Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kysyi että mitä olen tehnyt ansaitakseni hyvän miehen

Vierailija
27.06.2014 |

- Pesen pyykit, siivoan miehen jäljet, teen kaikki muut kotityöt paitsi tiskit mies hoitaa

- Seksiä 3x/vk

- Pidän huolta ulkonäöstäni, urheilen, meikkaan, käyn kampaamossa, huolehdin hygieniasta

- Annan miehen mennä, en soittele perään

- Yritän ymmärtää kun miehellä on vaikeaa minusta riipumattomista syistä

Vastapalkaksi saan vittuilua, haistattelua, valittamista. Kaikista pahinta on että hän purkaa kaiken ärtymyksen minuun. En saatana jaksa. Nytkin heti aamusta alkoi vitunhuuto kun mies löi paistinpannun liedelle, liesi täysille ja ruuat siihen. No, ruoka paloi heti pohjaan, maitoa kun sisälsi. Ja hirveä vitunhuuto. Vittukunvittukun.

Minulla on designhuonekaluja, joita toki saa käyttää. No, mies halusi testata yhden kestävyyttä keikkumalla tällä tuolilla (aikuinen mies!!!) ja kun tuoli hajosi, sanoi vain että ohopsista ja sen jälkeen haukkui minut kun tuhlaan omia rahojani paskaan. Minun vika kun meni rikki. Ei saatana.

Miehellä oli toissaviikolla sukulaiset kylässä. Jatkuvasti kirosi, haukkui heitä minulle, puhui minusta pahaa heille, sanoi että lähinnä nalkutan jnejne. Pidättelin koko vierailun ajan itkua. Miehen sukulaiset ovat kovia juomaan (mies onneksi ei!) ja alkoivat sitten muistella miehen tyttöystävää vuodelta 2001. Se oli niin ihana. Miksi eivät menneet naimisiin, unelmapari. Tunnen itsekin tämän naisen ja hän on oikeasti Johanna Tukiainen nro 2. Elää ihan omassa maailmassaan jossa kaikki ovat kateellisia hänelle, on lihava, on ilkeä, päihdeongelmia.. Mutta kun se sentään osasi pitäö hauskaa toisin kuin minä.

Joo. Sanoin tosiaan tälle miehelle kun hän oli lähdössä töihin että mä en jaksa tätä. Ja mies tosiaan kysyi mitä olen tehnyt ansaitakseni parempaa. Jos en ole ansainnut parempaa niin mielummin olen yksin.

Jatkan nyt pakkaamista.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen kysyy sinulta että mitä olet tehnyt ansaitaksesi hänet niin se on jo sen laatuinen pitkään mietitty ajatus että kannattaa miettiä miten asiat oikeasti ovat. Ootko sittenkään tehnyt niin kuin tuossa listoitit. Lista on usein merkki asioista joita olisi halunnut tehdä muttei pystynyt. Ihmiset eivät osaa listata asioita jotka ovat itsestään selviä, toisinsanoen tulevat tunteella ja miettimättä.

Ihminen ei ole upea jos saa tuollaisen kysymyksen vastaansa. Voit joko lähteä- se kertoo siitä ettet arvosta miehesi mielipidettä, ne ovat láhtökohtaisestikin aina vääriä. Tai voit jäädä ja miettiä mikä on vialla. Jos mies ei osaa keskustella asiasta niin älykäs nainen onkii asian tietoonsa muulla tavalla. Ketjun perusteella et ole arvostanut miestäsi vaan pidät listaa kaikista "palveluksista" joita olet miehellesi suonut. Sopivan paikan tullen kiristät niillä palveluksilla ja lyttäät miehen mielipiteen "mutku mä oon ANTANU sulle seksiä kolme kertaa viikossa". Heh, eikö seksi olekaan spontaani kahden henkilön välinen tapa nauttia ja osoittaa tunteensa alkuakntaisemmalla tavalla....niinpä niin. Mies taisi kuitenkin olla oikeassa.

Vierailija
22/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:19"]Jos toinen kysyy sinulta että mitä olet tehnyt ansaitaksesi hänet niin se on jo sen laatuinen pitkään mietitty ajatus että kannattaa miettiä miten asiat oikeasti ovat. Ootko sittenkään tehnyt niin kuin tuossa listoitit. Lista on usein merkki asioista joita olisi halunnut tehdä muttei pystynyt. Ihmiset eivät osaa listata asioita jotka ovat itsestään selviä, toisinsanoen tulevat tunteella ja miettimättä.

Ihminen ei ole upea jos saa tuollaisen kysymyksen vastaansa. Voit joko lähteä- se kertoo siitä ettet arvosta miehesi mielipidettä, ne ovat láhtökohtaisestikin aina vääriä. Tai voit jäädä ja miettiä mikä on vialla. Jos mies ei osaa keskustella asiasta niin älykäs nainen onkii asian tietoonsa muulla tavalla. Ketjun perusteella et ole arvostanut miestäsi vaan pidät listaa kaikista "palveluksista" joita olet miehellesi suonut. Sopivan paikan tullen kiristät niillä palveluksilla ja lyttäät miehen mielipiteen "mutku mä oon ANTANU sulle seksiä kolme kertaa viikossa". Heh, eikö seksi olekaan spontaani kahden henkilön välinen tapa nauttia ja osoittaa tunteensa alkuakntaisemmalla tavalla....niinpä niin. Mies taisi kuitenkin olla oikeassa.

[/quote]

Hah. Nythän sä vitsin murjaisit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä mä just luin, 22? Nyt järki käteen!

Vierailija
24/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:19"]Jos toinen kysyy sinulta että mitä olet tehnyt ansaitaksesi hänet niin se on jo sen laatuinen pitkään mietitty ajatus että kannattaa miettiä miten asiat oikeasti ovat. Ootko sittenkään tehnyt niin kuin tuossa listoitit. Lista on usein merkki asioista joita olisi halunnut tehdä muttei pystynyt. Ihmiset eivät osaa listata asioita jotka ovat itsestään selviä, toisinsanoen tulevat tunteella ja miettimättä.

[/quote]

Minussakin on vikani mutta tuossapa oikein ajatuksen kanssa listasin mitä olen tehnyt ansaitakseni hyvän miehen. Jos mies ei arvosta minua, ei ole mitään järkeä olla yhdessä. Koska minulta meni arvostus tuo. Kysymyksen myötä.

Ap

Vierailija
25/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

22:lla on ihan samanlainen ajatusmaailma kuin mun miehellä, josta oon onneksi pääsemässä eroon.

Vierailija
26/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On uskomatonta, miten monet sietävät päivästä ja vuodesta toiseen tuollaista paskaa. Hienoa että korjaat tilanteen!

nimim. molemminpuoliseen kunnioitukseen uskova mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän