Sinkkuja korkeakoulutettuja miehiä ei löydy mistään!
Kaikki ovat varattuina tai pyörittävät 10 naista kerralla. Tavallisia korkeakoulutettuja sinkkumiehiä ei näy missään! ;(
N26
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten koulutettu pitää olla, ihan tohtori vai riittääkö vähempikin. Itse olen AMK insinööri ja ei vain tule matcheja vaikka itse kyllä painan sydäntä hyvin herkästi. Näkeehän sen sitten livenä toimiiko.
Epäilen kyllä, että nämä naiset jotka ruikuttavat ettei miestä löydy roikkuu sen 1% miesten kimpussa missä muutkin.
Ammattisurkea ei kyllä kuulu sarjaan korkeastikoulutettu vaikka sen nimessä sana korkeakoulu esiintyykin.
Mä en tiedä muuttaako se ihmisen persoonaa tai sivistystasoa enää hirveesti vaikka käy siihen päälle sen 2v maisterivaiheen lukemassa.
Osaamista se kuitenkin voi parantaa jos kurssit on akateemista tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava aloitus. Kun katselen omaa kaveripiiriäni, tuntuu siltä, että juuri korkeasti koulutetut miehet jäävät helpoimmin yksin. Mitä korkeampi koulutus, sitä helpommin putoaa parisuhdemarkkinoilta pois.
Ystäväni, FT, 36 v., ei löydä parisuhdetta millään, vaikka on mukava ja hauska kaveri, urheilullinen, raitis ja savuton, enkä osaa häntä rumanakaan pitää (huoliteltu ulkoasu, peruskomeat kasvonpiirteet). Naiset eivät kiinnostu tai ehkäpä he jännittävät liikaa (matcheja tulee, mutta ne eivät realisoidu edes ensitreffeiksi).
Korkeastikoulutetut miehen on usein niitä kilttimiehiä. Hiljaisia uurastajia ilman lihaksia tai muita miehekkäitä ominaisuuksia. Lyhyesti sanottuna tylsiä tapauksia.
Mä olen lihaksikas filosofian maisteri (pääaine maantieto) ja naisia ei ole koskaan ollut. En tiedä millä planeetalla AP taas elää
M28
Mitäs maantiedon maisterit oikein opiskelee, eri maiden pääkaupunkien nimien lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitsi.
Käy hakemassa 24-v poikani ja vie mukanasi. Valmistui juuri kandiksi. Elämässään ei ole muuta kuin opiskelu ja työnteko. Töitä, töitä ja opiskelua. Opiskelua ja töitä. Sillä tavallahan sitä valmistuu mutta pitäisi elämässä olla muutakin.Vierailija kirjoitti:
Oma poikani on ihan samanlainen ja ikää on 26v. Ensiksi opiskeli ja nyt on pari vuotta tehnyt töitä. Mitään muuta ei mieti kuin oma uraansa ja puhuu vain "itsensä kehittämisestä". Parisuhteelle tai edes kavereille ei tunnu olevan tilaa lainkaan...
Mammat kasvattivat pojistaan lukutoukat, ja sitten kun niistä tuli sellaiset niin sekään ei kelpaa.
Lukutoukka?
Ei. Ennemmin turhan kilpailuhenkinen.Urheillut SM-tasolla A-nuoriin asti. Käynyt RUK. Valmistui kandiksi 3-vuodessa.
Painaa koko ajan töitä ja ostelee osakkeita ja rahastoja. Kohta luultavasti kämpänkin. Mutta ei tunnu osaavan relata ja pitävän hauskaa. Inhoaa esim ajatusta aurinkorannalle matkustamisesta tai risteilyistä. Elämä näyttäytyy suorittamiselta, eikä naisille ole aikaa, kavereille sentään välillä.
”Nuoruutta en koskaan elänyt, synnyin suoraan vanhaksi.”
Mutta ehkä joku tarpeeksi päättäväinen nuori nainen tulee ja vie.Jotkut ihmiset on vaan syntyjään mattivanhasia ja jarisarasvoita
Noin se on.
Serkkuni, ehkä noin M45-v. Ei koskaan ole seurustellut. Töitä töitä töitä töitä.
Miljoonan vuositulot. Lisää pitää saada. Oma firma on vaativa rakastajatar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naurettava aloitus. Kun katselen omaa kaveripiiriäni, tuntuu siltä, että juuri korkeasti koulutetut miehet jäävät helpoimmin yksin. Mitä korkeampi koulutus, sitä helpommin putoaa parisuhdemarkkinoilta pois.
Ystäväni, FT, 36 v., ei löydä parisuhdetta millään, vaikka on mukava ja hauska kaveri, urheilullinen, raitis ja savuton, enkä osaa häntä rumanakaan pitää (huoliteltu ulkoasu, peruskomeat kasvonpiirteet). Naiset eivät kiinnostu tai ehkäpä he jännittävät liikaa (matcheja tulee, mutta ne eivät realisoidu edes ensitreffeiksi).
Korkeastikoulutetut miehen on usein niitä kilttimiehiä. Hiljaisia uurastajia ilman lihaksia tai muita miehekkäitä ominaisuuksia. Lyhyesti sanottuna tylsiä tapauksia.
Mä olen lihaksikas filosofian maisteri (pääaine maantieto) ja naisia ei ole koskaan ollut. En tiedä millä planeetalla AP taas elää
M28
Mitäs maantiedon maisterit oikein opiskelee, eri maiden pääkaupunkien nimien lisäksi?
Ainakin jokien ja vuorien nimet
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Ainakin jokien ja vuorien nimet
Sillä pärjää jo pitkälle trivial pursuitissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M28
Nyrkkikyllikki maassa
Ongelmana lienee, että miehen tulee olla ns. oikealta alalta eli humanisti, mutta käyttäytyä silti amismaisesti eli miehekkäästi ja aggressiivisesti rehennellen, jotta naiselle tulee tunne että hän on haluttu. Ulkonäöllisesti pitää toki näyttää sliipatulta ilman että se on ilmiselvää. Ja kun kosiomanööverit on ohi, niin miehen pitäisi tehdä metamorfoosi siivoushulluksi koti-isäksi. Nämä on siis ne "vähimmäis"vaatimukset, jotka kaikkien tulisi täyttää.
Kyllä on taas elämänarvot kohdillaan, kun "korkea koulutus" on ensimmäinen ja tärkein asia mitä kumppanistaan haluaa.
Mutta trollihan sä ootkin.
Pikkasen nyt veikkaan, että tässä vaaditaan mieheltä muutakin kuin akateemisuutta, jos on hankala löytää.
Jos joku pyörittää 10 naista, niin voithan sä olla numero 11. Jos se akateemisuudenhimo on kerran niin kova.
Ei ne kaikki sun ikäluokassa ole vielä valmistuneet...
Vierailija kirjoitti:
Ongelmana lienee, että miehen tulee olla ns. oikealta alalta eli humanisti, mutta käyttäytyä silti amismaisesti eli miehekkäästi ja aggressiivisesti rehennellen, jotta naiselle tulee tunne että hän on haluttu. Ulkonäöllisesti pitää toki näyttää sliipatulta ilman että se on ilmiselvää. Ja kun kosiomanööverit on ohi, niin miehen pitäisi tehdä metamorfoosi siivoushulluksi koti-isäksi. Nämä on siis ne "vähimmäis"vaatimukset, jotka kaikkien tulisi täyttää.
Pitäis olla humanisti jolla on NHL-pelaajan tulot, luonne ja kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Ylipäätään, jos koulutetun naisen olisin halunnut, sevei todellakaan olisi ollut mikä tahansa korkeakoulutus vaan sellainen jolla on edellytys työllistyä tuottavan sektorin hommiin.
Mukaan tarttui trade+, plussa siitä että pääsi kauppakorkeaan mutta haaviin jäi vain muutama opintopiste. Näin jälkeenpäin ajatellen, olisi hänkin saanut jäädä matkan varrelle, meinaan se raha ja aika mitä on laitettu naisen mielihalujen toteuttamiseen...sitä ei vaan usko ennen kuin laittaa Exceliin ja tyrmistyy.
T: ins/DI/sähköarska
--------
Et vaikuta kovinkaan lämpimältä mieheltä. Aloitko seurustella ulkonäkösyistä ja nyt valitat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäis olla humanisti jolla on NHL-pelaajan tulot, luonne ja kroppa.
Niin. Ja mielellään lääkärin tutkinto ja kirvesmiehen taidot tuohon päälle. Ainakin.
Yliopiston ristiinpidettävät ainejärjestöbileet on tarkoitettu just pariutumiseen.
Eri oppiaineiden opiskelijat tapaa toisiaan kivan yhdessäolon ja alkoholi laukoo estot.
Onko se niin kamalaa jos sitä korkeasti koulutettua miestä ei löydy? Onko yksinoleminen niin kamalaa?
Miksi miehen pitäisi olla nimenomaan juuri korkeakoulutettu?
Koska akateemiset naiset ovat enemmistö kaikista akateemisista, niin eihän niitä akateemisia miehiä tietenkään riitä kaikille. Mutta jos akateemisille naisille "kelpaa" amk:n käynyt mies, niin silloin valikoima luonnollisesti kasvaa huomattavasti.
Mutta onko kyse siitä, että kaiken takana onkin lopulta raha-asiat? Duunarit mielletään pienituloisiksi, ellei sitten kyseessä oli jokin putkari/veturikuski/prosessityöntekijä-tyyppi. Toisaalta myös akateemisissa töissä on matalia liksoja, ja runsaasti pätkittyjä työsoppareita. Samankaltainen tulotaso mahdollistaa parisuhteessa sen, että molemmilla osapuolilla on yhtä suuret taloudelliset resurssit panosta suhteeseen ja sen tulevaisuuteen...
Vierailija kirjoitti:
Yliopiston ristiinpidettävät ainejärjestöbileet on tarkoitettu just pariutumiseen.
Eri oppiaineiden opiskelijat tapaa toisiaan kivan yhdessäolon ja alkoholi laukoo estot.
Mä kävin näissä ainoastaan verkostoitumassa. Ei kieltämättä tullut edes mieleen etsiä vastakkaista sukupuolta ns. siinä mielessä
M28