Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lääkärisi temmeltää ihan vapaaati omakannassasi? Vai oletko

Vierailija
27.06.2021 |

Vahtimassa häntä ja luet tekstit ja vaadit korjauksia?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa on lisäksi joku systeemi, byrokratia ja laki miten ne kirjataan, säilytetään. Ellei sitä muuta sama jatkuu?

Vierailija
22/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa on lisäksi joku systeemi, byrokratia ja laki miten ne kirjataan, säilytetään. Ellei sitä muuta sama jatkuu?

Mikä sama jatkuu?

Täällä monen kirjoitustyyli on jo niin aggressiivinen, että jos noin käyttäydytte lääkärillä tai hoitajan vastaanotolla niin takuulla kirjaan sen sinne "vaikuttaa uhkaavalta, epäasiallisesti käyttäytyvä, mieliala kireä tms. Itkuisuuskin toki. En todellakaan ota omalletunnolleni sitä, että seuraavalla kerralla työkaveri kokee väkivaltaa tuollaisen takia. Jos käytös on huonoa, se kirjataan, ja piste. Ihan sama tuleeko jollekin pahamieli. Jos jatkuvaa niin hyödytte siitä itsekin, koska pitää miettiä mikä siihen on syynä? Ei normaali terve ihminen uhoa jossain tk:n vastaanotolla. Kyseessä ei välttämättä ole edes mielialaongelma, esim. pitkäaikainen kipukin voi aiheuttaa tuota. Tai tuo monta menetystä kohdannut. Totta hitossa olet itkuinen, miksei sitä saisi kirjata? Se _pitää_ kirjata! Mieti nyt: "Hyväntuulinen ja asiallinen. Keskustelun perusteella kokee mielialan olevan hyvä. Kirjoitetaan sairauslomaa akuutin kriisin takia viikko." Ja mahdolliset unilääkkeet. Mitä?!! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää käykö siellä omakannassa.

Vierailija
24/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta on paljon enemmänkin materiaalia kuin se mitä itse näet omakannasta.

Minuulla ei pankki tunnuksia ,Tietoinen valintani. Oma kanta  siis en ole.Joka ikinen käytini terveysasema Kontula- Helsinki 94. menen ajanvaraus paikalle ja pyydän tulostaa paperilla viimeinen käytini.6 vuotta läkäri poikesi täysin asiasta ja vaadin korjaus.Joka tapahtuu! Joka kerta kun uusi lääkäri,kysyy miksi olet valittanut lääkäristä?Eli sen on siellä kai heti ensimäisenä,jota minä en näe,en saa tietooni?.Mutta lääkärit ja hoitajat näkevät. lääkäri kun itse tekee virhe,joutuu korjaaman virheen.VOI TODELLA MUILLE LEKUREILLE TEHDÄ SINUSTA PROFILIN ja juuri negatiivisen. Mikä väärin!

Epikriisi tulee kotiin pyytämättäkin. Miksi käyttäydyt? Totta kai se on siellä ensimmäisenä, koska kaikki kontaktit on kirjattava, jopa potilastietojen katselu. Jos pyydät tulostetta niin se on kirjattava. Joka käynnin jälkeen kun toistuu sama niin pidemmän päälle saat vähän hankalan maineen. Itseasiassa tuo käytöksesi alkaa kuulostaa jo vainoharhaiselta. 

Vierailija
25/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää käykö siellä omakannassa.

Tämä. Omakanta on esim. labratulosten katselua varten, tai voi varmistaa mitkä jatkohoito-ohjeet sai, jos ei muista. Ei mikään lääkärin tekstien tarkistuspalvelu. 

Vierailija
26/26 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kandi. kirjoitti:

Näitä lääkäreitä on julkisella jokka voivat leimata sut jos tallot vaikka niitten varpaille, herkkähipiöitä ovat, jumalia luulevat olevansa, ja kun ovat mustamaalanneet, on seuraava kierre valmis, jos kukaan muu lääkäri ei näe totuutta ja huomaa mustamaalaamisen tarkoitusta, kyllä näitä on pysäytetty kun kollegat ovat kirjanneet uusia tekstejä ja kumonneet näitä vaarallisten lääkärien lausuntoja ja niitä suomessa riittää.

T.kandi

Minun Omakannassa oli yksi omia ongelmia omaava lääkäri kirjoittanut mieheni olevan ailahtelevainen luonteeltaan kun muutti vain 15 vuotta aiemmin asuinpaikkakunnallemme ja olemme olleet vain 14 vuotta yhdessä. Silloin mies oli kyllä todella vihainen ja kysyi lääkäriltä suoraan, että kuinka kauan paikkakunnalla pitäisi asua ja miksei kelpaa jos muutti lukion jälkeen paikkakunnalle opiskelemaan ja tutustui minuun?

Varsinaiseen minun terveysongelmaani tuollainen ei liittynyt mitenkään. Kyllä minäkin olin kummissani ja teki mieli sanoa suorat sanat lääkärille. Vaihdoin lääkäriä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä