Mitä "naisten juttuja" et harrasta?
Minä:
- en käytä hameita
- en käytä (enkä edes omista) sukkiksia
- inhoan kaikenlaista shoppailua ja kaupoissa käyntiä
Kommentit (71)
Naisellisuus se vasta rohkeutta vaatii.
naistenlehtiä
ns chick lit kirjoja
saippuasarjoja
julkkisten, kuninkaallisten ym fanitusta
rakennekynsiä, tekoripsiä yms
muiden tekojen ylianalysointia
häähössötystä
äiti-lapsi-kerhoja yms
romanttisia komedioita
makeita alkoholijuomia
aerobiciä
kampaajalla käyntiä
kirkumista tai kiljumista
nalle-, enkeli- yms kuvioituja juttuja
yöpaitoja
vaaleanpunaista
käärmeiden yms pelkäämistä
En
karppaa
omista kosketusnäytöllistä kännykkää
arvostele muitten vartaloa
ole varakas
lakkaa kynsiä tai ota mitään lisukkeita, jotka eivät ole pestävissä pois
käytä hiuslakkaa
ole mustasukkainenole feministi
- en käytä mitään kasvonhoitotuotteita (en mitään naamioita, en meikinpoistoaineita, en ryppyrasvoja...jne)
- en käy kampaajalla joka kuukausi (käyn ehkä kerran vuodessa)
- teen kuntosalilla muutakin kuin kyykkyjä (tuntuu nykyään kaikki muut tytöt ja naiset tekevän pelkästään perselihaksia salilla ja unohtavan kaiken muun)
- en käytä tekohiusia, en tekoripsiä enkä tekokynsiä. Olen kaikenkaikkiaan luomu muutenkin. Tuntuu olevan naisissa aika harvassa.
- en ole ikinä ollut millään dieetillä
- en näyttele orgasmeja, en ole koskaan näytellyt
- en pidä siivoamisesta, enkä oikeastaan siivoakaan kuin pakon edessä
- en ole muistaakseni koskaan katsonut alapäätäni peilillä
- käyn hyvin harvoin shoppailemassa, en erityisemmin edes pidä siitä
- en ole koskaan kadehtinut toisen naisen ulkonäköä (muista asioista olenkin sitten kadehtinut naisia)
- en halua isompia rintoja (minulla on B kuppi)
- en kilju ja kirku kun näen kavereitani
- En pidä koruja. Ne ovat tiellä, häiritsevät.
- Meikkaan, mutta en välitä keskustella meikeistä.
pidän hameita ja mekkoja kyllä.
- En jaksa meikata arkisin ja saatan vetää samat housut ja paidan päälle viikon ajan, jos ovat tarpeeksi puhtaat.
- Vihaan vaatteiden ostamista.
- En ole ikinä harrastanut tanssia tai kuvataidekerhoa enkä soittanut mitään soitinta.
- En tykkää siideristä vaan juon mieluummin kaljaa.
- En anna miesten dominoida keskusteluissa illanistujaisissa tai luennoilla, vaan kaakatan rasittavalla naisenäänelläni ja otan sen tilan, joka minulle mielestäni kuuluu.
Nämä nyt ovat sellaiset seikat, joiden kohdalla olen ihan oikeessa elämässä huomannut poikkeavani valtavirtanaiskulttuurista. En usko, että naiset juoruilisivat miehiä enempää tai pitäisivät lapsista miehiä useammin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 19:56"]
- en lue romanttisia rakkauskirjoja
- en osta myöskään naistenlehtiä (luen niitä odotustiloissa kyllä, vähän huvittavat, ihan kuin tämä keskustelufoorumikin)
- en omista yhtään käsilaukkua (reppuja on pari ja yksi iltalaukku)
- en keräile kenkiä
- en sisusta, maalaile seiniä tuon tuostakin enkä koristele kotiamme pikkusieväksi naisten buduaariksi
- en osta ensimmäistäkään puutarhatonttua puutarhaamme
Mutta juon mielelläni olutta, puhun politiikkaa kavereitteni kanssa ja teen aika hyvää ruokaa heille ja meille.
[/quote]
Reppu aikuisella naisella (tai miehellä) muualla kuin patikkaretkellä on mielestäni karmea varuste.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 23:16"]
Reppu aikuisella naisella (tai miehellä) muualla kuin patikkaretkellä on mielestäni karmea varuste.
[/quote]
Mutta selkä ja niskat kiittää. Katotaan sitten 40 vuoden päästä, että olisko kannattanut kantaa mieluummin kahdella olkapäällä!
Repusta tulee musta naisellinen sillä sekunnilla, kun mä heitän sen selkääni ja sillä, mitä muut ajattelee, ei paljon ole väliä.
Ei tekotukkaa tai -ripsiä, en lakkaa kynsiä (leikkaan ne keittiösaksilla), hameita käytän ehkä vain juhlissa, en ole mikään flirttaileva 'kana' tai turhia höpöttävä/juttuja värittelevä 'bimbo', en ole koskaan käynyt kosmetologilla, inhoan vartalovoiteita ja käsirasvoja enkä käytä sellaisia.