Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko taas parempi olo kun olet kello 07 polttanut aamutupakan ja lähettänyt tupakkahöyryt muihiin asuntoihin?

Vierailija
28.06.2021 |

Yöllä ja aikaisin aamulla on paras aika tuulettaa asunto, mutta sillä uhalla, että aamutupakoitsijat höyryttävät norttisavut sisälle.

Kommentit (91)

Vierailija
1/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, metelöivät naapurit ansaitsevat tämän pienenkin kiusan

Vierailija
2/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kuka polttaa. Jos kaunis nainen polttaa tupakkaa, savu haisee kielolta, juhannusruusuilta, lämpiävältä puusaunalta ja vastakeitetyltä kahvilta. Jos ruma mies polttaa tupakkaa, savu haisee vanhalta viinalta, oksennukselta, pierulta ja varpaanväliltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hyvältä, olen taas voimaantunut päivän koitoksiin!

Vierailija
4/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello oli kyllä 8 kun poltin mutta oli hyvää, aamukahvi toisessa kädessä ja linnunlaulu musiikkina. Nyt on hyvä alkaa päivä!😊

Vierailija
5/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kuka polttaa. Jos kaunis nainen polttaa tupakkaa, savu haisee kielolta, juhannusruusuilta, lämpiävältä puusaunalta ja vastakeitetyltä kahvilta. Jos ruma mies polttaa tupakkaa, savu haisee vanhalta viinalta, oksennukselta, pierulta ja varpaanväliltä.

Tämä on muuten totta. Kaunis nainen röökin kanssa on  aika classy ja seksikäs näky. Sopiva yhdistelmä jännyyttä ja tyylikkyyttä.

Vierailija
6/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nyt aamukalja naamaan ja muijaa turpaan.

Vierailija
7/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamusavut on saatava, muuten ei päivä käynnisty. Muuta savuttomaan taloon. Niin kauan taloyhtiöissä poltetaan kun se on sallittua. Ymmärrän että se ärsyttää mutta säännöt sen sallivat niin ei ole nokan koputtamista kenelläkään.

Vierailija
8/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat voisi lähettää uudelleenkoulutusleirille ja sieltä lopulliseen ratkaisuun, jos ei lopu se käryttely ja ihmisten terrorisointi.

Vierailija
9/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo vielä polttanut, voi olla että poltan sen vasta kun meen töihin.

Vierailija
10/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kello oli kyllä 8 kun poltin mutta oli hyvää, aamukahvi toisessa kädessä ja linnunlaulu musiikkina. Nyt on hyvä alkaa päivä!😊

Kaikki muu viestissä kuulostaa ihanalta, mutta juuri tuo löyhkäävä rööki pilaa koko mielikuvan. Yök.

Vierailija
11/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten totta. Kaunis nainen röökin kanssa on  aika classy ja seksikäs näky. Sopiva yhdistelmä jännyyttä ja tyylikkyyttä.

Tyylikkyyttä.😂

Vierailija
12/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoitsijat luulee että yöllä voi polttaa, se ei haittaa, kaikki nukkuvat ja savu ei tunkeudu asuntoihin. Tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on ikkunaa ja parvekkeen ovea raolleen keväästä syksyyn saakka kellon ympäri ja yleensä aina olen valveilla ja kärsin hajusta kun tupakalla käydään klo 1-4 välillä yöllä.

Vierailija
13/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, metelöivät naapurit ansaitsevat tämän pienenkin kiusan

Naapuriin muutti ylisosiaalinen pari, joka kyttää ja kommentoi kaikki tekemiset. Omaa rauhaa ei enää ole. En välitä, missä ja milloin poltan, koska naapuritkaan eivät kunnioita yksityisyyttä millään tavalla.

Vierailija
14/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat luulee että yöllä voi polttaa, se ei haittaa, kaikki nukkuvat ja savu ei tunkeudu asuntoihin. Tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on ikkunaa ja parvekkeen ovea raolleen keväästä syksyyn saakka kellon ympäri ja yleensä aina olen valveilla ja kärsin hajusta kun tupakalla käydään klo 1-4 välillä yöllä.

Ei maailma pyöri sinun pillisi tahtiin. Vituttaako?

Vierailija
15/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poltin ne, kun vein koiran aamulenkille. Jos kadulta tuleva tupakansavu häiritsee, niin silloin se on voi voi.

P. S Autojen pakokaasut ei sitten häiritse

Vierailija
16/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko silloin tällöin pistää ne lävet kiinni? Ei tulisi tupakan hajua sisälle.

Vierailija
17/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tyylikkyyttä.😂

No on se! Vertaappa vaikka lentoemäntää tai pörssimimmiä tupakka siroissa sormissaan ja jotain virolaista raksa elämän kallua röökitauolla likaisilla vaatteissaan.

Vierailija
18/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa. Tupakointi on niin monessa paikassa jo täysin kielletty, että en ymmärrä miten parvekkeilla vielä saa polttaa kun asuntoja on vaikka kuinka paljon mihin se haju menee. Itse en edes kehtaisi vaan kävisin jossain kauempana ja kohtuullistaisin määriä.

Vierailija
19/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa. Tupakointi on niin monessa paikassa jo täysin kielletty, että en ymmärrä miten parvekkeilla vielä saa polttaa kun asuntoja on vaikka kuinka paljon mihin se haju menee. Itse en edes kehtaisi vaan kävisin jossain kauempana ja kohtuullistaisin määriä.

Se on hyvä että kaltaisesi kusipääkin saa tuntea miten kaikki ei ole aina pomppimassa pillisi mukaan.

Vierailija
20/91 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakoitsijat voisi lähettää uudelleenkoulutusleirille ja sieltä lopulliseen ratkaisuun, jos ei lopu se käryttely ja ihmisten terrorisointi.

No jopas nyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan