Onko taas parempi olo kun olet kello 07 polttanut aamutupakan ja lähettänyt tupakkahöyryt muihiin asuntoihin?
Yöllä ja aikaisin aamulla on paras aika tuulettaa asunto, mutta sillä uhalla, että aamutupakoitsijat höyryttävät norttisavut sisälle.
Kommentit (91)
Menkää töihin, niin ei tarvitse asua niissä elämänkoululaisten vuokrataloissa!
Itse poltan joka aamu pcp-thc -”blossit” vesipiipusta jotta päivä lähtee hyvin käyntiin.
Naapurit ovat lähinnä ihmetelleet hyvää tuoksua, mutta itse en luonnollisesti ole pystynyt kommentoimaan mitenkään ”segisten” läpi. En kuitenkaan tupakoi.
AP. Poltin varmuuden vuoksi 2 tupakkaa, että varmasti tulee teillekin, ole hyvä, vai lähetänkö laskun.
Poltin lähes 20 vuotta. En olisi ikinä uskonut miten pahalta tupakka haisee. Tajuan sen nyt, kun olen ollut vuosia polttamatta. Haju on aivan järkyttävä ja hävettää ajatella, että olen haissut joskus tuolta.
Jos olet työtön kelapummi, niin ansaitset elää kaltaistesi ihmisten parissa ja hengitellä tupakansavua.
Miksi se parvekkeen ikkuna pitää avata ja hönkiä savut ulos muiden kämppiin? Itse siis tupakoitsija saa elää savuttomassa kämpässä, mutta muut eivät? Uskomatonta.
Laittakaa kusipeltiä menemään tupakoitsijoille
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat luulee että yöllä voi polttaa, se ei haittaa, kaikki nukkuvat ja savu ei tunkeudu asuntoihin. Tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on ikkunaa ja parvekkeen ovea raolleen keväästä syksyyn saakka kellon ympäri ja yleensä aina olen valveilla ja kärsin hajusta kun tupakalla käydään klo 1-4 välillä yöllä.
Tämä on outoa. Eikö tupakoitsijat ollenkaan nuku? Mun naapurissa asui kerran nainen, joka kävi takapihalla tupakalla ympäri vuorokauden parin tunnin välein. Varmaan oli niillä elintavoilla erittäin hyvinvoiva ihminen, valvomista ja tupakkaa.
Ja mistä tiedän, että kävi? Heräsin joka kerta oven kolahdukseen ja naapurin tupakkayskään, kun köhi pihalla mun ikkunan vieressä.
Kyllä on tyytyväinen ja rauhallinen olo. Yöllä nikotiinitaso laskee elimistössä niin alas, että aamulla on jo vieroitusoireita. Klo 7 aikaan poltettu tupakka rauhoittaa mielen ja kehon, jolloin päivä alkaa taas rullaamaan mukavasti.
Kiitos kysymästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijat luulee että yöllä voi polttaa, se ei haittaa, kaikki nukkuvat ja savu ei tunkeudu asuntoihin. Tämä ei pidä paikkaansa. Mulla on ikkunaa ja parvekkeen ovea raolleen keväästä syksyyn saakka kellon ympäri ja yleensä aina olen valveilla ja kärsin hajusta kun tupakalla käydään klo 1-4 välillä yöllä.
Tämä on outoa. Eikö tupakoitsijat ollenkaan nuku? Mun naapurissa asui kerran nainen, joka kävi takapihalla tupakalla ympäri vuorokauden parin tunnin välein. Varmaan oli niillä elintavoilla erittäin hyvinvoiva ihminen, valvomista ja tupakkaa.
Ja mistä tiedän, että kävi? Heräsin joka kerta oven kolahdukseen ja naapurin tupakkayskään, kun köhi pihalla mun ikkunan vieressä.
Tässä sulle hassu tosijuttu:
Noin kymmenen vuotta sitten, kun vielä opiskelin, mulla oli firma, jonka palveluita myin noin 1-5te päivätaksalla, riippuen toimeksiannon pituudesta.
Pajauttelin tuolloin paljon, siis puhutaan aivan pertsa_ja_kilu -tason hitsaamisesta, parvekkeella vuokrakämpässä itä-helsingissä ja takuuvarmasti keskellä yötä. Rahaa kuitenkin tuli melkoisen mukavasti (overhead oli minimaalinen, kyseessä tietotaitointensiivinen suunnittelutyö).
Arvaa, kuinka paljon kiinnosti OIKEISSA_RÖISSÄ käyvien naapurien paheksuvat katseet, kun kävin silmät punaisina hakemassa kuivattuja luumuja ja aamukahvia lähikaupasta näiden odottaessa RYÖMAALLE vievää bussia?
😂❤️👌🏻 Oi niitä aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa kusipeltiä menemään tupakoitsijoille
Toinen idiootti.
Kiitos kysymästä. Aamukahvi ja tupakka maistui aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä sulle hassu tosijuttu:
Noin kymmenen vuotta sitten, kun vielä opiskelin, mulla oli firma, jonka palveluita myin noin 1-5te päivätaksalla, riippuen toimeksiannon pituudesta.
Pajauttelin tuolloin paljon, siis puhutaan aivan pertsa_ja_kilu -tason hitsaamisesta, parvekkeella vuokrakämpässä itä-helsingissä ja takuuvarmasti keskellä yötä. Rahaa kuitenkin tuli melkoisen mukavasti (overhead oli minimaalinen, kyseessä tietotaitointensiivinen suunnittelutyö).
Arvaa, kuinka paljon kiinnosti OIKEISSA_RÖISSÄ käyvien naapurien paheksuvat katseet, kun kävin silmät punaisina hakemassa kuivattuja luumuja ja aamukahvia lähikaupasta näiden odottaessa RYÖMAALLE vievää bussia?
😂❤️👌🏻 Oi niitä aikoja...
Alapeukuttajalla selvästi vatsamakkarat ja pieni pili. Noh, en voi surkeudellesi mitään eikä muuten kiinnostakaan voida.
LOL
tse poltan joka aamu pcp-thc -”blossit”
-Mitä nämä nykynuorison käyttämät tuoteet oikein on? En ole kuullutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei maailma pyöri sinun pillisi tahtiin. Vituttaako?
Vituttaa. Tupakointi on niin monessa paikassa jo täysin kielletty, että en ymmärrä miten parvekkeilla vielä saa polttaa kun asuntoja on vaikka kuinka paljon mihin se haju menee. Itse en edes kehtaisi vaan kävisin jossain kauempana ja kohtuullistaisin määriä.
Se on hyvä, että v i t u t t a a, koska sekin on voimakas tunne. Tunteet on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
tse poltan joka aamu pcp-thc -”blossit”
-Mitä nämä nykynuorison käyttämät tuoteet oikein on? En ole kuullutkaan.
Olen lähemmäs 50-vuotias mutta toki sielultani varsin nuorekas...
Kävin vasta klo. 8.00.
Ihana kesäloman alku joka vuosi, kun taloyhtiön ruohonleikkurit pärähtää maanantai-aamusta käyntiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisiko silloin tällöin pistää ne lävet kiinni? Ei tulisi tupakan hajua sisälle.
Mitkä lävet sinä suljet, jos asunto on sellainen joka imee raikkaan ilman ulkoa niistä ikkunan rei,stä, eli paineen avulla. Eli se tupakanhaju TODELLAKIN tunkeutuu huoneistoon.
Voi sinua pikku ressukkaa kun olet niin kovana siellä nyt. Oikein uudelleenkoulutusleirille ja lopulliseen ratkaisuun. Netissä olet kova aukomaan päätäsi.