Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka hyvät saumat 45-vuotiaalla miehellä on 23v nuoreen naiseen?

Vierailija
27.06.2021 |

Kannattaakohan lähteä koittamaan?

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vielä ajat moottoripyörällä niin aina parempi

Vierailija
22/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparaiset pysykööt lestissään. Kalman haju ja välitön märkäneminen on jo tuon ikäisessä sedässä alkanut; sitä nuori liha automaattisesti väistää. Sperma ja pilalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse 43, kun 22-vuotias nainen toi itseään tykö. En kyllä lämmennyt, mutta saumat on varmaan ihan hyvät. 

Vierailija
24/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alaikäraja 45-vuotiaan miehen kumppanille on 29 vuotta.

Vierailija
25/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös toi Uotilan Sami ole 50?

Vierailija
26/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menetin 23 vuotiaana saman ikäisen ihastukseni yli 40 vuotiaalle rekkakuskille joten varsin hyvät

Vierailija
27/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?

https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html

Vierailija
28/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sulla on rahaa ja ulkonäköä. Olen 31-vuotias eikä kiinnosta 45-vuotiaat ukkelit. Toki on niitä naisia, jotka viehättyvät vanhemmista miehistä, mutta mitä yhteistä sinulla on 23-vuotiaan kanssa? Ette todellakaan ole samassa elämäntilanteessa ellei se 23-vuotias ole saanut nuorena lasta ja kerryttänyt jo kunnolla omaisuutta tai jos sinulla ei ole lapsia eikä omaa taloa. Lähtökohtaisesti sinä olet valta-asemassa nuoreen tyttöön kun sinulla todennäköisesti on jo omaisuutta ja vakaa elämäntilanne. Tällainen asetelma on epätasa-arvoinen.

23v ei ole mikään nuori tyttö vaan aikuinen nainen ja mikä valta-asema? Ei suomessa nainen miestä elättäjäkseen tarvitse.

Suomalaisille mammoille on ihan täysin ok, että nelikymppinen nainen loisii kotona miehen rahoilla, mutta se ei muka ole ok, että parikymppinen tekee samaa. Se on mammojen mielestä riistämistä, että mies saa panoksensa vastineeksi jotain parempaa kuin kärttyisen ja rupsahtelevan kotihirviön. 😂

Vierailija
29/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, onko 45-vuotias jo ukkelin asemassa?

On . Verrattaessa parikymppisiin ja yleensäkin alle 30 vuotiaihin. Iskän ja paapan ikäluokkaa.

Vierailija
30/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lompakkosi paksuudesta.

Vierailija
31/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä, onko 45-vuotias jo ukkelin asemassa?

Todellakin.

Vierailija
32/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina nämä samat toiveet 🤣 Itse olen 23- vuotias enkä voisi kuvitellakaan olevani keski-ikäisen miehen kanssa. Siinä missä nuori nainen kiinnostaa miehiä, nuori mies kiinnostaa meitä nuoria naisia. Harva, todella harva kelpuuttaisi tuon ikäisen. Yleensä ne ketkä kelpuuttavat, ovat sitten ennemmän tai vähemmän rahan, omaisuuden tai muun hyödykkeen perässä.

Vierailija
33/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot saumat.

Vierailija
34/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva ja tiliote sekä omaisuusluettelo, arvioidaan sitten.

Vierailija
35/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina nämä samat toiveet 🤣 Itse olen 23- vuotias enkä voisi kuvitellakaan olevani keski-ikäisen miehen kanssa. Siinä missä nuori nainen kiinnostaa miehiä, nuori mies kiinnostaa meitä nuoria naisia. Harva, todella harva kelpuuttaisi tuon ikäisen. Yleensä ne ketkä kelpuuttavat, ovat sitten ennemmän tai vähemmän rahan, omaisuuden tai muun hyödykkeen perässä.

Onneksi näitäkin riittää. Ja ovat vielä niin yksinkertaisia, että antavat ennen kuin ovat päässeet osallisiksi rahoistani. Siihen juttu sitten jääkin. 

M49

Vierailija
36/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rahakas julkkis.

Vierailija
37/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna kun arvaan, olet todellisuudessa ainakin 46?

Vierailija
38/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä usko että andropaussinen papparainen kiinnostaa alle 40 v naisia lainkaan. Toki raha tai julkkis kiinnostaa. Vrt Sale ja Danny. Mikäli ei ole pressa, tunnettu Popstara tms ei mitään saumoja.

Vierailija
39/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat projisoida omaa ihastumistasi häneen?

Nainen valitsee, ei mies. 

Sitä paitsi mieskin voi sanoa ei kiitos omille harhoilleen.

Vierailija
40/54 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sopiva ikäero

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme