Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää kokonaan minun harteille

Vierailija
27.06.2021 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Kommentit (130)

Vierailija
61/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa ymmärtää mikä näissä luuserikänniukoissa viehättää joitakin. Jos itse vajoaisin tuollaiseksi vätykseksi niin pyytäisin itse vaimoani etsimään uuden ja paremman miehen.

Siinä kohtaa kun vaimo mahdollistaa miehen kännäilyn ja vätystelyn, mies ei todellakaan anna kenkää vaimolle.

Vierailija
62/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ostaa loppusiivous, paljon mukavampaa maksaa siitä kuin stressata siivouksesta lähtiessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yleistä kaveriporukoissakin. Muut ryyppää ja ne 1-2 selväpäisintä joutuu koko illan vahtimaan etteivät huku tai kaadu grilliin ja etsimään hukatut tavarat ja lopulta kantamaan sammuneet nukkumaan. Aamulla joutuvat siivoamaan koko sotkun kun muut nukkuu känniunta ja sitten vielä paluumatkan juoppokuskiksi jatkuvine kusitaukoineen jne.

Kaupan päälle saa kuunnella vielä veetuilut siitä ettei osaa elää oikein ja että pitäisi välillä osata löysätä pipoa ja vähän rentoutua.

Ei kiitos enää. Kauan sitä jaksoikin enkä tiedä miksi.

Eihän tällaiseen kannata suostua ja hyvä että olet sen tajunnutkin. Jos itse on selvinpäin kun muut ovat reilussa humalassa niin se on heidän valintansa ja jos joku sammuu vaikka ulos kaatosateeseen niin se on hänen ongelmansa. Ja jos joutuu toimimaan siivoojana tai kuskina niin muut korvaavat sen jotenkin esim ihan rahana tai muuna vastavuoroisuutena. Mutta ei kenenkään tarvitse toisen kännisekoilusta olla vastuussa.

Ei se valitettavasti ihan näin mene. Saat syytteen vähintään heitteillejätöstä , jos toimit näin, eli jätät kaatosateeseen tai sammuneena saunaan

. Ehkä kannattaa vaan jatkossa valita mökkiseuransa tarkemmin.

Vierailija
64/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa ymmärtää mikä näissä luuserikänniukoissa viehättää joitakin. Jos itse vajoaisin tuollaiseksi vätykseksi niin pyytäisin itse vaimoani etsimään uuden ja paremman miehen.

Siinä kohtaa kun vaimo mahdollistaa miehen kännäilyn ja vätystelyn, mies ei todellakaan anna kenkää vaimolle.

Ja vaimo ei millään voi sitä päätöstä erosta tehdä itse?

Vierailija
65/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on kyllä turhin juhla kaikista. Pakko päästä mökille hyttysten syötäväksi, pakko juoda monta päivää putkeen, pakko grillata ja vetää makkaraa niin että sydän pysähtyy.

Pakkojuhla.

Eikö ole väsynyt ja huono olo moisen "juhlinnan" jälkeen? 😆

Elämä on valintoja... Voi elää myös niin, että aina on tasaisen hyvä olo. Ilman alkoholia!

En tiennytkään, että on pakko. Ihan vapaaehtoisesti oltiin mies, minä ja lapset meidän mökillä Saimaalla. Uitiin, syötiin ja juotiin hyvin, saunottiin. Ei juotu alkoholia, kun ei viranomainen tullut väkisin juottamaan, vaikka onkin sun mielestä pakko. Aloittajan kannattaa vaihtaa miestä, mulla oli ennen juoppo ukko, onneksi vaihdoin parempaan.

Vierailija
66/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet selvinpäin? Jätät miehen sinne siivoamaan ja lupaat hakea, kun on valmis lähtöön.

Vierailija
67/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa puhelimella sitä törkyläjää ja äijäsi örvellystä ja kännikuorsaamista. Käyt vähän tökkimässä, sanot et tarttis siivota, kuvasta tietenkin kaiken. Ja tosiaan, vuokraajaan yhteys ja sovit ettei siivota ite. Känniördääjä maksaa.

Kun olette kotona ja kännikala on selvinnyt näytät sille tietsikan näytöltä isona kuvaamasi materiaalin. Suhteen jatko reaktioiden pohjalta.

Just näin. Mulle alkoi avioliiton lähtölaskenta siitä, kun miehen sammuttua (nukahdettua, kuten hän itse sanoi) milloin minnekin, otin hänestä kuvan itselleni muistin virkistykseksi. Inhotti jo niin paljon.

Sitten kun aloin puuhata eroa, aina kun epäröin, vilkaisin niitä kuvia. Se riitti ettei tarvinnut yhtään taas epäillä, mitä täytyy tehdä.

Vierailija
68/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aina sama eksän kanssa, joskaan ei ollut kännissä mutta muuten vaan siivous jäi minun kontolle. ”Ei kai tässä nyt mitään siivottavaa ole” oli herran näkemys, kun esim. oli sotkenut oranssit marinadirasvat pitkin grillipaikan lattiaa. Ne sitten sentään siivosi minun käskystä. Ai miksikö erottiin?

Vierailija
69/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita taksi itsellesi ja jätä äijä nukkumaan humalaansa. Ala tehdä eropapereita.

Vierailija
70/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaa puhelimella sitä törkyläjää ja äijäsi örvellystä ja kännikuorsaamista. Käyt vähän tökkimässä, sanot et tarttis siivota, kuvasta tietenkin kaiken. Ja tosiaan, vuokraajaan yhteys ja sovit ettei siivota ite. Känniördääjä maksaa.

Kun olette kotona ja kännikala on selvinnyt näytät sille tietsikan näytöltä isona kuvaamasi materiaalin. Suhteen jatko reaktioiden pohjalta.

Just näin. Mulle alkoi avioliiton lähtölaskenta siitä, kun miehen sammuttua (nukahdettua, kuten hän itse sanoi) milloin minnekin, otin hänestä kuvan itselleni muistin virkistykseksi. Inhotti jo niin paljon.

Sitten kun aloin puuhata eroa, aina kun epäröin, vilkaisin niitä kuvia. Se riitti ettei tarvinnut yhtään taas epäillä, mitä täytyy tehdä.

Minä tein muistiinpanoja miehen törttöilyistä ja asioista, joita hän minulle humalassa sanoi. Hyvinä hetkinä vihkon olisi aina halunnut hävittää, mutta se oli arvokas työkalu. Sen avulla muisti totuuden ja pystyi tekemään lähtöpäätöksen.

Vierailija
71/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli aina sama eksän kanssa, joskaan ei ollut kännissä mutta muuten vaan siivous jäi minun kontolle. ”Ei kai tässä nyt mitään siivottavaa ole” oli herran näkemys, kun esim. oli sotkenut oranssit marinadirasvat pitkin grillipaikan lattiaa. Ne sitten sentään siivosi minun käskystä. Ai miksikö erottiin?

Koska olet hierveän löysä ja kauhea valittaja.

Tiedät kyllä kuka.

Vierailija
72/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies sinne mökille siivoamaan ja kaasuta matkoihisi.

Ainut hyvä kommentti. Tätä suosittelen.

Vierailija
73/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien ev-mammojen miehet on Uuno Turhapuroja/Onsloweja/Homer Simpsoneita/Al Bundyjä

Vierailija
74/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on mukava sinkkuna lueksia. Muistaa, ettei parisuhteessa tosiaankaan ole naisella kivaa. Saa vahvistusta oman valintansa oikeellisuudelle.

Kännisen löyhkähengen puoliveltto kyrsä ei tosiaan kompensoi sitä muuta ankeutta.

T. Nainen, joka jätti sen sian

Vierailija
75/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ev-mammojen miehet on Uuno Turhapuroja/Onsloweja/Homer Simpsoneita/Al Bundyjä

Ev?

Ja sun isäs.

Vierailija
76/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaminenhan nyt muutenkin on naisten homma

Vierailija
77/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Supisuomalainen idylli.

Vierailija
78/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ev?

Ja sun isäs.

Mun isä on samanlainen ku Metsoloissa Antti Metsola, ku ikää jo reilusti yli 70

Vierailija
79/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä olet selvinpäin? Jätät miehen sinne siivoamaan ja lupaat hakea, kun on valmis lähtöön.

Ei tartte luvata eikä hakea. Kävelköön ellei osaa tilata taksia.

Vierailija
80/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikkien, osan. Kunnon miehiäkin on, niitä, jotka on raittiita tai hallitsevat alkoholin kohtuukäytön, ja tuntevat vastuunsa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi