Kuinka hyvät saumat 45-vuotiaalla miehellä on 23v nuoreen naiseen?
Kommentit (54)
Mä en yhtään ymmärrä miksi haluat hädin tuskin aikuisen lapsen kumppaniksesi. Varmasti on vielä kaunis ruumiiltaan, mutta siinä se onkin. Oletko itse jotenkin älyllisesti jälkeen jäänyt? Sellainen 25v? Muuten olette ihan eri aaltopituudella ajatuksiltanne? Oikeasti tuon ikäiset on älyttömän lapsellisia ja naiiveja vielä. Vai oletko hyväksikäyttäjä?
Jos molemmat saa mitä haluaa niin mikäs siinä.
Ei kannata lähteä näihin ikiksen trolleuhin mukaan.
Ikis on häirikkö ja te vain ruokitte tätä kun lähdette mukaan.
Aloittaja on nainen joka esiintyy taas miehenä.
Ei kaikista ole tasavertaiseen suhteeseen. Ihan ymmärrettävää. Joidenkin minuus on niin hauras, että he tarvitsevat jonkun pönkittämään sitä. Jos molemmat saavat tarvitsemansa, mikäs siinä.
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla on rahaa ja ulkonäköä. Olen 31-vuotias eikä kiinnosta 45-vuotiaat ukkelit. Toki on niitä naisia, jotka viehättyvät vanhemmista miehistä, mutta mitä yhteistä sinulla on 23-vuotiaan kanssa? Ette todellakaan ole samassa elämäntilanteessa ellei se 23-vuotias ole saanut nuorena lasta ja kerryttänyt jo kunnolla omaisuutta tai jos sinulla ei ole lapsia eikä omaa taloa. Lähtökohtaisesti sinä olet valta-asemassa nuoreen tyttöön kun sinulla todennäköisesti on jo omaisuutta ja vakaa elämäntilanne. Tällainen asetelma on epätasa-arvoinen.
23v ei ole mikään nuori tyttö vaan aikuinen nainen ja mikä valta-asema? Ei suomessa nainen miestä elättäjäkseen tarvitse.
Mä paneskelin tuollaisia keski-ikäisiä parikymppisenä, mutta en todellakaan olisi alkanut vakavaan parisuhteeseen. Päästessäni taas omanikäisten makuun, huomasin, että kyllä petipuuhissakin se nuori mies vie.
Vierailija kirjoitti:
Mä en yhtään ymmärrä miksi haluat hädin tuskin aikuisen lapsen kumppaniksesi. Varmasti on vielä kaunis ruumiiltaan, mutta siinä se onkin. Oletko itse jotenkin älyllisesti jälkeen jäänyt? Sellainen 25v? Muuten olette ihan eri aaltopituudella ajatuksiltanne? Oikeasti tuon ikäiset on älyttömän lapsellisia ja naiiveja vielä. Vai oletko hyväksikäyttäjä?
Luuletko, että näitä kiinnostaa, mitä parikymppisen päässä liikkuu? Ei. Se kiinnostaa, mikä siellä pikkupöksyjen alla on. Nuori , kiinteä nainen pitäisi saada, jota panna ja esitellä ympäriinsä.
Jos sulla olisi saumoja, niin sinulla olisi jo semmoinen, etkäaiheesta täällä länkyttäisi päivästä toiseen.
Riippuu lompakosta. Suoraan sanottuna.
Toki voit saada myös, jos olet nuorekas/hyvännäköinen ja tyydyt sellaiseen, jolla ei oikein flaksi käy omanikäisten kanssa.
Paremmat kuin muhun.
T. toinen 45-vuotias miäs.
Mitä, onko 45-vuotias jo ukkelin asemassa?
Jos tulet minun tyttärien lähellekään niin ei tartte enää murehtia tuommoisia...
Hyvät on, jos nainen sinuun rakastuu kunnolla.
Aivan sama kuin missä tahansa missä tahansa ihastumisessa tai rakastumisessa.
40+ miehet ovat juuri sitä mitä me nykytytöt haluamme. Emme kaipaa räkänokkapikkupoikia
T. N19, N20 ja N20
Jos sulla on rahaa ja ulkonäköä. Olen 31-vuotias eikä kiinnosta 45-vuotiaat ukkelit. Toki on niitä naisia, jotka viehättyvät vanhemmista miehistä, mutta mitä yhteistä sinulla on 23-vuotiaan kanssa? Ette todellakaan ole samassa elämäntilanteessa ellei se 23-vuotias ole saanut nuorena lasta ja kerryttänyt jo kunnolla omaisuutta tai jos sinulla ei ole lapsia eikä omaa taloa. Lähtökohtaisesti sinä olet valta-asemassa nuoreen tyttöön kun sinulla todennäköisesti on jo omaisuutta ja vakaa elämäntilanne. Tällainen asetelma on epätasa-arvoinen.