Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joilta on hävinnyt kyky nauraa?

Vierailija
28.06.2021 |

En muista milloin olisin viimeksi nauranut. Siitä on vuosikausia. Senkö takia kukaan mies ei ole rakastunut minuun, kun en naura..? Hymyilen kyllä paljon, usein kohteliaisuudesta.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. En tosin ole koskaan ollut mitenkään kovin herkkä nauramaan, mutta tarpeeksi hauskat jutut, tilannekomiikka ja vitsit ovat kyllä saaneet minut nauramaan. Pari vuotta sitten kärsin työuupumuksesta, ja vaikka tilanne on parantunut - vaihdoin työpaikkaa - ja siitä on aikaa nyt kulunut, tuntuu se jättäneen jälkensä niin, etten oikein saa enää innostuttua mistään. Nykyisessäkään työpaikassani en enää naura aidosti työkavereiden jutuille, olen vain nauravinani mukana jos muutkin niin tekevät.

Vierailija
22/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kanjabis auttaa tuohon(kin) vaivaan.

Sitäkin olen kokeillut, mutta ei toiminut minulla :(

Eri lajikkeita on mielin määrin ja ne eivät toimi samalla tavalla kaikille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon, että saisin kykyni nauraa takaisin, jos joku mies ihastuisi ja hyväksyisi minut tällaisena kuin olen. Jos tulisi turvallinen olo, että hän ei hylkää. Mutta mistä sellaisen miehen löytäisi, joka voisi ihastua tällaiseen nauramattomaan ja ilmeettömään naiseen...?

Sanos muuta! Minä tapasin miehen, joka aluksi vaikutti tosi ihastuneelta. Sanoi, että olen deittiprofiilini perusteella kaikkea, mitä hän on toivonut. Vähän aikaa tapailtuamme hän sanoi, että se jokin vain puuttuu. Häntä häiritsi, että olin niin ilmeetön.

Vierailija
24/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nauran nykyään kun olen yliväsynyt.

En kyllä pysty itkemään vaikka tuntuu että itkettää?

Vierailija
25/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut useita kertoja hasaa ja maria, myös ulkomailla. Ei toiminut mikään :(

Vierailija
26/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai siulla vaan ole masennusta? Nainen on hymyillessään kauneimmillaan, ei siihen nauramista tarvita.

Vierailija
27/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut naurujoogaa?

Olen. Muut alkoivat lopulta oikeasti nauramaan, minulla oli lähellä, etten purskahtanut itkuun. Juuri silloin tunnen oloni kaikkein yksinäisimmäksi ja ulkopuolisimmaksi, kun kaikki muut ympärillä nauraa.

Kiva nähdä, että teitä on muitakin enkä ole ainoa. 

Ap

Ehkä sinun sitten pitäisi itkeä? Jotain purkamatonta surua, joka pitää käsitellä ennen kuin löytää taas naurun. Enpä ole itsekään hirveästi korona-aikana nauranut. Kyllä sellainen kepeys on kadonnut johonkin horisonttiin, vaikka jollekin satunnaiselle meemille tai jutulle nauraisinkin ihan ääneen. Huomaa myös ilo, jos sitä tunnet, se voi olla ihan pieni hetki keskellä arkea. Ei aina tarvi nauraa vedet silmissä.

Vierailija
28/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Ei kai siulla vaan ole masennusta? Nainen on hymyillessään kauneimmillaan, ei siihen nauramista tarvita.

Kyllä olen masentunut, koska olen niin yksinäinen. Kiva, jos hymyily riittää. En kyllä melkein koskaan hymyile niin, että hampaat näkyy. Riittääkö sellainen leveä hymy ilman hampaita?

Ap 

Vierailija
29/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulta myös. Pystyn hymähtelemään, jos katson jotain hauskaa ohjelmaa, mutta en ole sieluni kyllyydestä nauranut kuin viimeksi nuoruudessa. Johtuu varmaan tästä masennuksesta, jota olen sairastanut 20 vuotta. 

Miehet eivät kiinnostu, vaikka olen kaunis, empaattinen ja korkeastikoulutettu. Ottavat mieluummin jonkun tavallisen naisen, joka nauraa heidän vitseille...

Tai sitten he eivät valitse sinua koska olet mielestäsi jotain parempaa ja muiden yläpuolella? Et itse ole tavallinen nainen?

Vierailija
30/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko kokeillut naurujoogaa?

Olen. Muut alkoivat lopulta oikeasti nauramaan, minulla oli lähellä, etten purskahtanut itkuun. Juuri silloin tunnen oloni kaikkein yksinäisimmäksi ja ulkopuolisimmaksi, kun kaikki muut ympärillä nauraa.

Kiva nähdä, että teitä on muitakin enkä ole ainoa. 

Ap

Ehkä sinun sitten pitäisi itkeä? Jotain purkamatonta surua, joka pitää käsitellä ennen kuin löytää taas naurun. Enpä ole itsekään hirveästi korona-aikana nauranut. Kyllä sellainen kepeys on kadonnut johonkin horisonttiin, vaikka jollekin satunnaiselle meemille tai jutulle nauraisinkin ihan ääneen. Huomaa myös ilo, jos sitä tunnet, se voi olla ihan pieni hetki keskellä arkea. Ei aina tarvi nauraa vedet silmissä.

Itkenyt ja parkunut olen ihan ääneen, joten ei ole siitä kiinni. 

Ap

Vierailija
31/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulta myös. Pystyn hymähtelemään, jos katson jotain hauskaa ohjelmaa, mutta en ole sieluni kyllyydestä nauranut kuin viimeksi nuoruudessa. Johtuu varmaan tästä masennuksesta, jota olen sairastanut 20 vuotta. 

Miehet eivät kiinnostu, vaikka olen kaunis, empaattinen ja korkeastikoulutettu. Ottavat mieluummin jonkun tavallisen naisen, joka nauraa heidän vitseille...

Tai sitten he eivät valitse sinua koska olet mielestäsi jotain parempaa ja muiden yläpuolella? Et itse ole tavallinen nainen?

En ole muiden yläpuolella, tavallinen kuolevainen minäkin olen. Masentunut yleensä kokee itsensä arvottomaksi ja olevansa muiden alapuolella. 

Vierailija
32/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Kyllä olen masentunut, koska olen niin yksinäinen. Kiva, jos hymyily riittää. En kyllä melkein koskaan hymyile niin, että hampaat näkyy. Riittääkö sellainen leveä hymy ilman hampaita?

Ap 

Vai oisko se niin, että koska olet masentunut, niin olet yksinäinen? Ei voi mistää riittämisestä puhua, kun jokainen hymyilee omalla tavallaan.

Vierailija
33/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten jutut yleensä naurattaa. Kamalaa, jos tämä nauramattomuuden takia jään sinkuksi, enkä ikinä pääse perustamaan perhettä. Tulee yksinäinen ja surullinen loppuelämä...

Vierailija
34/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kokeillut useita kertoja hasaa ja maria, myös ulkomailla. Ei toiminut mikään :(

No kokeile sitten taikasieniä. Kyllä naurat niin, ettet ole koskaan aiemmin nauranut. Ehkäisee myös masennusta pitkään tripin jälkeenkin.

Vierailija
35/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teitä naurata edes Jarkko Tammisen loistavat imitoinnit?

Vierailija
36/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M45 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M45 kirjoitti:

Ap 

Vai oisko se niin, että koska olet masentunut, niin olet yksinäinen? Ei voi mistää riittämisestä puhua, kun jokainen hymyilee omalla tavallaan.

Masennuin alun perin siksi, että minut syrjäytettiin lapsena kaveriporukasta ja alettiin kiusaamaan. Tämä on noidankehä - en ole haluttua seuraa, koska olen masentunut - mutta en pysty parantumaan masennuksesta, koska olen ihan yksin :(

Vierailija
37/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin eläinvideot voivat nostaa vähän suupieliä ihan yrittämättä.

Vierailija
38/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kokeile sitten taikasieniä. Kyllä naurat niin, ettet ole koskaan aiemmin nauranut. Ehkäisee myös masennusta pitkään tripin jälkeenkin.

Odotan, että ne tulevat laillisiksi masennuksenhoitokeinoiksi. Tutkimusta sienistä on, mutta ennakkoluulojen vuoksi tutkimuksen on vaikea saada Suomessa rahoitusta. 

Vierailija
39/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko sähköhoito? Kellään kokemusta? Lääkkeistä ei ole mihinkään, vaikka mitä kokeiltu vuosien varrella.

Vierailija
40/41 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo asiat ihan niin kuin ne ovat ja ovat tapahtuneet ja mitä tunsi ja ajatteli. Mitään salaamatta ja hyväksyen, että näin sen koin. Kiusaajat oireilevat omaa elämäänsä, ei liity sinuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän