Ihanaaihanaaihanaa, viides lapsi tulossa.
Vähänkö olen onnellinen. Raskaustesti näytti positiivista ja nyt olis viimeinen villahousu tulossa.
Kommentit (85)
Toivotaan kakkonen, että teillekin tulee:). Kiitos onnitteluista.
Mä olen jotenkin aivan täpinöissä tästä. Neljä ensimmäistä ovat syntyneet melko tiheään, nyt pidempi ikäero. Odotan, että pääsen hiplaamaan pieniä vaatteita taas.
Onnea ap!
Itselle tulossa kahdeksas (ja nyt mutä luultavammin viimeinen) lapsi. Viimeiset max 10raskausviikkoa jäljellä. Tosi nopeesti mennyt tää raskaus, tuntuu etten oo vielä valmis mitenkään vauvan syntymään.
Miten teillä on varaa niin moneen? Ite kuumeilen kolmatta mutta mietityttää raha.
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:07"]Miten teillä on varaa niin moneen? Ite kuumeilen kolmatta mutta mietityttää raha.
[/quote]
Menot suhteutetaan tuloihin ja laitetaan asiat haluamaansa tärkeysjärjestykseen. Näin se onnistuu.
Meillä oli varaa vaan siihen yhteen. Mutta toivotan onnea teille :)
Ohoh, kahdeksas lapsi:). Siinä on jo iso katras. Onnea!!
Kyllä ne rahat sitten vaan laitetaan riittämään. Kesälomamatkat voivat olla jotain muuta kuin etelään koko lauman kanssa. Vaatteita voi kierrättää. Hoitomaksut ja harrastukset on iso menoerä. Mutta onneksi on halvempiakin kivoja harrastuksia. ap
viis on hyvä lapsilukumäärä, onnea ap!
kaikki lapsilukumäärät on hyviä.
t. viiden äiti
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:51"]Meillä oli varaa vaan siihen yhteen. Mutta toivotan onnea teille :)
[/quote]
Meilläkin varaa vain yhteen. Harmittaa edelleen ja tulee varmaan aina harmittamaan. Ainokainen nyt 11v ja itse 40v.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 09:07"]Miten teillä on varaa niin moneen? Ite kuumeilen kolmatta mutta mietityttää raha.
Menot suhteutetaan tuloihin ja laitetaan asiat haluamaansa tärkeysjärjestykseen. Näin se onnistuu.
Hyvä ohje!
Vierailija kirjoitti:
Voi kamalaa.
Miten tämä sopii tähän?
Jotkut elävät omaa elämäänsä, jotkut toisten (kynnysmattona).
Onko rikas mies, joka ei tajunnut tehdä avioehtosopimusta?
Vierailija kirjoitti:
Jotkut elävät omaa elämäänsä, jotkut toisten (kynnysmattona).
Asiaton kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Onko rikas mies, joka ei tajunnut tehdä avioehtosopimusta?
sossu maksaa kotona peuhaaamiset
Tulispa meillekin! Onnittelut! :)