Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää kokonaan minun harteille
Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.
Kommentit (130)
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleistä kaveriporukoissakin. Muut ryyppää ja ne 1-2 selväpäisintä joutuu koko illan vahtimaan etteivät huku tai kaadu grilliin ja etsimään hukatut tavarat ja lopulta kantamaan sammuneet nukkumaan. Aamulla joutuvat siivoamaan koko sotkun kun muut nukkuu känniunta ja sitten vielä paluumatkan juoppokuskiksi jatkuvine kusitaukoineen jne.
Kaupan päälle saa kuunnella vielä veetuilut siitä ettei osaa elää oikein ja että pitäisi välillä osata löysätä pipoa ja vähän rentoutua.
Ei kiitos enää. Kauan sitä jaksoikin enkä tiedä miksi.
Tuo on eri asia kuin ap:n mainitsema. Ei hän sanonut, että mies on sekoillut kännissä, sotkenut, hukannut tai hajottanut paikkoja. Ei häntä ole tarvinnut kantaa nukkumaan eikä siivota oksennuksia. Kyse on yhdestä ajomatkasta ja kodin siivoamisesta. Jos on kaksi ihmistä jotka eivät halua ajaa niin mikä olettamus on, että mies ajaa ja on vääryyttä, jos nainen joutuu ajamaan? Entä miksi se koti just tänään pitää siivota? Koska nainen niin päättää?
Kun tarkastelet niitä valintojasi, jotka johtivat tähän pisteeseen, kuinka hyvin meni noin niin kuin omasta mielestä?
Ehkä sun miehes on pesemässä laituria
Lyö Ukolle siivousluuttu käteen ja huristele matkoiksi. Opetuksen täytyy kirvellä jotta muistaa ensi kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on yleistä kaveriporukoissakin. Muut ryyppää ja ne 1-2 selväpäisintä joutuu koko illan vahtimaan etteivät huku tai kaadu grilliin ja etsimään hukatut tavarat ja lopulta kantamaan sammuneet nukkumaan. Aamulla joutuvat siivoamaan koko sotkun kun muut nukkuu känniunta ja sitten vielä paluumatkan juoppokuskiksi jatkuvine kusitaukoineen jne.
Kaupan päälle saa kuunnella vielä veetuilut siitä ettei osaa elää oikein ja että pitäisi välillä osata löysätä pipoa ja vähän rentoutua.
Eihän tällaiseen kannata suostua ja hyvä että olet sen tajunnutkin. Jos itse on selvinpäin kun muut ovat reilussa humalassa niin se on heidän valintansa ja jos joku sammuu vaikka ulos kaatosateeseen niin se on hänen ongelmansa. Ja jos joutuu toimimaan siivoojana tai kuskina niin muut korvaavat sen jotenkin esim ihan rahana tai muuna vastavuoroisuutena. Mutta ei kenenkään tarvitse toisen kännisekoilusta olla vastuussa.
Osittain totta, mutta tässä tulee kuitenkin heitteillejättö kyseeseen, jos huomaa potentiaalisesti vaarallisen tilanteen ja jättää sen huomiotta.
Tämähän se. Ei voi vain jättää kavereita vahtimatta, mullakin yksi kaveri sammui saunaan. Tällä tavalla niitä ruumiita tulee kesäisin paljon, kun ihmiset on ihan tillin tallin ja jos ei kukaan huolehdi. Itse olen jo pitkään mennyt mökille yksin. En huoli edes veljeä ja isääni mukaan kun nekin aina juo ja riitelee kännissä. Ja sottaa paikat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on eri asia kuin ap:n mainitsema. Ei hän sanonut, että mies on sekoillut kännissä, sotkenut, hukannut tai hajottanut paikkoja. Ei häntä ole tarvinnut kantaa nukkumaan eikä siivota oksennuksia. Kyse on yhdestä ajomatkasta ja kodin siivoamisesta. Jos on kaksi ihmistä jotka eivät halua ajaa niin mikä olettamus on, että mies ajaa ja on vääryyttä, jos nainen joutuu ajamaan? Entä miksi se koti just tänään pitää siivota? Koska nainen niin päättää?
eiköhän tässä ole kyse sen vuokramökin siivouksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla vuokratkaa mökki lähempää kotianne ja ottakaa siivous siihen päälle.
Mies haluaa aina mahdollisimman kauas ja se hoitaa vuokran. Ei mulla ole niihin oikein mitään sanomista.
No sitten menköön yksinään. Minä en tuollaisen äijän kanssa mihinkään reissuun lähtisi.
Mutkun sitten mä en pääse koskaan juhannuksena mökille.
Mitä väliä, jos se on tuollaista? Älä oo tuollainen nynnerö. Just tuollaisia kohdellaan huonosti. Itse annat muiden kävellä sun yli. Ole mieluummin vaikka yksin ja vuokraa mökki yksin. Niin minä teen. Tänne ei ole yhdelläkään ukolla asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavalla kerralla vuokratkaa mökki lähempää kotianne ja ottakaa siivous siihen päälle.
Mies haluaa aina mahdollisimman kauas ja se hoitaa vuokran. Ei mulla ole niihin oikein mitään sanomista.
No sitten menköön yksinään. Minä en tuollaisen äijän kanssa mihinkään reissuun lähtisi.
No miksi et pääse? Vuokraat vaan mieleisen mökin siitä läheltäsi. Miksi ne asiat pitää mennä aina miehesi mukaan? Koska hän maksaa vuokran? No nyt alat säästää jo ensi kesää varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tällaiseen kannata suostua ja hyvä että olet sen tajunnutkin. Jos itse on selvinpäin kun muut ovat reilussa humalassa niin se on heidän valintansa ja jos joku sammuu vaikka ulos kaatosateeseen niin se on hänen ongelmansa. Ja jos joutuu toimimaan siivoojana tai kuskina niin muut korvaavat sen jotenkin esim ihan rahana tai muuna vastavuoroisuutena. Mutta ei kenenkään tarvitse toisen kännisekoilusta olla vastuussa.
Osittain totta, mutta tässä tulee kuitenkin heitteillejättö kyseeseen, jos huomaa potentiaalisesti vaarallisen tilanteen ja jättää sen huomiotta.
Tämähän se. Ei voi vain jättää kavereita vahtimatta, mullakin yksi kaveri sammui saunaan. Tällä tavalla niitä ruumiita tulee kesäisin paljon, kun ihmiset on ihan tillin tallin ja jos ei kukaan huolehdi. Itse olen jo pitkään mennyt mökille yksin. En huoli edes veljeä ja isääni mukaan kun nekin aina juo ja riitelee kännissä. Ja sottaa paikat.
Huhhuh, kuulostaapa kauhealta. Ehkä omat kokemukseni ovat vain lievempiä (tyyliin sotketaan ruokaa, kaadetaan juomat päälle tms) enkä ole kohdannut potentiaalisia heitteillejättötilanteita. Enkä toivottavasti kohtaa, kun olen myös nuo ison porukan mökkireissut päättänyt lopettaa muutaman kokemuksen jälkeen...
Malliesimerkki taas ihmisestä, joka on suhteessa vain ja ainoastaan rahan takia. No omia valintoja kaikki tyynni. Joten lakkaa vinkumasta .
Mökin siivoaminen kestää vartin ja autolla ajaminen on nautinto. En puolusta miestäsi, mutta pienestä tuntuu olevan sunkin elämä pilalla.
Miten pystytte olla tuollaisten ihmisten kanssa? En ole alkoholin käyttöä vastaan ja itsekin tykkään silloin tällöin ottaa muutaman. Se riittää, seuraavana päivänä olen täysin toimintakunnossa. Hullut turruttaa itsensä viinalla, mikään ei riitä ja rahatkin menee siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi et pääse? Vuokraat vaan mieleisen mökin siitä läheltäsi. Miksi ne asiat pitää mennä aina miehesi mukaan? Koska hän maksaa vuokran? No nyt alat säästää jo ensi kesää varten.
Emmä voi enkä haluu. Elämä on paljon helpompaa kun mies maksaa eikä mun tarvi tehdä päätöksiä.
Ei lohduta, mut kommentoinpa, että meillä mies ei siivoa, vaikka olisi selvinpäin.
Nyt viime aikoina on alkanut kommentoimaan, että hänellä on henkisiä ja fyysisiä esteitä vaihtaa taaperon kakkavaippaa.
Aiemmin vauva-aikoina oli sitä, että jätti kakkavaipan vaihtamatta, jos tiesi, että olen pian tulossa paikalle. Vaan nykyään kieltäytyy kakkavaipan vaihdosta kokonaan.
Näitä miehiä on. Seurusteluaikana osaavat olla hyvin huomaavaisia.
Anteeksi. Piti vain purkautua.
OH
Juhannus on kyllä turhin juhla kaikista. Pakko päästä mökille hyttysten syötäväksi, pakko juoda monta päivää putkeen, pakko grillata ja vetää makkaraa niin että sydän pysähtyy.
Pakkojuhla.
Eikö ole väsynyt ja huono olo moisen "juhlinnan" jälkeen? 😆
Elämä on valintoja... Voi elää myös niin, että aina on tasaisen hyvä olo. Ilman alkoholia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä voi enkä haluu. Elämä on paljon helpompaa kun mies maksaa eikä mun tarvi tehdä päätöksiä.
No mitä sitten valitat?
Kuvaa puhelimella sitä törkyläjää ja äijäsi örvellystä ja kännikuorsaamista. Käyt vähän tökkimässä, sanot et tarttis siivota, kuvasta tietenkin kaiken. Ja tosiaan, vuokraajaan yhteys ja sovit ettei siivota ite. Känniördääjä maksaa.
Kun olette kotona ja kännikala on selvinnyt näytät sille tietsikan näytöltä isona kuvaamasi materiaalin. Suhteen jatko reaktioiden pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä sitten valitat?
Sitä että mies ei siivoa ja nyt mun pitää vielä ajaakin kotiin.