Kuinka hyvät saumat 45-vuotiaalla miehellä on 23v nuoreen naiseen?
Kommentit (54)
Papparaiset pysykööt lestissään. Kalman haju ja välitön märkäneminen on jo tuon ikäisessä sedässä alkanut; sitä nuori liha automaattisesti väistää. Sperma ja pilalla.
Olin itse 43, kun 22-vuotias nainen toi itseään tykö. En kyllä lämmennyt, mutta saumat on varmaan ihan hyvät.
Alaikäraja 45-vuotiaan miehen kumppanille on 29 vuotta.
Menetin 23 vuotiaana saman ikäisen ihastukseni yli 40 vuotiaalle rekkakuskille joten varsin hyvät
Vierailija kirjoitti:
50-vuotias mies on luomakunnan halutuin hahmo, sanoo deittitutkimus – tässäkö syy suosiolle?
https://www.is.fi/menaiset/ihmiset-ja-suhteet/art-2000005798337.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on rahaa ja ulkonäköä. Olen 31-vuotias eikä kiinnosta 45-vuotiaat ukkelit. Toki on niitä naisia, jotka viehättyvät vanhemmista miehistä, mutta mitä yhteistä sinulla on 23-vuotiaan kanssa? Ette todellakaan ole samassa elämäntilanteessa ellei se 23-vuotias ole saanut nuorena lasta ja kerryttänyt jo kunnolla omaisuutta tai jos sinulla ei ole lapsia eikä omaa taloa. Lähtökohtaisesti sinä olet valta-asemassa nuoreen tyttöön kun sinulla todennäköisesti on jo omaisuutta ja vakaa elämäntilanne. Tällainen asetelma on epätasa-arvoinen.
23v ei ole mikään nuori tyttö vaan aikuinen nainen ja mikä valta-asema? Ei suomessa nainen miestä elättäjäkseen tarvitse.
Suomalaisille mammoille on ihan täysin ok, että nelikymppinen nainen loisii kotona miehen rahoilla, mutta se ei muka ole ok, että parikymppinen tekee samaa. Se on mammojen mielestä riistämistä, että mies saa panoksensa vastineeksi jotain parempaa kuin kärttyisen ja rupsahtelevan kotihirviön. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko 45-vuotias jo ukkelin asemassa?
On . Verrattaessa parikymppisiin ja yleensäkin alle 30 vuotiaihin. Iskän ja paapan ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä, onko 45-vuotias jo ukkelin asemassa?
Todellakin.
Aina nämä samat toiveet 🤣 Itse olen 23- vuotias enkä voisi kuvitellakaan olevani keski-ikäisen miehen kanssa. Siinä missä nuori nainen kiinnostaa miehiä, nuori mies kiinnostaa meitä nuoria naisia. Harva, todella harva kelpuuttaisi tuon ikäisen. Yleensä ne ketkä kelpuuttavat, ovat sitten ennemmän tai vähemmän rahan, omaisuuden tai muun hyödykkeen perässä.
Laita kuva ja tiliote sekä omaisuusluettelo, arvioidaan sitten.
Vierailija kirjoitti:
Aina nämä samat toiveet 🤣 Itse olen 23- vuotias enkä voisi kuvitellakaan olevani keski-ikäisen miehen kanssa. Siinä missä nuori nainen kiinnostaa miehiä, nuori mies kiinnostaa meitä nuoria naisia. Harva, todella harva kelpuuttaisi tuon ikäisen. Yleensä ne ketkä kelpuuttavat, ovat sitten ennemmän tai vähemmän rahan, omaisuuden tai muun hyödykkeen perässä.
Onneksi näitäkin riittää. Ja ovat vielä niin yksinkertaisia, että antavat ennen kuin ovat päässeet osallisiksi rahoistani. Siihen juttu sitten jääkin.
M49
Vierailija kirjoitti:
Anna kun arvaan, olet todellisuudessa ainakin 46?
Vierailija kirjoitti:
Enpä usko että andropaussinen papparainen kiinnostaa alle 40 v naisia lainkaan. Toki raha tai julkkis kiinnostaa. Vrt Sale ja Danny. Mikäli ei ole pressa, tunnettu Popstara tms ei mitään saumoja.
Taidat projisoida omaa ihastumistasi häneen?
Nainen valitsee, ei mies.
Sitä paitsi mieskin voi sanoa ei kiitos omille harhoilleen.
Jos vielä ajat moottoripyörällä niin aina parempi