Suomalaiset miehet jotka kirjoittavat tinder-profiilin esittelytekstit englanniksi
Hakevat ilmiselvästi ykkösvaihtoehtonaan ulkomaalaisia naisia. Swaippaan heidät aina samantien vasemmalle. En ala kenenkään kakkosvaihtoehdoksi.
Kommentit (39)
Siinä taas pitkä miinus suomalaiselle miehelle ;)
En halua olla rasisti ulkomaalaisii kohtaan
Eivät hae. Vaan naista joka osaa kunnolla englantia.
Kaikki peruskoulun käyneet eivät osaa eivätkä hallitse englantia alkuunkaan.
No minä en ainakaan miehenä kelpuuttaisi kaveriksi naista, jolla ei ole sujuvaa englannin kielen taitoa.
Alanuolista päätellen joillakin englanniksi kirjoittelevilla miehillä taisi tuntua muljahdus sydämessä tätä avausta lukiessa. Ei ne alanuolet kuitenkaan totuutta poista, näin teistä monet suomalaiset naiset ajattelevat.
Olen käynyt yliopiston, mutta kielissä en loista. En siis ole tällaiselle miehelle oikea nainen.
"Hakevat ilmiselvästi ykkösvaihtoehtonaan ulkomaalaisia naisia."
Ihan oikeassa olet. Näin ainakin omalla kohdallani.
Pitäisikö sitä jotenkin hävetä tai peitellä, että ulkomaalainen on aina vaihtoehtona etusijalla?
Useimmat osaa englantia ja pääkaupunkiseudulla yleistä joten miksi ei. Minä laitan aina englanniksi, koska suomalaisetkin osaa englantia.
Tämä todellakin. Näillä on aina jotain pk-seudun hoitsuja hakusessa.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki peruskoulun käyneet eivät osaa eivätkä hallitse englantia alkuunkaan.
Minkä takia suomalainen mies haluaisi suomalaisen naisen puhuvan englantia?
Vierailija kirjoitti:
Paljon yleisempää naisilla.
Mistä tiedät? Oletko kenties bi, tai jotakin? Miten näet molempien, miesten ja naisten profiilit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki peruskoulun käyneet eivät osaa eivätkä hallitse englantia alkuunkaan.Minkä takia suomalainen mies haluaisi suomalaisen naisen puhuvan englantia?
No kyllä sekin on jokin sivityksen mitta. Täysin kielitaidoton nainen on aika hepposta ainesta muutoinkin.
Jos et osaa englantia niin olet nobody. Enkä edes ole anglofiili.
Ovat olleet lomalla, ja unohtaneet vaihtaa kieltä, tai asuvat ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
"Hakevat ilmiselvästi ykkösvaihtoehtonaan ulkomaalaisia naisia."
Ihan oikeassa olet. Näin ainakin omalla kohdallani.
Pitäisikö sitä jotenkin hävetä tai peitellä, että ulkomaalainen on aina vaihtoehtona etusijalla?
Tämä. Kerran kun pääsee ulkomaalaisen naisen makuun niin....
Heiltä puuttuu se suomalaiselle naiselle tyypillinen pelaaminen ja ailahtelevuus.
Joo ei saa mies tietenkään etsiä ulkomaalaista, itseään nuorempaa, hoikempaa tai muutenkaan ketään muuta kuin pirkanmaalaista sosiaalityöntekijä Lottaa, joka harrastaa syömistä.
Enpä usko, että kyseisiä miehiä suuremmin harmittaa ap:n swaippaukset.
Asun Englannissa ja siksi mulla näkyy tinderkielenä englanti kun vierailen Suomessa.
T. Nainen