Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinkkuja korkeakoulutettuja miehiä ei löydy mistään!

Vierailija
27.06.2021 |

Kaikki ovat varattuina tai pyörittävät 10 naista kerralla. Tavallisia korkeakoulutettuja sinkkumiehiä ei näy missään! ;(

N26

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muunlaisia miehiä et suvaitse? Miksi miehen korkeakoulutus muka tekisi naisen onnelliseksi?? Luonne se ratkaisee.

Vierailija
82/147 |
19.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille se oli iso ongelma, kun yliopistot olivat täynnä miehiä. Nyt naisille on ongelma, kun yliopistot ovat täynnä naisia. Taas kerran huomaamme, että naisia on mahdotonta miellyttää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeasti koulutetun miehen, jolla olisi edes pykälän alempi koulutustaso kuin itsellä ja vaikka 70 % palkkataso omastani, löytäminen on käytännössä mahdotonta. Tähän soppaan, kun lisää vielä sen, että arvojen, luonteen, luotettavuuden ja mielenkiinnon kohteiden tulisi synkata jollain tavalla, niin pulassa olen. Siispä ihan täysin valmistautunut elämään yksin ja nauttimaan ystävien seurasta harrastusten parissa.

Vierailija
84/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille naisille löytyy, joillekin taas ei löydy. Hmm. Missä vika?

Vierailija
85/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Korkeasti koulutetun miehen, jolla olisi edes pykälän alempi koulutustaso kuin itsellä ja vaikka 70 % palkkataso omastani, löytäminen on käytännössä mahdotonta. Tähän soppaan, kun lisää vielä sen, että arvojen, luonteen, luotettavuuden ja mielenkiinnon kohteiden tulisi synkata jollain tavalla, niin pulassa olen. Siispä ihan täysin valmistautunut elämään yksin ja nauttimaan ystävien seurasta harrastusten parissa.

Oletko tohtori ja tienaat kymppitonnin kuussa?

Vierailija
86/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N35 kirjoitti:

En ole tohtori, vaan maisteri ja 10k€ kuussa (toki bruttona). Riittäisi hyvin tuo alemman korkeakoulututkinnon suorittanut, kunhan ei miestä tarvitse ryhtyä elättämään.

Vierailija
87/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et löydä minuakaan.

T: Sinkku korkeakoulutettu mies, vakitöissä ja säästöjä, en juo kuin pieniä määriä enkä ole läski tai keskustelutaidoton.

Vierailija
88/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Koulutus on epäsexikästä ja hommas tuntuu pyörivän rahan ympärillä. Vaikutat olevan raskasta seuraa.

Vierailija
89/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Jos etsit Helsingistä ja varakas vassari pitäisi olla niin sellaista ei ole olemassakaan. Jos kelpaa oikeistokonservatiivi joka tienaa hyvin niin sitten sinulla on mahdollisuuksia vielä jonkin verran. Kannattaa kelpuuttaa myös itseä hieman nuorempi mies, nämä menevät varmasti pois vapailta markkinoilta siellä nopeasti.

Vierailija
90/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetuista naisista on ylitarjontaa. Harvemman miehen silmissä nainen saa lisäpisteitä korkeasta koulutuksesta. Tosin kuin hoikkuudesta, pitkistä hiuksista, kauniista kasvoista ja tatuoimattomuudesta.

Tätä olen aina vähän ihmetellyt. Olen korkeakoulutettu naonen, ja hoikla ja pitkähiuksinenkin, mutta miehet juoksee kirkuen pakoon kun kuulevat että tulotietoni löytyvät lehden kateuslistalta ja olen it-firman TJ. Luulisi olevan hyvä diili.

Vierailija
91/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutetuista naisista on ylitarjontaa. Harvemman miehen silmissä nainen saa lisäpisteitä korkeasta koulutuksesta. Tosin kuin hoikkuudesta, pitkistä hiuksista, kauniista kasvoista ja tatuoimattomuudesta.

Tätä olen aina vähän ihmetellyt. Olen korkeakoulutettu naonen, ja hoikla ja pitkähiuksinenkin, mutta miehet juoksee kirkuen pakoon kun kuulevat että tulotietoni löytyvät lehden kateuslistalta ja olen it-firman TJ. Luulisi olevan hyvä diili.

Kumppaniksi halutaan saman tulotason tyyppi, eikä se ole mikään diili, kun molemmat oletettavasti elelee ihan omilla rahoillaan. Ei varmaan ole kiva yhdenkään itseään kunnioittavan miehen elellä naisen siivellä.

Vierailija
92/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täähän se. Korkeakoulutettu nainen on usein läpeensä vasemmistolainen, ylipainoinen, ylimielinen ja ruma.

Vierailija
93/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes pieraise korkeakoulutettuja miehiä päin. Ala-arvoista sakkia. Duunarit on parhaita.

Vierailija
94/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N35 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35 kirjoitti:

En ole tohtori, vaan maisteri ja 10k€ kuussa (toki bruttona). Riittäisi hyvin tuo alemman korkeakoulututkinnon suorittanut, kunhan ei miestä tarvitse ryhtyä elättämään.

Aika kauan saat odotella, jos miehen pitää tienata vähintään seitsemän tonnia kuussa.

Vierailija
95/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Kelpaako amk? Itse raksainssi ja hyvinvointialueen virkamies. Leppoisa duuni, jossa ei paljoa ressit paina ja kuitenkin keskituloinen. Itseasiassa vähän jopa liiankin tylsä duuni.

Nyt olen aloittamassa uutta inssitutkintoa ja perustamassa omaa firmaa.

En vain käy missään yöelämässä enkä festareilla. Olisi kiva löytää samanhenkinen kotihiiri, joka kuitenkin harrastaisi liikuntaa ja lähtisi joskus vaikka matkoille mukaan. Opiskeluaikana olin jo lähes 30-vuotias, en käynyt juurikaan missään opiskelijabileissä niin sieltä ei ketään tarttunut.

Ei olisi niitä lapsiakaan itsellä riesaksi. Toki se taitaa olla kuitenkin huono juttu. Vaikka monet naiset eivät haluaisi hoitaa niitä miehen lapsia, niin silti kuitenkin se on merkki siitä, että mies on joskus kelvannut jollekin muullekin naiselle. 

M37

Vierailija
96/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko naiset sen tutkintotodistuksen kanssa? 

Vierailija
97/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vaikea kuvitella tuota tilannetta. Vai kerrotko jo ensi tapaamisella tulotasosi ja vakanssisi, jolloin takavasemmalle siirtyminen tuntuu ennemminkin viisaalta. Toisaalta paikalle jäänyt jakaakin sitten kanssasi saman arvomaailman, joten pitäisi homman toimia noinkin.

Vierailija
98/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä Espoon  pientaloalueella joka ikisessä  talossa  on korkeakoulutettu isäntä perheineen.  Tänne ne siis katoavat jossain   vaihessa.

Vierailija
99/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Helsingissä Tinder on pullollaan koulutettuja sinkkumiehiä. Sinne sekaan vaan, ei ne sua kotoa tule hakemaan.

Vierailija
100/147 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ideologisesti työtön kirjoitti:

N35 kirjoitti:

Koulutus on epäsexikästä ja hommas tuntuu pyörivän rahan ympärillä. Vaikutat olevan raskasta seuraa.

En varmasti sopisikaan kouluttamattoman elämäntapatyöttömän kanssa yhteen. Sen vuoksi haenkin kaltaistani seuraa/miestä. Koulutuksen lisäksi miehessä kiinnostaa älykkyys.