Pojalle nimeksi -Matti. Eli mikä sopisi tuohon
Kommentit (1314)
No mikäs on paras Matti tähän mennessä? Aristoteles-Matti on edelleen mun suosikkini. Tykkään tuollasista puolihuolimattomista helmiheitoista. Vakavammin otettavassa kategoriassa mun mielestä Veli-Matti on paras.
Niitä eläimiä sitte:
Kettu-Matti
Muurahais-Matti
Mato-Matti
Hevos-Matti
Lammas-Matti
Onhan näitä kaikkia.
Vili-Matti, Niko-Matti, Riku-Matti, Erno-Matti, Matti-Jasper, Matti-Tuomas :)
Miksei voi olla vain pelkkä Matti?
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 02:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 02:23"]
Katoavaa kansanperinnettä:
Pirtu-Matti
Sahti-Matti
[/quote]
Mäyräkoira-Matti ei tosiaankaan kuulostaisi yhtä miehekkäältä ja jämerältä :D
[/quote]
Tai muut tämän päivän veijarit, kuten
Hamppu-Matti
Myssy-Matti
Mä jo ehdin viikonloppuna haikeudella hyvästellä tämän ketjun kun luulin jo, että tää on poistettu. Vierotin jo itteni tästä keskittyäkseni elämässä muihinkin asioihin. Alkoi jo Matit melkein piinata mua pään sisällä. Muilla samoja kokemuksia?
Nyt tarvittais Vertais-Mattia.
Suomi-Filmi ylpeänä esittää:
Asessori-Matti
Pehtoori-Matti
Lapatossu-Matti
Farssi-Matti
Kulkuri-Matti
Tottisalmen-Matti
Tukkilais-Matti
Suomisen-Matti
Sutinaaheinäsuovassa-Matti
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:26"]
Mä jo ehdin viikonloppuna haikeudella hyvästellä tämän ketjun kun luulin jo, että tää on poistettu. Vierotin jo itteni tästä keskittyäkseni elämässä muihinkin asioihin. Alkoi jo Matit melkein piinata mua pään sisällä. Muilla samoja kokemuksia?
[/quote]
Minä taas yritän ajatella, että -Matti on nyt osa elämää siinä missä nukkuminen tai vessassa käyminen. On vain totuttava siihen, että nimiehdotukset pyörivät mielessä. Voihan olla, että joku kaunis päivä tulee mieleen sellainen nimi, joka kelpaa ap:lle. Jos ei, niin onpahan ainakin yrittänyt parhaansa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 23:26"]
[/quote]
Minä taas yritän ajatella, että -Matti on nyt osa elämää siinä missä nukkuminen tai vessassa käyminen. On vain totuttava siihen, että nimiehdotukset pyörivät mielessä. Voihan olla, että joku kaunis päivä tulee mieleen sellainen nimi, joka kelpaa ap:lle. Jos ei, niin onpahan ainakin yrittänyt parhaansa.
[/quote]Minun piti viikonloppuna nousta vielä sängystä ja avata kone uudestaan kun tuli pari niin hyvää ehdotusta mieleen..
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:12"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:06"]
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 00:02"]
[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 23:52"]
Jos ap onkin synärillä? Kiva ylläri odottaa, kun palaa palstalle -Matti kainalossaan...
[/quote]
Toivotaan näin. Huolestuttaako teitä jo kun ei ole ap:sta kuulunut?
[/quote]
Mua huolestuttaa, jos lapsi onkin tyttö.
[/quote]
Pääasia,että on
Terve-Matti
[/quote]
mut jos ap.sta ei mitään kuulu niin mitä me tehdään?
[/quote]
Sitten meidän pitää panna alulle yksi Omamatti per ruokakunta. ;)
[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 18:39"]
Nää ehdotukset alkaa käydä jo aika väsyneiksi ja tän ketjun vois varmaan pikku hiljaa haudata-Matti.
[/quote]
Solong-Matti ?
R.I.P.-Matti ?
Matiton elämä ei ole elämää.....
Yliaika-Matti
Jatkoaika-Matti
Rankkari-Matti
Maailmanmestari-Matti
Maracana-Matti
Wiener-Matti
Hamburger-Matti
Kaalipiirakka-Matti