Sinkkuja korkeakoulutettuja miehiä ei löydy mistään!
Kaikki ovat varattuina tai pyörittävät 10 naista kerralla. Tavallisia korkeakoulutettuja sinkkumiehiä ei näy missään! ;(
N26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston ristiinpidettävät ainejärjestöbileet on tarkoitettu just pariutumiseen.
Eri oppiaineiden opiskelijat tapaa toisiaan kivan yhdessäolon ja alkoholi laukoo estot.
Mä kävin näissä ainoastaan verkostoitumassa. Ei kieltämättä tullut edes mieleen etsiä vastakkaista sukupuolta ns. siinä mielessä
Ja mä on luullut, että sellainen 20-25v nuori ihminen etsii aina vastakkaista sukupuolta siinä mielessä
Vierailija kirjoitti:
Koska akateemiset naiset ovat enemmistö kaikista akateemisista, niin eihän niitä akateemisia miehiä tietenkään riitä kaikille. Mutta jos akateemisille naisille "kelpaa" amk:n käynyt mies, niin silloin valikoima luonnollisesti kasvaa huomattavasti.
Mutta onko kyse siitä, että kaiken takana onkin lopulta raha-asiat? Duunarit mielletään pienituloisiksi, ellei sitten kyseessä oli jokin putkari/veturikuski/prosessityöntekijä-tyyppi. Toisaalta myös akateemisissa töissä on matalia liksoja, ja runsaasti pätkittyjä työsoppareita. Samankaltainen tulotaso mahdollistaa parisuhteessa sen, että molemmilla osapuolilla on yhtä suuret taloudelliset resurssit panosta suhteeseen ja sen tulevaisuuteen...
Jostain syystä akateemisilla naisilla on selvästi enemmän duunarimiehiä kuin akateemisilla miehillä duunarivaimoja. Lieköhän pelkkää sattumaa vai johtuuko se juuri tuosta, että miesduunari voi myös tienata paljon?
Jos korkeasti koulutettu nainen on Vihreiden tai Vasemmiston kannattaja, niin ainakin minulla lopahtaa kiinnostus jatkaa eteenpäin alkulämmittelyn jälkeen. Näin on parasta molempien kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston ristiinpidettävät ainejärjestöbileet on tarkoitettu just pariutumiseen.
Eri oppiaineiden opiskelijat tapaa toisiaan kivan yhdessäolon ja alkoholi laukoo estot.
No ne oli kyllä melkoisia kutujuhlia.
Vierailija kirjoitti:
Koska akateemiset naiset ovat enemmistö kaikista akateemisista, niin eihän niitä akateemisia miehiä tietenkään riitä kaikille. Mutta jos akateemisille naisille "kelpaa" amk:n käynyt mies, niin silloin valikoima luonnollisesti kasvaa huomattavasti.
Mutta onko kyse siitä, että kaiken takana onkin lopulta raha-asiat? Duunarit mielletään pienituloisiksi, ellei sitten kyseessä oli jokin putkari/veturikuski/prosessityöntekijä-tyyppi. Toisaalta myös akateemisissa töissä on matalia liksoja, ja runsaasti pätkittyjä työsoppareita. Samankaltainen tulotaso mahdollistaa parisuhteessa sen, että molemmilla osapuolilla on yhtä suuret taloudelliset resurssit panosta suhteeseen ja sen tulevaisuuteen...
Amkki nyt ei ole amista kummoisempi sivistykseltään ja kyvyiltään. Aivan naurettava opintoaste ja joutaisi lakkauttaa. Lapion varteen ja perseitä pyyhkimään joutavat!
Mutta noin muuten on pienisieluista etsiä kumppania jollakin koulutuksen tai tulojenkaan perusteella. Itse olen hoitanut molemmat sen verran mallilleen, ettei tarvitse muilta ruikutella. Riittää että nainen seksikäs, älykäs ja ymmärtää täten paikkansa elämänpelissä.
Jos koulutus on itseisarvo, niin ehkä ongelma on sinun asenteessasi. Parisuhde muodostetaan muilla kriteereillä kuin työsuhde.
Huh, onneksi sain omani ajoissa varattua itselleni:D Nimittäin se on ihan totta, fiksuja, komeita, korkeasti koulutettuja miehiä ei vain riitä kaikille. Ja nyt kun käy sinkkukaverien kanssa tuolla ulkona ja näkee mitä valikoimaa heille on jäljellä...ei kateeksi käy:( Olen niin kiitollinen mun miehestä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Amkki nyt ei ole amista kummoisempi sivistykseltään ja kyvyiltään. Aivan naurettava opintoaste ja joutaisi lakkauttaa. Lapion varteen ja perseitä pyyhkimään joutavat!
Mutta noin muuten on pienisieluista etsiä kumppania jollakin koulutuksen tai tulojenkaan perusteella. Itse olen hoitanut molemmat sen verran mallilleen, ettei tarvitse muilta ruikutella. Riittää että nainen seksikäs, älykäs ja ymmärtää täten paikkansa elämänpelissä.
Kyllä mä mieluummin tradenomin tai insinöörin otan kuin jonkun rekkarahtarin. Just saying.
Miksei paria haeta samoin kriteerein kuin esim. työnantaja valkkaa suuresta joukosta sopivan työntekijän? No, okei jossain Bacheloressa haetaankin... Ihan hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä mieluummin tradenomin tai insinöörin otan kuin jonkun rekkarahtarin. Just saying.
Mitäs jos tradenomilla olisi väärän väriset sukat tai bokserit? Rekkamies taas onnekkaasti olisi osunut värimaailmaasi, taitaisi naisen herkkä mieli järkkyä ja pöpilä kutsua?
Täällä mä olen!
Sporttinen, hauska, paljon mukavia kavereita, asunut ja ollut vaihdossa ulkomailla, matkaillut paljon, puhun sujuvasti neljää kieltä
M30, FM
Vierailija kirjoitti:
Täällä mä olen!
Sporttinen, hauska, paljon mukavia kavereita, asunut ja ollut vaihdossa ulkomailla, matkaillut paljon, puhun sujuvasti neljää kieltä
M30, FM
Juujuu muttaku oot lyhyt ja ruma usko jo. ja tuskin oot ees niin hauska
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Ammattikorkeakoululla ja ammattikoululla on suuri ero ja vaatimustaso, olen käynyt molemmat, mutta miehen koulutus ja ammatti on se ja sama.
Jos ihminen pitää amista ja ammattikorkeakoulua saman tasoisina, vedän johtopäätökseni tarjokkaan yleissivistyksestä ja maailmankatsomuksen kapeakatseisuudesta. Ei jatkoon.
Meillä oli perheessä akateemisuus jokin ihanne ja pakko. Isä pappi ja äiti opettaja. No kaikki lapset meni yliopistoon. Sisko lääkäriksi veli papiksi ja mulla 2 yliopistotutkintoo. Silti pidän akateemisia naisia ylipäänsä ylpeinä nirppanokkina ja haluaidin sairaanhoitajanaisen. Ja uskovaisen. Koko akateemisuus on pelkkää aivopieruilua ja kirjojen tiefon kopiointia. Ehkä kielet ja lääkis on ok muu on paskaa. Mulla ei oo edes ammattia akateemisen typeryyden takia. Paras kokemys työstä oli puupakkaaja siinä sai itse duunailla päivän häkkejä ja toinen painepesuriautokuski.
Täällä tulikin paljon vinkkejä etsimisen avuksi. Joko löysit haluamasi?
Missä asut? Luetko amk:n korkeakoulutukseksi? Itse olen palopäällystössä pelastuslaitoksella ja tuli eräässä tapahtumassa taas mieleen et miksi tykkään kouluttautuneista naisista. Oli opettajia lukiosta ja siinä sivussa tuli parin about samanikäisen opettajanaisen kanssa juteltua enemmänkin. Synkkasi heti, kun löytyi puheenaiheita ja sellaisia yhteisiä juttuja joista molemmat olivat kiinnostuneita.
M36
Mites tussu, tissit ja perse? Saako tulla kokeilemaan?
T. KM & FM
Minulla on kaksi poikaa, toinen ekonomi ja toinen juristi. Taas oli eri neitokaiset mukana kesähuvilalla juhannuksena. Alkaisi jo riittää.