Missä kouluaineessa olit luokkasi paras?
Tai parhaita. Liittyykö nykyinen ammattisi jotenkin siihen aineeseen?
Kommentit (110)
Äidinkieli 10. Liittyy vahvasti alaani.
Kaikissa :). Ka oli 9,7. Tällä hetkellä työskentelen asiantuntijana.
Äidinkielen ainekirjoituksessa olin paras. Nykyinen ammattini liippaa läheltä, mutta ei tarpeeksi; haaveilen kirjan kirjoittamisesta mutten ole saanut aikaiseksi.
Eka ajatukseni oli, että en missään, vaikka ka oli 9,5. Oikeen pinnistämälläkään ei tuu mitään mieleen.
Kuvaamataidossa. Tavallaan työni liippaa läheltä taiteellisuutta jossakin muodossaan, mutta en ole unelma-ammatissani, jossa saisin toteuttaa itseäni täysin.
Biologia,olen sairaanhoitaja.Olin myös hyvä äidinkielessä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:32"]
Kotitalous 10. Osittain alalla.
[/quote]
tähän ei paljon älliä tarvita. Köksä vanhempien vastuulle. Sitävatoin tahvot ei pysty opettamaan matikkaa, fysikkaa kemiaa. Siinä täytyy olla ammattilainen.
En missään, ihan oikeesti. Keskiarvo parhaimmillaan 7,8 muistaakseni. Olin luuseri ja olen edelleen. T. Stadin duunari
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:32"]
[/quote]
tähän ei paljon älliä tarvita. Köksä vanhempien vastuulle. Sitävatoin tahvot ei pysty opettamaan matikkaa, fysikkaa kemiaa. Siinä täytyy olla ammattilainen.
[/quote]
Helpottaako että keskiarvo oli 8.9
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:32"]
[/quote]
[/quote]
Veikkaan ettei äidinkieli ollut paras ;)
Uskonto oli 9 aina vaikka ei se edes kiinnostanut :D outoa, siis luin kuitenkin kokeeseen jne.. Tuli aina puhdas ysi
Urheilussa :) ainut kymppi. Muuten olinkin kasin oppilas. Ei liity ammattiin nykyään, mutta edelleen tykkään liikkua ja urheilla monipuolisesti.
Matikassa, tai jaoin yhden pojan kanssa ykkösijan, saatiin aina kaikista kokeista kymppi.
Olin paras bilsassa, mutta alani ei liity siihen mitenkään. Olin kova lukemaan kirjoja, ja nyttemmin olen äikän ope.
Paras en missään, mutta matikka oli helppoa. Rakennesuunnittelija olen nykyään eli tuleehan tuota joka päivä käytettyä.
Historia oli ehdottomasti paras, toinen oli äidinkieli. Olen ammatiltani toimittaja (sanomalehdessä).
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 21:43"]
Uskonto oli 9 aina vaikka ei se edes kiinnostanut :D outoa, siis luin kuitenkin kokeeseen jne.. Tuli aina puhdas ysi
[/quote]Mä muuten kirjoitin ylppäreissä vanhassa reaalissa uskonnosta parikin osuutta ihan maalaisjärjellä. :)
Matematiikka, fysiikka, kemia ja biologia. Olen nykyään aineenopettajana lukiossa kahdessa näistä aineista.
Saksa ja ruotsi, aina ysi tai kymppi. olen hoitoalalla enkä tarvi ko.kieliä. keskiarvo peruskoulussa ja lukiossa aina alle kasin.