Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää kokonaan minun harteille

Vierailija
27.06.2021 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Kommentit (130)

Vierailija
81/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien ev-mammojen miehet on Uuno Turhapuroja/Onsloweja/Homer Simpsoneita/Al Bundyjä

Ev?

Ja sun isäs.

Mun isä on samanlainen ku Metsoloissa Antti Metsola, ku ikää jo reilusti yli 70

No se selittää paljon. Vanhat isät tekee autistilapsia.

Vierailija
82/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä on mukava sinkkuna lueksia. Muistaa, ettei parisuhteessa tosiaankaan ole naisella kivaa. Saa vahvistusta oman valintansa oikeellisuudelle.

Kännisen löyhkähengen puoliveltto kyrsä ei tosiaan kompensoi sitä muuta ankeutta.

T. Nainen, joka jätti sen sian

Mä luen näitä myös muistuttaakseni itseäni, mistä pelastin itseni. Hyvä minä, selkään taputuksia edelleen.

T. Toinen joka jätti sen sian

Ps ota siitä kuva, jätä sinne, ota auto ja aja kotiin. Ehdit pakata aika hyvin, ennen kuin se herää ja pääsee sieltä pois. Sitten vain joko itselle hotelli tai ajelet äidille, ja avioeropaperit vetämään. Tai nostat miehen tavarat roskakatokseen, josta saa poimia ne taksilla ja etsiä itselleen majapaikan kaverilta tai hotellista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä on mukava sinkkuna lueksia. Muistaa, ettei parisuhteessa tosiaankaan ole naisella kivaa. Saa vahvistusta oman valintansa oikeellisuudelle.

Kännisen löyhkähengen puoliveltto kyrsä ei tosiaan kompensoi sitä muuta ankeutta.

Mä luen näitä myös muistuttaakseni itseäni, mistä pelastin itseni. Hyvä minä, selkään taputuksia edelleen.

Ps ota siitä kuva, jätä sinne, ota auto ja aja kotiin. Ehdit pakata aika hyvin, ennen kuin se herää ja pääsee sieltä pois. Sitten vain joko itselle hotelli tai ajelet äidille, ja avioeropaperit vetämään. Tai nostat miehen tavarat roskakatokseen, josta saa poimia ne taksilla ja etsiä itselleen majapaikan kaverilta tai hotellista.

Mulle nää on paremminkin ahdistavia kuvauksia onnettomista ihmisistä ja suhteista. Jos suhde on onnellinen ja/tai on onnellinen elämässä ei kukaan jaksa valittaa näistä. Toki se on myös kuvaus siitä miten onnettomia naiset on päätösten tekemisessä. Jos on onnellinen se on miesten ansioita jos onneton siitä voi syyttää puolisoa. Missä on oma vastuu näiden ihmisten elämässä?

Vierailija
84/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle nää on paremminkin ahdistavia kuvauksia onnettomista ihmisistä ja suhteista. Jos suhde on onnellinen ja/tai on onnellinen elämässä ei kukaan jaksa valittaa näistä. Toki se on myös kuvaus siitä miten onnettomia naiset on päätösten tekemisessä. Jos on onnellinen se on miesten ansioita jos onneton siitä voi syyttää puolisoa. Missä on oma vastuu näiden ihmisten elämässä?

Nämä ovat kuvauksia PARISUHTEESTA, ja sen onnesta- ei ihmisen koko onnellisuudesta, vaikka parisuhde tärkeä onkin. Kyllä parisuhteen onnellisuus on molemmista suhteen osapuolista kiinni. Ei kukaan ole onnellinen, jos pitää joka juhlapyhä katsella kännistä örvellystä ja petettyjä lupauksia ja siivota toisen sotkuja.

Vierailija
85/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naiset on yleisesti niin tylsiä? Ei saa juoda alkoholia, ei saa pitää hauskaa, ei saa tehdä miesten juttuja, etc. Kaikki naiset, joiden kanssa olen elänyt aina menevät samaan tylsään kaavaan. Jos jonnekin mennään reissuun, niin siellä täytyisi vaan pönöttää jossain kahvilassa pseudohienostobrunssilla, tai mennä tuhlaamaan aikaa museoon selvinpäin. Minä ainakin tykkään elää ja olla kännissä ja löytää elämyksiä siinä samalla, enkä vain rauhallisesti ja turvallisesti pönöttää kirjan kanssa auringonpaisteess. Samanhenkisiä naisia ei ole tullut vastaan. Aina vaan tylsää ja turvallista "elämää" ilman päihteitäkin vielä. Ei kiitos, juon tässä.

Vierailija
86/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En vain jaksa ymmärtää mikä näissä luuserikänniukoissa viehättää joitakin. Jos itse vajoaisin tuollaiseksi vätykseksi niin pyytäisin itse vaimoani etsimään uuden ja paremman miehen.

Siinä kohtaa kun vaimo mahdollistaa miehen kännäilyn ja vätystelyn, mies ei todellakaan anna kenkää vaimolle.

Ja vaimo ei millään voi sitä päätöstä erosta tehdä itse?

Totta kai voi. Tässä oli kuitenkin kyse miehen hurskastelusta.

Vierailija
87/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset on yleisesti niin tylsiä? Ei saa juoda alkoholia, ei saa pitää hauskaa, ei saa tehdä miesten juttuja, etc. Kaikki naiset, joiden kanssa olen elänyt aina menevät samaan tylsään kaavaan. Jos jonnekin mennään reissuun, niin siellä täytyisi vaan pönöttää jossain kahvilassa pseudohienostobrunssilla, tai mennä tuhlaamaan aikaa museoon selvinpäin. Minä ainakin tykkään elää ja olla kännissä ja löytää elämyksiä siinä samalla, enkä vain rauhallisesti ja turvallisesti pönöttää kirjan kanssa auringonpaisteess. Samanhenkisiä naisia ei ole tullut vastaan. Aina vaan tylsää ja turvallista "elämää" ilman päihteitäkin vielä. Ei kiitos, juon tässä.

Löydät samanhenkistä seuraa asunnottomien yömajan kieppeiltä.

Vierailija
88/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsi jatkossa kumppanisi sieltä lähiöpubistasi, löydät samanhenkisen.

Vierailija
89/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mielenkiintoista keskustelua ja tarinoita siellä varmaan on. Mieluummin silti hengaisin näiden spugejen kanssa, kuin pönöttäisin selvinpäin ja valuttaisin elämäni hukkaan jonkun keskinkertaisen päihteettömän perheloman tiimoilla. Ihmiset taitavat olla muutenkin tylsiä yleisesti.

Vierailija
90/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, siivoaminen on naisten tehtäviä ja kuuluu naiselle.

Itsetunto kunnossa oleva ja itseään kunnioittava mies ei naistentöihin osallistu vaan käskee naisen hoitaa tehtävänsä.

Vierailija
91/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etsi jatkossa kumppanisi sieltä lähiöpubistasi, löydät samanhenkisen.

En käy baareissa. En oikeastaan edes ole etsinyt seuraa tai samanhenkisyyttä. Totesin vain, että naiset ovat yleisesti tylsiä ja tämäkin ketju sen todistaa. No onneksi ei tarvi hakea seuraa. Nyt menen juomaan kaljaa ja "leikkimään" jenkkiautollani. Huomenna taas töihin ja keskikaljaa sen jälkeen. On niin hieno ilmakin😁

Vierailija
92/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä keksittyjä aloituksia ja urpot uskoo.

Mikäli olette joskus ollut samanlaisessa tilanteessa, tiedätte ettei siinä tulisi edes mieleen istua kirjoittamassa mihinkään vauva palstalle. Tekemistä varmasti muutenkin liikaa

Vierailija
93/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on kyllä turhin juhla kaikista. Pakko päästä mökille hyttysten syötäväksi, pakko juoda monta päivää putkeen, pakko grillata ja vetää makkaraa niin että sydän pysähtyy.

Pakkojuhla.

Eikö ole väsynyt ja huono olo moisen "juhlinnan" jälkeen? 😆

Elämä on valintoja... Voi elää myös niin, että aina on tasaisen hyvä olo. Ilman alkoholia!

Olen aina vähän kaihtanut kirjoittaa, että : Tämä!

Tämä! Tämä! Tämä!

Kullä se juhannus on vieläkin sellainen "pakkojuhla", jota vain pitää rynniä viettämään joka kesä. Jos yhtään uskallat kyseenalaistaa koko juhlaa, olet ikävä ihminen ja kaikkea muuta negatiivista.

Kaveri kysyi, mitä aion tehdä juhannuksena. Vastasin, että en juo mitään juhannuksena. Oli hetken hiljaa, koska itsekin ymmärsi, että  juhannuksen tekeminen on loppupeleissä yhtäkuin juominen.

Nyt, juuri tällä hetkellä nämä hienoimman kesäjuhlan juhlistajat istuvat autoissaan Lusinsuoralla ja matelevat kohti arkea 20 km/h vauhtia, hyvässä hapessa ja iloisin mielin.

Ja ensi vuonna uudestaan, koska totuus on taas siihen menessä unohtunut.

Vierailija
94/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrätkö sinä v a jakki että juuri sinä tyttökavereinesi olette tuhonneet isänmaan sekä koko Euroopan tulevaisuuden multikultti unelmienne takia?

Ei ole lapsilla eikä lapsenlapsilla tulevaisuutta enää. Kyllä se pistää juotattamaan.

Vierailija
95/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä juomisessa on niin paha juttu? Jos ei ala väkivaltaiseksi, tai ei muuten ole ongelmaa. Itse miehenä ymmärrän halun päihtyä. Ei koko ajan jaksa olla selvinpäin ja kärsiä tylsyydestä. Kännissä on vaa kaikki niin kivaa😊

No eihän sitä itse känniläisenä tajua, kuinka paljon huolta ja vaivaa aiheuttaa, kun ”asiat tuntuvat luistavan paremmin.”

Vierailija
96/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhannus on kyllä turhin juhla kaikista. Pakko päästä mökille hyttysten syötäväksi, pakko juoda monta päivää putkeen, pakko grillata ja vetää makkaraa niin että sydän pysähtyy.

Pakkojuhla.

Eikö ole väsynyt ja huono olo moisen "juhlinnan" jälkeen? 😆

Elämä on valintoja... Voi elää myös niin, että aina on tasaisen hyvä olo. Ilman alkoholia!

Olen aina vähän kaihtanut kirjoittaa, että : Tämä!

Tämä! Tämä! Tämä!

Kullä se juhannus on vieläkin sellainen "pakkojuhla", jota vain pitää rynniä viettämään joka kesä. Jos yhtään uskallat kyseenalaistaa koko juhlaa, olet ikävä ihminen ja kaikkea muuta negatiivista.

Kaveri kysyi, mitä aion tehdä juhannuksena. Vastasin, että en juo mitään juhannuksena. Oli hetken hiljaa, koska itsekin ymmärsi, että  juhannuksen tekeminen on loppupeleissä yhtäkuin juominen.

Nyt, juuri tällä hetkellä nämä hienoimman kesäjuhlan juhlistajat istuvat autoissaan Lusinsuoralla ja matelevat kohti arkea 20 km/h vauhtia, hyvässä hapessa ja iloisin mielin.

Ja ensi vuonna uudestaan, koska totuus on taas siihen menessä unohtunut.

Juuri näin. Jonain päivänä ihmiset tajuaa, elämänlaatu ei parane alkoholia juomalla, päinvastoin.

Uskaltakaa muuttua!

❤️

Vierailija
97/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin mielenkiintoista keskustelua ja tarinoita siellä varmaan on. Mieluummin silti hengaisin näiden spugejen kanssa, kuin pönöttäisin selvinpäin ja valuttaisin elämäni hukkaan jonkun keskinkertaisen päihteettömän perheloman tiimoilla. Ihmiset taitavat olla muutenkin tylsiä yleisesti.

Viinan kanssa leikkiminen se vasta valuttaakin elämää hukkaan. Se aine vain saa aivosi (hetkellisesti) kuvittelemaan muuta. Aina täällä huomaa, miten pyhä lehmä alkoholi Suomessa on. Mitään negatiivista siitä ei saa sanoa tai on tylsä pönöttäjä tai ilonpilaaja. Ja viinan suurkuluttaja ei myöskään tajua, minkälaisia vahinkoja se aiheuttaa elimistössä, ennen kuin on liian myöhäistä.

Vierailija
98/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä juomisessa on niin paha juttu? Jos ei ala väkivaltaiseksi, tai ei muuten ole ongelmaa. Itse miehenä ymmärrän halun päihtyä. Ei koko ajan jaksa olla selvinpäin ja kärsiä tylsyydestä. Kännissä on vaa kaikki niin kivaa😊

No eihän sitä itse känniläisenä tajua, kuinka paljon huolta ja vaivaa aiheuttaa, kun ”asiat tuntuvat luistavan paremmin.”

No miksi huolehdit ja näät vaivaa? En minäkään kenestäkään huolta pidä tai edes välitä toisteen päihtymisestä. No mulla on ainakin kivaa kännissä ja ämmät olkoon naama norsunvitulla jos on niin kamalaa. Menisivät pois sitten ja antakaa miesten juoda ja pitää hauskaa. Sama meno kun työpaikalla järjestetään pikkujoulut tai muuta juhlaa niin pääasia on että viinaa on. Harvoin naiset osallistuu näihin, mutta jos ei olisi juominkeja niin ei johtaja itsekkään tulisi paikalle, eikä me työukot.

Vierailija
99/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksesi, siivoaminen on naisten tehtäviä ja kuuluu naiselle.

Itsetunto kunnossa oleva ja itseään kunnioittava mies ei naistentöihin osallistu vaan käskee naisen hoitaa tehtävänsä.

No jos lähdetään tälle linjalle, niin miehen tehtävä on olla perhettä ja naistaan suojeleva voimahahmo, tuki ja turva.

Ei housuunsa paskova miesvauva, joka ei pysy pystyssä eikä osaa edes puhua kuin sössöttämällä jne.

Menee roolit sekaisin, kun suomimies alkaa juomaan. Pahimmassa tapauksessa miestä saa pelätä niin vaimo kuin lapsetkin. Oksettavaa!

Vierailija
100/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla vuokratkaa mökki lähempää kotianne ja ottakaa siivous siihen päälle. 

Mies haluaa aina mahdollisimman kauas ja se hoitaa vuokran. Ei mulla ole niihin oikein mitään sanomista.

Pakkoko sun on lähteä mukaan? Mä en käsitä mikä pakko on viettää näitä juhlapäiviä yhdessä jos jo ennestään arvaa miten käy, ja on erilaiset käsitykset miten juhlia/lomia vietetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi