mies kutsuu toista murmeliksi toista naista
Mitä pitäisi ajatella jos mieheni kutsuu toista naista murmeliksi? Huomasin tämän siis vahingossa, mies ei tiedä
Kommentit (47)
Ketä tahansa ei kutsuta murmeliksi. Vain läheisiä söpöliini murusia.
Ennemmän kun tuttu siis tämä tuttu. Kesälomareissulla tapahtunut jotain tai ovat lähentyneet viime aikoina kirjotellessaan. (Siis ilmeisesti kirjoitelleet vuoden päivät) Jotain ihastumista ainakin ilmassa.
Mun exä kutsui vuosia sitten Irmeli-nimistä kaveriaan murmeliksi. Oli muutenkin kova vääntelemään sanoja, joten Irmeli-murmeli ei tuntunut mitenkään liian läheiseltä. Eli ainakin periaatteessa saattaa olla ihan viatonta.
Murmeli = todellakin hellittelynimi.
Kesäreissu ja murmeli, kili kili klingklangklang, soivat kellot jo ainakin meikäläisen päässä...
Miten sitten saan selville onko tässä kyseessä jotain enemmänkin?
Eivät silloin harrastaneet ainakaan seksiä, suutelemisesta en tiedä.
Mun mies kutsuu yhtä (mies)kaveriaan murmeliksi ja puhelimessakin lukee murmeli
Nro 17 jatkaa. Lapseni isä kutsui yhteistä (siinä vaiheessa luulin vielä niin...) kaveria haniksi, en tietenkään tykännyt. Kun yöpaidassa kerran lukee hani niin saahan sitä kutsua, oli vastaus vaikka otin asian puheeksi että mikäs juttu tää on. Seuraavana kesänä paljastui heidän suhde. Ei siis kutsunut ketään muita kaveripiirin naisia millään (hellittely)lempinimillä. Semmosia haneja ja murmeleita niillä miehillä on
Tämä kyllä puhuu kovasti rakkaudesta jne. mutta meidänkin juttu sai alkunsa tuollaisesta 'viattomasta' viestittelystä. Siksi epäilys.
Sanot miehelles että luulit meneväs omaan facebookkiin ja huomasitkin pian että kyseessä ei ollut omasi. Itse en menis tohon lankaan että vaan joku kesälomareissu tuttu. Mieheni kutsuu mua aina murmelini ja se on todellakin hellittelynimi. Ite huolestuisin jo tuossa tilanteessa. Uskon että itsekin haluat mieluummin tietää onko miehes Petteri ku antaa sen jatkaa tollasta.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:31"]
Tämä kyllä puhuu kovasti rakkaudesta jne. mutta meidänkin juttu sai alkunsa tuollaisesta 'viattomasta' viestittelystä. Siksi epäilys.
[/quote]
Oliko miehes varattu "viattomien viestienne" alkaessa?
Hellittelynimi on. Lapsia ja suloisia naisia tai miehiä voi kutsua sillä nimellä. Voihan miehesi lämimät tunteet olla ihan viattomiakin, lempinimiä voi olla lempikavereillakin.
Tiedän varmasti ettei ainakaan seksiä harrastaneet joten sama mulle on mitä ovat kesällä puuhanneet...Olen hänen ensimmäinen pitkäaikainen naisystävä eikä ollut varsinaisesti varattu meidän viestittelyn aikaan mutta oli kyllä tapailusuhteessa muutaman kanssa eri aikaan, siksi huolettaa.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:44"]Tiedän varmasti ettei ainakaan seksiä harrastaneet joten sama mulle on mitä ovat kesällä puuhanneet...Olen hänen ensimmäinen pitkäaikainen naisystävä eikä ollut varsinaisesti varattu meidän viestittelyn aikaan mutta oli kyllä tapailusuhteessa muutaman kanssa eri aikaan, siksi huolettaa.
[/quote]
Olitko paikalla kun tiedät ettei Seksiä ollut ?
Olemme puhuneet läpi aiemmat kumppanimme ja tiedän että tästä asiasta ei valehtele. On sitten eri asia onko ollut käsipeliä tai suutelua tai ns. kipinaa sitä en tiedä.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:48"]Olemme puhuneet läpi aiemmat kumppanimme ja tiedän että tästä asiasta ei valehtele. On sitten eri asia onko ollut käsipeliä tai suutelua tai ns. kipinaa sitä en tiedä.
[/quote]
Jos sua häiritsee se et kutsuu murmeliksi niin kysy tai anna olla. As simple as that
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 14:44"]
Tiedän varmasti ettei ainakaan seksiä harrastaneet joten sama mulle on mitä ovat kesällä puuhanneet...Olen hänen ensimmäinen pitkäaikainen naisystävä eikä ollut varsinaisesti varattu meidän viestittelyn aikaan mutta oli kyllä tapailusuhteessa muutaman kanssa eri aikaan, siksi huolettaa.
[/quote]
Nii-ih, on pantterilla pilkut ja tiikerillä raidat....
En tunne...Kuulemma vanha tuttu viimevuoden kesäreissulta, eivät ole nähneet sen jälkeen.