Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden miehet haukkuu ulkonäköäsi?

Vierailija
26.06.2014 |

Olen taas niin masentunut että... Epäsuorasti ja suuttuessaan myös suorasti mieheni moittii sitä, etten käy tarpeeksi lenkillä, olen liikaa koneella, olen liian lihava ja vahtaa syömisiäni. Tiedän että olen 10kg ylipainoinen enkä näytä samalta nyt 37-vuotiaana kun 20 vuotta sitten kun alettiin seurusteleen. Ei näytä hänkään enkä siitä moiti. MOnella tapaa on hyvä mies ja lapsille olisi suuri tuska ero tms. enkä ole valmis millään tapaa siihen kaikkeen mitä ero toisi tullessaan, mutta en tiedä jaksanko. Kun jotakin toivon kuten hän toteaa ettei hänen tarvii kun minäkään en mene lenkille riittävästi ja toteuta siten hänen toiveitaan. Mutta masentaan niin koko se asia, että olen hänen silmissään niin ällöttävä ja laiska jne. että vaikka tiedän sen itsekin en sen tähden halua koska inhottaa se miten hän minua asiassa kohtelee. En jaksa eron sosiaalista painetta, en taloudellisesti, eoi voimia aloittaa kokopäivätyötä mitä se tarkoittaisi enkä suru alapsille ja suvulle enkä muuttoa enkä mitään mutta en jaksa elääkään tuon miehen kanssa. Tiedän etten ole edes ruma toki vatsamakkaroita sen kymmenen kilon edestä mutta silti...

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi ihan suoraan, että hänen puheensa loukkaavat sinua syvästi. Keskustelkaa asiasta vakavasti, ja kerro, että jos mies oikeasti haluaa sinun laihtuvan hänen täytyy olla tukenasi ja itsekin muuttaa elämäntapojaan.

Vierailija
2/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää yhdessä lenkille! Itse yritän patistaa omaa miestäni mukaan lenkille,mutta  häntä ei kinosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonutkin ja hän itse käy lenkillä monta kertaa viikossa, mutta mua inhottaa edes lähteä kun mun pitää olla aina se jok amuuttuu ja hän ei tee mitään mitä mä haluisin.

Vierailija
4/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis voi herran jestas. Oisko kolmas samanlainen aloitus tällä viikolla, eri aloittajalta vaan. Mikä hitto teitä naisia vaivaa?? Hyvä mies ois, ainut vaan että moittii AIHEESTA ja te itkette jo eroa. Siis nainen mikset sinä sitten vaan laihduta ja reipastu?? Selvästi ongelma ei edes ole siinä että sulla on ylimäärästä vaan tollasessa löllöttely-asenteessa, että kiva ois vaan istua sohvalla ja syödä karkkia. Todellakin tajuan jos mies kaipaa sitä nuoruuden reipasta naista jonka kanssa pysty lähteä vaikka urheilee ilman kauheeta ähinää ja valitusta. Siis miks te otatte niin pirun henkilökohtasesti sen jos mies toivoo että se nainen 20v takaa tulisi edes osittain takasin? Varmasti oisit itekin tyytyväisempi. Huhuh. Ja aivan sama tuleeko miinuspeukkua.

Ja jos mies on ilkeä niin se on tietenkin huono juttu, mutta tarvitseeko kaikesta vetää marttyyrikilareita.

Vierailija
5/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta ja treenaa itsesi huippukuntoon. Sitten jätä miehesi.

Vierailija
6/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies saa muuttua, mutta nainen ei? Miksi mies saa lihoa vaikka 50 kiloa mutta naisen pitää pysyä ikuisena 20:nä? Tämä kysymys lähinnä vitoselle. Kun aloituksesta käy selville että myös miehellä olisi parantamisen varaa.

Mutta toki ap voisit vain ottaa itseäsi niskasta kiinni ja alkaa lenkkeilemään miehen kanssa. Itse olen synnyttänyt kolme viikkoa sitten ja en ole yhtään tyytyväinen omaan kroppaani vaikka täysimetyksellä ja kevyellä lenkkeilyn aloituksella paino on pudonnut jo yli 10 kiloa. Mutta mies himoitsee ja ylistää kroppaani. Silti kannustaa minua painon pudotuksessa ja on luvannut meille ensi vuodeksi ulkomaanmatkan jos/kun onnistun tavoitteessani. Toivoisin että miehenikin reipastuisi ja alkaisi lenkkeilemään enemmän ja olisi mukanani laihdutusprojektissa, koska on hänellekin kiloja kertynyt vuosien saatossa. Ainoa mihin voin vaikuttaa on ruoka ja herkuttelulakkoon mies on suostunut.

Mutta aiheeseen, en kuuntelisi jos mies alkaisi piikittelemään painostani, koska ei ole itsekään missään timmissä kunnossa. Sano miehellesi suoraan, että asia loukkaa sinua.

Vierailija
7/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö naiset ymmärrä että lihonut vaimo on sama asia miehille kuin naisille mies joka ei tee kotitöitä? Miks kotitöistä saa nalkuttaa mutta ei laiskistuneesta vaimosta? Tai saa valittaa ettei mies enää huomioi ja halua seksiä, mutta ei ymmärretä oman ulkonäön vaikutusta asiaan?

Vierailija
8/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:25"]Laihduta ja treenaa itsesi huippukuntoon. Sitten jätä miehesi.

[/quote]

Tätä minäkin ehdottaisin. Näytä sille närhen munat.

Vierailija
9/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:27"]Miksi mies saa muuttua, mutta nainen ei? Miksi mies saa lihoa vaikka 50 kiloa mutta naisen pitää pysyä ikuisena 20:nä? Tämä kysymys lähinnä vitoselle. Kun aloituksesta käy selville että myös miehellä olisi parantamisen varaa.

Mutta toki ap voisit vain ottaa itseäsi niskasta kiinni ja alkaa lenkkeilemään miehen kanssa. Itse olen synnyttänyt kolme viikkoa sitten ja en ole yhtään tyytyväinen omaan kroppaani vaikka täysimetyksellä ja kevyellä lenkkeilyn aloituksella paino on pudonnut jo yli 10 kiloa. Mutta mies himoitsee ja ylistää kroppaani. Silti kannustaa minua painon pudotuksessa ja on luvannut meille ensi vuodeksi ulkomaanmatkan jos/kun onnistun tavoitteessani. Toivoisin että miehenikin reipastuisi ja alkaisi lenkkeilemään enemmän ja olisi mukanani laihdutusprojektissa, koska on hänellekin kiloja kertynyt vuosien saatossa. Ainoa mihin voin vaikuttaa on ruoka ja herkuttelulakkoon mies on suostunut.

Mutta aiheeseen, en kuuntelisi jos mies alkaisi piikittelemään painostani, koska ei ole itsekään missään timmissä kunnossa. Sano miehellesi suoraan, että asia loukkaa sinua.

[/quote]

Ei ap sano että mies on lihonut. Vaan että ei näytä samalta kuin 20v sitten, mitä ap sillä sitten tarkoittaakaan? Voit ap avata tätä.

Vierailija
10/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:28"]

Eikö naiset ymmärrä että lihonut vaimo on sama asia miehille kuin naisille mies joka ei tee kotitöitä? Miks kotitöistä saa nalkuttaa mutta ei laiskistuneesta vaimosta? Tai saa valittaa ettei mies enää huomioi ja halua seksiä, mutta ei ymmärretä oman ulkonäön vaikutusta asiaan?

[/quote]

Ja naisen pitää himoita jsa haluta miestään AINA!!! Vaikka tämä painaisi 150 kiloa! Tämä on TOTUUS avlla.

Vierailija
11/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä voisi rakastaa miestä joka kertoo mulle "totuuksia" ja huomauttelee "aiheesta", varsinkaan ulkonäköön liittyvissä asioissa. En minäkään tee miehelle niin, koska rakastan häntä sellaisena kuin hän on, ei parisuhteeseen mennä sillä mielellä että toinen pysyy ikuisesti samanlaisena, kyllä normaali ihminen tietää että ihminen muuttuu vanhetessaan, jos sitä ei pysty hyväksymään, on turha edes rakastua kehenkään.

Vierailija
12/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on hänkin lihonnut mutta nyt viime syksynä alkoi tsemppaan eikä enää ole juurikaan ylipainoinen enkä koskaan liikakiloista kommentoinut. Kyllä hän itsekin tiesi että tarttis tehdä jotakin ilman että hänen laillaan pullistelin poskiani ja röhkin riidoissa jotka liittyivät ihan eri asiaan, ihan vain loukatakseni...En myöskään siitä että on kaljuuntunut tai  ettei aina saa ajelluksi selkäkarvojaan joista tietää etten tykkää tms. Jos edes joskus tekisi jotakin mistä minä pidän kuten kehuisi jossakin asiassa tai toisi kukkia tms. olisi ehkä motivaatiotakin mutta kun vahtaa ruokapöydässä että älä ota lisää, söit jo tarpeeksi tms. mua kaiken kritiikin ja kehumatta jättämisen jälkeen raivostuttaa niin paljon että oikein piruuttani ostan jätskit kaikille, myös itselleni.

Vierailija
13/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lukekaa nyt rivien välistä tota ap:n tekstiä. Kyse ei ole mistään muusta kuin laiskuudesta hänen kohdallaan, aivan turhaa marttyyriasennetta. Eikö oikeasti saa valittaa jos on rakastunut reippaaseen naiseen ja se muuttuukin valittavaksi sohvaperunaksi?

Vierailija
14/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:43"]

No lukekaa nyt rivien välistä tota ap:n tekstiä. Kyse ei ole mistään muusta kuin laiskuudesta hänen kohdallaan, aivan turhaa marttyyriasennetta. Eikö oikeasti saa valittaa jos on rakastunut reippaaseen naiseen ja se muuttuukin valittavaksi sohvaperunaksi?

[/quote]

Itse tietäjä paikalla!!

Vierailija
15/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 10  kilon painonnousu aikusesta naisesta löllöä läskiä tee. Ei ole normaalia, jos nainen pysyy teinimitoissa koko ikänsä. Itse olin 50 -kiloinen 17 -vuotiaana, nyt aikuisena painan 60 kiloa ja täytyy sanoa, että ei minussa läskiä ole.  

Vierailija
16/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:43"]

[/quote]

No iän myötä ihmiset yleensä kypsyy eikä jollain ulkonäöllä ole enää useimmille niin kauheasti väliä. Ap:llakin on sitä ylipainoa vain varsin vähän, joten se ei varmastikaan ole terveysriski, pelkkä ulkonäköhaitta. Harmi, että mies on vieläkin noin pinnallinen :( 

Minä kehottaisin moista menemään etsimään itselleen jonkun nuoren pimun jos kerran meikäläinen ei kelpaa. En jäisi kuuntelemaan tuollaista. Kyllä mullekin joskus oma mies on valittanut ulkonäöstä, esim. kehottanut korjauttamaan hampaat (joissa ei ole mitään vikaa, ei vaan ole järin kauniit), mutta minä olen sanonut että jos ei kelpaa, niin tuossa on ovi ja siitä sopii lähteä. EI ole 14 vuoteen lähtenyt ;-)

Vierailija
17/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:12"]Olen taas niin masentunut että... Epäsuorasti ja suuttuessaan myös suorasti mieheni moittii sitä, etten käy tarpeeksi lenkillä, olen liikaa koneella, olen liian lihava ja vahtaa syömisiäni. Tiedän että olen 10kg ylipainoinen enkä näytä samalta nyt 37-vuotiaana kun 20 vuotta sitten kun alettiin seurusteleen. Ei näytä hänkään enkä siitä moiti. MOnella tapaa on hyvä mies ja lapsille olisi suuri tuska ero tms. enkä ole valmis millään tapaa siihen kaikkeen mitä ero toisi tullessaan, mutta en tiedä jaksanko. Kun jotakin toivon kuten hän toteaa ettei hänen tarvii kun minäkään en mene lenkille riittävästi ja toteuta siten hänen toiveitaan. Mutta masentaan niin koko se asia, että olen hänen silmissään niin ällöttävä ja laiska jne. että vaikka tiedän sen itsekin en sen tähden halua koska inhottaa se miten hän minua asiassa kohtelee. En jaksa eron sosiaalista painetta, en taloudellisesti, eoi voimia aloittaa kokopäivätyötä mitä se tarkoittaisi enkä suru alapsille ja suvulle enkä muuttoa enkä mitään mutta en jaksa elääkään tuon miehen kanssa. Tiedän etten ole edes ruma toki vatsamakkaroita sen kymmenen kilon edestä mutta silti...

Anna kun harvaan mies itse makaa sohvalla illlan olutta kitaten heti töistä tultuaan..?

Vierailija
18/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 11:19"]Siis voi herran jestas. Oisko kolmas samanlainen aloitus tällä viikolla, eri aloittajalta vaan. Mikä hitto teitä naisia vaivaa?? Hyvä mies ois, ainut vaan että moittii AIHEESTA ja te itkette jo eroa. Siis nainen mikset sinä sitten vaan laihduta ja reipastu?? Selvästi ongelma ei edes ole siinä että sulla on ylimäärästä vaan tollasessa löllöttely-asenteessa, että kiva ois vaan istua sohvalla ja syödä karkkia. Todellakin tajuan jos mies kaipaa sitä nuoruuden reipasta naista jonka kanssa pysty lähteä vaikka urheilee ilman kauheeta ähinää ja valitusta. Siis miks te otatte niin pirun henkilökohtasesti sen jos mies toivoo että se nainen 20v takaa tulisi edes osittain takasin? Varmasti oisit itekin tyytyväisempi. Huhuh. Ja aivan sama tuleeko miinuspeukkua.

Ja jos mies on ilkeä niin se on tietenkin huono juttu, mutta tarvitseeko kaikesta vetää marttyyrikilareita.

[/quote]

niin laihduta ja reipastu kun laihdutti ja reipastut tulee ukkoosi myös kiirettä ja liikettä kun muut miehet alkaa kiinnostumaan ja viemään sua.. Siinä näet samalla ukkosta rakkauden määrän jos hän ei nouse sohvalta taistoon sinusta niin anna sian mennä

Vierailija
19/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, mikä sika äijä!

Vierailija
20/23 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sehän se onkin, kun toiset kiinnostui ukko alkoi näyttää ovea, olisi kuulemma iloinen jos lähtisin kun itse ei saa aikaiseksi erota... Just äsken sanoi kun aloin itkeä kommenteistaan niin sanoi ettei tiedä haluaako enää edes yrittää kun mä olen liikaa koneella enkä mene lenkille jne, AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän