Sinkkuja korkeakoulutettuja miehiä ei löydy mistään!
Kaikki ovat varattuina tai pyörittävät 10 naista kerralla. Tavallisia korkeakoulutettuja sinkkumiehiä ei näy missään! ;(
N26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston ristiinpidettävät ainejärjestöbileet on tarkoitettu just pariutumiseen.
Eri oppiaineiden opiskelijat tapaa toisiaan kivan yhdessäolon ja alkoholi laukoo estot.
Kyllä ne teidän rinkirunkkuhommat tiedetään. Säälittävää paritusta
Löytyy paljon, kun katsot noin 30 vuotiaita, juuri eronneita, mutta sinun tulee siis itse olla noin 20v, muutoin rajaudut ulos heidän asettamasta ikähaarukastaan.
Ei ne sit enää pyöritä kymmentä kerralla kun löytävät oikean. Eli toivo on näissä.
Vierailija kirjoitti:
Löytyy paljon, kun katsot noin 30 vuotiaita, juuri eronneita, mutta sinun tulee siis itse olla noin 20v, muutoin rajaudut ulos heidän asettamasta ikähaarukastaan.
25-30v nainen löytää tinderistä 45-50v miehen, joka on 2 kertaa eronnut, näissä löytyy hyvin näitä korkeasti koulutettuja, usein kokoomuksen kannattajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama ongelma mulla. Olen 25v. pian lääkäriksi valmistuva nainen ja olen ollut pian 2 vuotta sinkkuna, kun ketään ei löydy. Tinderissä saan jonkun verran matchejä, mutta yleensä ne eivät etene ensitreffeille asti ja jos etenevät niin eivät siitä pidemmälle. En tiedä, mikä minussa on vikana. Olen ujo, mutta muuten mukava ja kuulemma herttaisen oloinen. Olen vakavasti alkanut harkita, että lopetan parisuhteen etsimisen kokonaan ja perustan perheen yksin.
Miksi miehet yliopistolla eivät kelpaa? Haluatko sellaisia Latela-miehiä?
Haluaisin aivan tavallisen korkeakoulutetun miehen, mutta omalta alaltani monet ovat suhteessa ja ne harvat sinkut eivät ole kiinnostuneita minusta. Muiden alojen miehiä taas ei livenä juurikaan tapaa niin Tinder on ainut vaihtoehto. Duunareitakin olen deittaillut, mu
Mene ensi vuonna opiskelemaan teknillistä fysiikkaa. Siellä on paljon sinkkumiehiä.
Löysit juuri. Oliko jotain asiaa?
Eipä noita kauniita vapaita naisiakaan ole yhtään markkinoilla. Kaupungilla hilluu vain läskiperseitä jostain syystä.