Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 30v mies enkä pysty sek*iin. En myöskään ihastu yms

Vierailija
27.06.2021 |

Naiset eivät herätä minussa mitään tunteita. Joskus ihastun harvoihin naisiin tai nuoriin miehiinkin välillä, mutta se on samanlaista, kuin lapsena.
Siis ihastun hieman ja ehkä olisi kiva päästä lähelle ja saada vähän läheisyyttä ja suudellakkin, mutta ei mitään sen enempään.
Mihinkään parisuhteeseen kenenkään kanssa en varmaan edes pystyisi.

Mikä minua voisi vaivata?
Elämäni on ollut tällaista jo teinistä asti :(

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut ihmiset voivat jättää jälkensä, tai kyse voi olla puhtaasti aseksuaalisuudesta.

Oma puoliso on kirvoittanut välillä väsyneinä hetkinä arjen keskellä ajatuksen, että häntä rakastan ja hänelle toivon hyvää. Jos hän löytää paremman, annan hänen etunsa nimissä vaihtaa puolisoa. Mutta itse en enää seuraa etsisi. Ihmissuhteet on välillä melkoista taistelua ylläpitää.

Vierailija
2/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös kaikki ole sitten hyvin?

Miksi olisi pakko ruveta parisuhteeseen? Voit myös tavata samankaltaisen ihmisen jolla on samat tarpeet, kuin sinullakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali

Vierailija
4/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan kiinnosta naiset juuri ollenkaan. En ole myöskään homo.

Mua ei myöskään tilanne juuri mitenkään harmita. Saisin varmaan naisia, jos jaksaisin nähdä vähän vaivaa asian eteen.

Lähinnä ihmetyttää jotkut toiset, että miten ne jaksaa koko ajan liikkua pariskuntana paikasta toiseen?

Ehkä olen vain jotenkin erilainen.....

Vierailija
5/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia?

Vierailija
6/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset 4. Toinen on ne jotka kokoajan puhuvat vastakkaisesta sukupuolesta ja mitä mieltä ovat mistäkin asiasta.

Vierailija
7/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit tosiaan ehkä olla aseksuaali, ja se on täysin ok! Perehdy asiaan lisää vaikka netissä. Olet oma yksilösi ja sellaisena ihan sopiva. Jos haluat, voit varmasti jutella asiasta jonkin ammattilaisen kanssa.

Vierailija
8/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia?

Miten tuo liittyy siktsofreniaan?

Vierailija
9/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitäs se haittaa se ap?

Koetko sen itse ongelmana?

Vierailija
10/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aseksuaali? Aromantikko? Se on normaalia jos ei vain yksinkertaisesti kiinnosta.

Jos ei halua näitä termejä käyttää, niin on silti normaalia jos ihastuminen on lievempää, ei se aiheuta kaikille mitään räjähtäviä fiiliksiä. Itsellä lähinnä vain lieviä tunteita, jotka joskus saattavat voimistua kun sitten vihdoin pääseekin fyysiseen läheisyyteen ihastuksen kohteen kanssa.

Jos taas oikeasti haluaisit itse, et vain yhteiskunnan paineesta, mutta et silti kykene, sitten sulla on ongelma.

Vierailija
11/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Skitsofrenia?

Miten tuo liittyy siktsofreniaan?

Palstalla on aukoton diagnostiikka!

Vierailija
12/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä pelottaa oikea ihastuminen.

Vierailija
13/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sinulla on vain vajaa tunne-elämä. Siis jos et tunne mitään oikein vahvasti. Minulla tuli tämä kun aloitin mielialalääkityksen. Turruttaa tunteet :(

Vierailija
14/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisviihteen suurkuluttaja? 

Muutama kysymys? Montako tuntia tulee katsottua pokea viikoittain?

Entä käytkö maksullisissa?

Virtuaalinen skstailukumppani kameran kautta?

Jos tuntuu tutulta, en ihmettele että ihastuminen on harvinaista, jos ihmissuhteet ovat esineellisiä ja vastikkeellisia.

En usko että olet a-seksuaali.

Termi on liikaa viljelty, taustalla on trauma, ehkä sinullakin traumoja ihmissuhteissa?

Vierailija
15/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sussa mitään vikaa ole. Sitäpaitsi ei seksi ole mikään perustarve, kuten vaikkapa syöminen. Ilman ruokaa ei pärjätä, mutta ilman seksiä kyllä. Löydät varmaan henkilön, jonka kanssa voit kokea läheisyyttä ilman seksiä. Kannattaa kuitenkin etukäteen ilmaista jotenkin sanallisesti, että seksi ei sua vaan huvita, muuten tulee ongelmatilanteita. Kumppaniehdokkaitahan tuo karsii, mutta silti sopivia on kuitenkin olemassa.

Vierailija
16/16 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mik*i k*irjoitat n*in?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan