Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä "naisten juttuja" et harrasta?

Vierailija
25.06.2014 |

Minä:

- en käytä hameita

- en käytä (enkä edes omista) sukkiksia

- inhoan kaikenlaista shoppailua ja kaupoissa käyntiä

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juurikaan tee seuraavia asioita:

- käytä korkokenkiä (jos käytän, alkaa kaduttaa viimeistään puolessa tunnissa, vaikka kengät olisivatkin kauniit ja laadukkaat)

- harrasta käsitöitä (osaisin ainakin neuloa, jos haluaisin, mutta ei ole yksinkertaisesti minkäänlaista kiinnostusta)

- juo viiniä (näyttää hienolta, maistuu aina yhtä pahalta)

- hamstraa mitään merkkituotteita (ehkä siksi ettei näin opiskelijana ole varaa :D)

- käy kosmetologilla (en oo käynyt koskaan, heh..)

- käytä ripsienpidennyksiä/hiustenpidennyksiä/rakennekynsiä (ripset voisin haluta laittaa!)

- käy juurikaan ryhmäliikunnoissa (zumbasta tykkään, jooga ehdoton no no)

Vierailija
2/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa teillä rajoittunut kuva "naisellisesta naisesta"! Naisellisuus riippuu siitä, kuinka itsensä kantaa eikä siitä, kuinka itsensä koristelee. En itsekkään harrasta koristelua tai sisustusta, mutten silti väkisin yritä olla mikään tukkijätkä. Todella ahdasta, hyi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä meteliä, miten olen hyvä jätkä ja tulen niiiin paljon paremmin toimeen miesten kanssa, koska naiset puhuvat vain kynsilakoista ja juoruilevat ja puukottavat selkään. Olen hyvin naisellinen monilta ominaisuuksiltani, mutta minun kohdallani se ei tarkoita juoruilua ja selkään puukottamista, vaan empatiaa, hoivaamista ja ihmisten kunnioitusta.

Vierailija
4/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, shoppaile, käy kauneushoidoissa tai käytä vibraattoria.

Vierailija
5/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokenkiä, hirveä keksintö mielestäni.

Vierailija
6/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsitöitä :( Harmittaa itseänikin.

Vierailija
7/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoruilua. Ilkeilyä.

Vierailija
8/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En laihduta. Aikaisemmin minulle aina sanottiin "olet taas laihtunut", kun en ollut kasvoiltani sellainen puolimongooli  ja läsikposki, mitä naiselta Suomessa odotetaan.

Vierailija
9/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy tyttöjen illoissa kaakattamassa. Enkä käytä kuukuppia.

Vierailija
10/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan kaupoissa käyntiä ja shoppailua. Menen vaateostoksillekin vasta, kun aivan pakko ja silloinkin kärsin suunnattomasti koko reissun ajan.

Vierailija
11/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

- vaihda kesä- ja talviverhoja, tai muutenkaan vaihtele sisustusta jatkuvasti sen mukaan, kun tuli jostain tehtyä löytöjä

- himoitse merkkikäsilaukkuja

- vahdi pakkomielteisesti ulkonäköäni

- ole kiinnostunut ripsenpidennyksistä, rakennekynsistä jne.

Vierailija
12/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue naistenlehtiä, en käy kirpputoreilla, en leivo, en sisusta. Olen laiska siivoamaan.

Mitä naistenjuttuja teen: Tykkään juoruilusta, nalkutan, kun siltä tuntuu ja möyrin puutarhassa.

Vierailija
13/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyttöjen iltaa kutsutaan kaakattamiseksi? Olin enne itse samanlainen kun mulla ei ollut sellaista tyttöporukkaa jonka kanssa olisin viettänyt aikaa ilman miehiä ja ajattelin silloin, kuinka typerää moinen on.

Nyt kun mulla on ystäväporukka ja käydään esimerkiksi ulkona isommalla naisporukalla niin olen huomannut kuinka vapauttavaa se on kun saa vaan pölpöttää ja "kaakattaa". Siis kun vaan riisuu päältään sellaisen ylimielisen en alennu tuolle tasolle-asenteen niin on ollut aivan mielettömän hauskaa.

No mä teen muutenkin lähes kaikkea edellä mainittua (poislukien nuo ulkonäön liialliset muokkaukset). En aina todellakaan, mutta saatan talvella saada käsityö ja kokkailu innostuksen ja kesän aikana hoitelen muutamia kukkia joita partsilla pidän. Pari kertaa vuodessa ajan posliiniksi ja joskus sorrun myös yhtymään kiljuntaan kun näen yhden mun kiljuja kaverin :) Teen kyllä paljon myös miesten juttuja, joten ehkä ne tasapainottaa sitten etten ihan hömppääjä ole vaan.

Ai on mulla yksi juttu edellä mainituista jota en ole koskaan tehnyt:

*ei ole ripsenpidennyksiä ollut koskaan (vaikka tämä ei mun mielestä ole mitään stereotyyppinen homma vaan toiset tykkää ja toiset ei)

Vierailija
14/71 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokkaa juurikaan enkä varsinkaan leivo. En ompele enkä harrasta mitään käsitöitä, en käytä hameita, en ole erityisen tarkka siisteydestä, en ole kovinkaan kiinnostunut sisustamisesta. Meikkaan joka päivä ja pukeudun tyylikkäästä (kun jaksan), en koskaan käytä mekkoa tai hametta. Luen paljon, seuraan urheilua jqa vietän aikaa kavereiden kanssa. Minulla on hieno mies ja lapsi. Hyvin menee, eikä liitossa ole näistä kotiin liittyvistä pilkunviilauksista johtuvia ongelmia. Naisen normimalli on mielstäni perseestä, mutta minua erilaisuus ei ole koskaan haitannut yhtään. Jokainen voi olla vapaasti, mitä on. Ikävää jos joutuu seuraamaan jotain idioottimaista mielikuvaa ja sitten on kaikilla kurjaa pakkoleipomisten ja -siivousten kanssa.  

Vierailija
15/71 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käsitöitä

- leipomista

- sisustamista

- naisten kesken rupattelua, kun ollaan sekaporukassa

Vierailija
16/71 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lue KOSKAAN naistenlehtiä. Paitsi että ne on ihan täyttä paskaa, ne pitää yllä sellaista täysin vittumaista naiskulttuuria, jossa kytätään omaa ja toisten persettä ihan sairaalla tavalla.

Vierailija
17/71 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöjen iltoja.

Rakennekynsiä tai ripsenpidennyksiä.

Ehostautumisesta puhumista.

Sen odottamista, että toiset lukevat ajatuksiani.

Romanttisten eleiden odottamista (odotan kyl huomiointia mut en stereotyyppisiä romanttisia eleitä).

Vierailija
18/71 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-käsitöitä

-tuheron trimmausta

-sievistelyä

Vierailija
19/71 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

-käsitöitä