raja.
No mutta tottakai hoikat on anorektikoita, koska eihän ole mahdollista että joku muuten olisi hoikka. Lihavien logiikkaa. Vastaavasti lihavuus ei johdu itsestä vaan sen syynä on geenit, painavat luut tai vajaa kilpirauhanen jota tosin ei ole diagnosoitu mutta silti se on koska lihava niin sanoo. Ylipainon syynä ei suinkaan ole epäterveellinen rasvamoska, jota syödään ja janoon tottakai vetäistään sokerijuomia litra päivässä, vaan se kilpirauhanen. Olen sanonut näille kilpirauhashokijoille, että mene ja laita se kuntoon, mutta ei. Itsekin tietävät että kilpirauhasessa ei ole mitään vikaa.
Mistä sitäpaitsi tulee luulo, että kilpirauhasen vajaatoiminta tarkoittaa automaattisesti ylipainoa? Ei todellakaan tarkoita.