Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kysyi että mitä olen tehnyt ansaitakseni hyvän miehen

Vierailija
27.06.2014 |

- Pesen pyykit, siivoan miehen jäljet, teen kaikki muut kotityöt paitsi tiskit mies hoitaa

- Seksiä 3x/vk

- Pidän huolta ulkonäöstäni, urheilen, meikkaan, käyn kampaamossa, huolehdin hygieniasta

- Annan miehen mennä, en soittele perään

- Yritän ymmärtää kun miehellä on vaikeaa minusta riipumattomista syistä

Vastapalkaksi saan vittuilua, haistattelua, valittamista. Kaikista pahinta on että hän purkaa kaiken ärtymyksen minuun. En saatana jaksa. Nytkin heti aamusta alkoi vitunhuuto kun mies löi paistinpannun liedelle, liesi täysille ja ruuat siihen. No, ruoka paloi heti pohjaan, maitoa kun sisälsi. Ja hirveä vitunhuuto. Vittukunvittukun.

Minulla on designhuonekaluja, joita toki saa käyttää. No, mies halusi testata yhden kestävyyttä keikkumalla tällä tuolilla (aikuinen mies!!!) ja kun tuoli hajosi, sanoi vain että ohopsista ja sen jälkeen haukkui minut kun tuhlaan omia rahojani paskaan. Minun vika kun meni rikki. Ei saatana.

Miehellä oli toissaviikolla sukulaiset kylässä. Jatkuvasti kirosi, haukkui heitä minulle, puhui minusta pahaa heille, sanoi että lähinnä nalkutan jnejne. Pidättelin koko vierailun ajan itkua. Miehen sukulaiset ovat kovia juomaan (mies onneksi ei!) ja alkoivat sitten muistella miehen tyttöystävää vuodelta 2001. Se oli niin ihana. Miksi eivät menneet naimisiin, unelmapari. Tunnen itsekin tämän naisen ja hän on oikeasti Johanna Tukiainen nro 2. Elää ihan omassa maailmassaan jossa kaikki ovat kateellisia hänelle, on lihava, on ilkeä, päihdeongelmia.. Mutta kun se sentään osasi pitäö hauskaa toisin kuin minä.

Joo. Sanoin tosiaan tälle miehelle kun hän oli lähdössä töihin että mä en jaksa tätä. Ja mies tosiaan kysyi mitä olen tehnyt ansaitakseni parempaa. Jos en ole ansainnut parempaa niin mielummin olen yksin.

Jatkan nyt pakkaamista.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikea ratkaisu.

Vierailija
2/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätit kertomatta kuka maksaa elämisenne. Meneeko tasan 50/50 vai elätkö miehesi siivellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:34"]Jätit kertomatta kuka maksaa elämisenne. Meneeko tasan 50/50 vai elätkö miehesi siivellä?

[/quote]

No ei se oikeuta silti toisen haukkumista ja paskaa kohtelua vaikka alkuperänen siivellä eleliski. Oikein teet ku pakkaat kamas ja lähet menee. Pärjäät ilman tommosta

Vierailija
4/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaitset paljon parempaa. Tsemppiä päätöksen kanssa!

Vierailija
5/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:34"]Jätit kertomatta kuka maksaa elämisenne. Meneeko tasan 50/50 vai elätkö miehesi siivellä?

[/quote]

Meillä on omat rahat miehen tahdosta. Tienaan kohtuullisesti, samoissa lukemissa kuin mieheni. Oikeastaan nyt kun mietin niin miehen rahat on hänen ja minun rahani ovat yhteisiä. Asumme minun omistamassani asunnossa.

Kiitos kaikille tsempeistä!

Ap

Vierailija
6/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, että mitä pahaa olet tehnyt ansaitaksesi moisen miehen? Meillä on vain ylsi elämä, eikä kevyempiä multia saa kärsimisestä....

Vierailija
7/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Onneksi teillä ei ole lapsia.

Vierailija
8/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaathan siis miehesi tavaroita? Jos asunto on kerran sinun.

Vierailija
9/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:45"]Kysy, että mitä pahaa olet tehnyt ansaitaksesi moisen miehen? Meillä on vain ylsi elämä, eikä kevyempiä multia saa kärsimisestä....

[/quote]

En viitsi alkaa tappelemaan. Mies selvästi pitää itseään taivaan lahjana. Oikeasti on heikkoitsetuntoinen, väkivaltainen (joskaan ei minua kohtaan) ja egoistinen. Mitä vanhemmaksi mies on käynyt, sitä enempi nämä piirteet korostuvat.

Olkoot taivaan lahja, itse en moisista lahjoista enää jaksa välittää.

Vierailija
10/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:47"]Pakkaathan siis miehesi tavaroita? Jos asunto on kerran sinun.

[/quote]

Tietysti! Värikoodattuna, silitettynä ja käyttöjärjestyksessä :)

Olen ollut miehelle 2 kertaa raskaana, molemmat päättyivät keskenmenoon. Silloin mies jaksoi olla tukenani ja oikeasti hyvä minulle. Pähkäilin miksi emme voi saada lasta. Nyt todellakin voin sanoa että onneksi lapseni säästyivät tältä.

Ap (olin myös 10)

Vierailija
11/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:34"]

Jätit kertomatta kuka maksaa elämisenne. Meneeko tasan 50/50 vai elätkö miehesi siivellä?

[/quote]

Linkitätkö ihan tosissasi ihmisarvon rahaan? Jos miehellä on esim. parempi palkka, hän on oikeutettu käyttäytymään törkeästi vaimoa kohtaan.

Sullla ei taida ihan olla kaikki muumit laaksossa???

Vierailija
12/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että heität sen pihalle!

Vierailija
13/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois ennen kuin mies palaa töistä niin sinun ei tarvitse kuunnella hänen maanittelujaan tai manipulointia siitä että olisit jotenkin miehelle velkaa tai että kukaan muu ei tulisi huolimaan sinua. Älä usko häntä, sillä hän on mielenvikainen ja narsistinen. Kerro tilanteestasi jollekin ystävälle, joka valaa sinuun lisää uskoa siitä että sinun kannattaa lähteä heti parisuhteesta. Hoida nimesi jo tänään pois asunnostanne ja aloita heti uuden asunnon etsiminen. Ala heti kyselemään muuttoapua lähipiiristäsi. Vietä ensi yö vaikka hotellissa tai kaverisi luona ja pysy vahvana päätöksessäsi. Voimia ja parempaa tulevaisuutta sinulle!

Vierailija
14/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, monesko aloitus tänään?

Vierailija
15/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, ihan kuin mun ex. Hyvä et säkin tajusit jättää miehen, ei se tosta miksikään muutu :)

Mun ex vissiin tajus mitä menetti, kun koittaa saada mua takas ja on koko ajan yhteydessä, mut en todellakaan halua häntä.

Oon aina ollut sitä mieltä, et se on outoo haukkuu eksäänsä (varsinkin jos eroon ei liittynyt pettämistä tmv) koska joskus sitä rakasti ja oltiin yhdessä, mut nyt ymmärrän. Eksä kuvottaa mua, ja en tajuu miks kestin sitä kaikkee niin kauan.

Vierailija
16/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:44"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:34"]Jätit kertomatta kuka maksaa elämisenne. Meneeko tasan 50/50 vai elätkö miehesi siivellä?

[/quote]

Meillä on omat rahat miehen tahdosta. Tienaan kohtuullisesti, samoissa lukemissa kuin mieheni. Oikeastaan nyt kun mietin niin miehen rahat on hänen ja minun rahani ovat yhteisiä. Asumme minun omistamassani asunnossa.

Kiitos kaikille tsempeistä!

Ap

[/quote]

No siinä tapauksessa heivaat vaan ukkosi pihalle, ota selvää voiko virkavalta tulla auttamaan sinua jos hän alkaa riehumaan eikä suostu lähteä. Aloita heti järjestelyt saadaksesi hänet ulos asunnostasi. Toivottavasti ette ole naimisissa...

t. 14

Vierailija
17/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän ota äijänkuvatusta takaisin kun se tulee oven taakse itkemään miten rakastaa sinua eikä voi elää sinua ilman ja lupaa parantaa tapansa? Kuulostat kovin kiltiltä. Pysy lujana!

Vierailija
18/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda heti lukot!

Vierailija
19/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansaita mies?

Mun vastaus alkuperäiseen kysymykseen olisi että oon vain niin vastustamattoman upea ihminen ettei yksikään mies halua elää ilman minua.

Mutta ap:n mies kuulostaa siltä ettei kukaan ansaitse häntä elämäänsä pilaamaan,

Vierailija
20/26 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdata myös lukko viipymättä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi