Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden miehet haukkuu ulkonäköäsi?

Vierailija
26.06.2014 |

Olen taas niin masentunut että... Epäsuorasti ja suuttuessaan myös suorasti mieheni moittii sitä, etten käy tarpeeksi lenkillä, olen liikaa koneella, olen liian lihava ja vahtaa syömisiäni. Tiedän että olen 10kg ylipainoinen enkä näytä samalta nyt 37-vuotiaana kun 20 vuotta sitten kun alettiin seurusteleen. Ei näytä hänkään enkä siitä moiti. MOnella tapaa on hyvä mies ja lapsille olisi suuri tuska ero tms. enkä ole valmis millään tapaa siihen kaikkeen mitä ero toisi tullessaan, mutta en tiedä jaksanko. Kun jotakin toivon kuten hän toteaa ettei hänen tarvii kun minäkään en mene lenkille riittävästi ja toteuta siten hänen toiveitaan. Mutta masentaan niin koko se asia, että olen hänen silmissään niin ällöttävä ja laiska jne. että vaikka tiedän sen itsekin en sen tähden halua koska inhottaa se miten hän minua asiassa kohtelee. En jaksa eron sosiaalista painetta, en taloudellisesti, eoi voimia aloittaa kokopäivätyötä mitä se tarkoittaisi enkä suru alapsille ja suvulle enkä muuttoa enkä mitään mutta en jaksa elääkään tuon miehen kanssa. Tiedän etten ole edes ruma toki vatsamakkaroita sen kymmenen kilon edestä mutta silti...

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA siis olen ihan samaa mieltä kaikesta mitä sanoo ja se on totta että olen liikaa koneella ja pitäisi mennä lenkille ja laihduttaa jne ja mies ei ole sohvaperuna, hän hoitaa suurimman osan kotitöistäkin jne. mutta mua silti ärsyttää se tapa miten viestii asiasta minulle. Ja se pistää mulle jarrut päälle kaikessa. Niin montajuttua miten mua loukannut jne. ettei ol e helppo muuttua vain miellyttääkseen, ihan kuin kiristystä. AP

Vierailija
22/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:40"]

En minä voisi rakastaa miestä joka kertoo mulle "totuuksia" ja huomauttelee "aiheesta", varsinkaan ulkonäköön liittyvissä asioissa. En minäkään tee miehelle niin, koska rakastan häntä sellaisena kuin hän on, ei parisuhteeseen mennä sillä mielellä että toinen pysyy ikuisesti samanlaisena, kyllä normaali ihminen tietää että ihminen muuttuu vanhetessaan, jos sitä ei pysty hyväksymään, on turha edes rakastua kehenkään.

[/quote]

Tämä. Pelkkä ajatus siitä, että olisin älyttömyyksissäni nainut tuollaisen nilkin, puistattaa. En itedä mitään vastenmielisempää kuin miespuoliset bimbot, jotka kokevat oikeudekseen huomautella naisen ulkomuodosta, vaikka itsekään harvoin ovat mitään adoniksia. Yök, yök. Mut joku asia ap:ta on alunperin tässä nilkissä kiinnostanut, ehkä kakka on taas vanteensa valinnut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies uskaltaisi. Tossun alla on hyvä olla :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan