Onko taas parempi olo kun olet kello 07 polttanut aamutupakan ja lähettänyt tupakkahöyryt muihiin asuntoihin?
Yöllä ja aikaisin aamulla on paras aika tuulettaa asunto, mutta sillä uhalla, että aamutupakoitsijat höyryttävät norttisavut sisälle.
Kommentit (91)
Itsehän poltan pilveä bongista suoraan naapurin postiluukkuun jo klo 05.
Jokainen lähiympäristöstä kuuluva kiukkuinen ikkunanpaukahdus hivelee sieluani kuin Chopinin kauneimmat pianokonsertot. Voiko ihanammin aamu enää alkaa.
Suosittelen sähkötupakkaa kaikille tupakoitsijoille. Voi höyrytellä sisällä, ja tuoksu haihtuu hetkessä. Ei enää myöskään tupakkayskää. Ei sisällä tuhansia haitallisia yhdisteitä ja kemikaaleja kuten oikea körssi. Halvempaa. Toki ei terveellistä, mutta oikeaan röökiin verrattuna terveystuote. Tupakkateollisuus kovin pullikoi vastaan ja demonisoi sähkötupakkaa, vaikka tutkimukset osoittavat toista. Vaarallista on toki höyrytellä ns. omia aineita, mutta en suosittele esim. juomaan bensaakaan.
Eipä tule juurikaan poltettua entisen kämppiksen pois muuton jälkeen. Hän sabotoi jatkuvasti elämistä tekemällä töitä keittiössä, kun muut tekivät töitä omissa huoneissaan. Mikä tarkoitti sitä, ettei keittiötä voinut käyttää, kun hän teki töitä. Ramppasin sitten tupakalla jatkuvasti keittiön takaovesta, koska hän ei tykännyt tupakan hajusta.
Sen lisäksi jemmasin hänen henkilökohtaiset astiat ylähyllylle, jonne hän ei ylettynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat luulee että yöllä voi polttaa, se ei haittaa, kaikki nukkuvat ja savu ei tunkeudu asuntoihin. Tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on ikkunaa ja parvekkeen ovea raolleen keväästä syksyyn saakka kellon ympäri ja yleensä aina olen valveilla ja kärsin hajusta kun tupakalla käydään klo 1-4 välillä yöllä.
Tämä on outoa. Eikö tupakoitsijat ollenkaan nuku? Mun naapurissa asui kerran nainen, joka kävi takapihalla tupakalla ympäri vuorokauden parin tunnin välein. Varmaan oli niillä elintavoilla erittäin hyvinvoiva ihminen, valvomista ja tupakkaa.
Ja mistä tiedän, että kävi? Heräsin joka kerta oven kolahdukseen ja naapurin tupakkayskään, kun köhi pihalla mun ikkunan vieressä.
Uniongelmat on todella syvältä. Kun ei saa nukuttua niin helposti tulee mentyä tupakalle. Nykyään ei saa edes unilääkkeitä vaan jotain mömmöjä mitkä ei edes nukuta. Liian tuttua tuollainen liika valvominen ja tupakointi.
Ne uniongelmat saattaisi hyvinkin vähentyä sillä kun lopettaisi tupakoinnin. Ainakin kannattaisi kokeilla muutama kuukausi että paraneeko tilanne vai ei. Ainahan sen röökinpolton voi aloittaa uudelleen jos ei huomaa mitään positiivista.
Huono asunto sulla, jos savu kulkeutuu sisään ja pitää jatkuvasti tuuletella. Kun ei kerran ole varaa parempaan, niin lopeta valitus.
Tajuatko sinä Ap ollenkaan, mille sinä itse lemuat ja katkuat? Suihkuvaahdot yms ja dödöt kaikki eri merkkisiä, eli erihajuisia. Siihen päälle kaikki hiusmuotoilutuotteet ja kaiken kruununa jollakin Omolla pestyt vaatteet ja huuhteluaine aivan eri hajuista. Sitten kun lähdet ulos, se hajuvesisuihkaus päälle. Olen joskus sattunut hissiin sinun jälkeesi, meinasin tulehtua jo silloin, enkä ole astmainen. Kerran olit ollut ilmeisesti pizzalla ja nauttinut sen kanssa vähäsen punkkua, auta armias sitä lemua hississä. Etkä osaa näköjään leipoakaan, paistat näköjään piparit ja suklaakeksit varuilta sen kaksi minuuttia yli reseptissä mainitun ajan. Näitten rinnalla tupakinkatku on pientä, ei se siellä sinun luukussasi kauan pyöri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kuka polttaa. Jos kaunis nainen polttaa tupakkaa, savu haisee kielolta, juhannusruusuilta, lämpiävältä puusaunalta ja vastakeitetyltä kahvilta. Jos ruma mies polttaa tupakkaa, savu haisee vanhalta viinalta, oksennukselta, pierulta ja varpaanväliltä.
Tämä on muuten totta. Kaunis nainen röökin kanssa on aika classy ja seksikäs näky. Sopiva yhdistelmä jännyyttä ja tyylikkyyttä.
Tyylikkyyttä.😂
No kyllä! Mieti nyt jotain vanhan ajan femme fetalea puhaltamassa suvua punaisten huultensa välistä ja astelemassa korkeilla koroillaan hupahattuisen etsivän toimistoon, jazz musiikin soidessa taustalla.
Kunpa nuoret olisivat nykyään fiksuja eikä aloittaisi tölkin polttoa ollenkaan. Omassa nuoruudessa 80-luvulla "kaikki" poltti. Siihen tupakkaan vaan koukuttuu lopulta tosi pahasti.