Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kovassa humalassa ja pitäisi lähteä vukramökiltä kotiin siivoaminen jää kokonaan minun harteille

Vierailija
27.06.2021 |

Kotiinkin minun pitää ajaa koko matka, mies kyllä tietää että en tykkää ajaa pitkiä matkoja mutta ei näköjään välitä.

Kommentit (130)

Vierailija
21/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääsette kotiin, sinun on otettava tasoitus. Mene huomenna kauneushoitolaan, kampaajalle tai osta itsellesi jotain kivaa. Sitten taas jaksat.

Vierailija
22/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota yhteys vuokranantajaan ja sovi, ettette siivoa ja maksatte sen siivousmaksun. Sitten vain laitat miehen maksamaan. Älä kanna vastuuta yksin. Mies on valinnut nyt näin. Sinäkin voit valita, miten haluat toimia. Varaa voimasi ajamiseen ja aikaa pysähdyksiin, että jaksat

Ni. Voimia sulle ajamiseen. Muista juoda vettä, että jaksat jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi siellä edes joku osaa ottaa rennosti, eikä hössötä turhia.

🤣

Vierailija
24/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on yleistä kaveriporukoissakin. Muut ryyppää ja ne 1-2 selväpäisintä joutuu koko illan vahtimaan etteivät huku tai kaadu grilliin ja etsimään hukatut tavarat ja lopulta kantamaan sammuneet nukkumaan. Aamulla joutuvat siivoamaan koko sotkun kun muut nukkuu känniunta ja sitten vielä paluumatkan juoppokuskiksi jatkuvine kusitaukoineen jne.

Kaupan päälle saa kuunnella vielä veetuilut siitä ettei osaa elää oikein ja että pitäisi välillä osata löysätä pipoa ja vähän rentoutua.

Ei kiitos enää. Kauan sitä jaksoikin enkä tiedä miksi.

Vierailija
25/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ymmärtänyt mikä siinä juomisessa on niin paha juttu? Jos ei ala väkivaltaiseksi, tai ei muuten ole ongelmaa. Itse miehenä ymmärrän halun päihtyä. Ei koko ajan jaksa olla selvinpäin ja kärsiä tylsyydestä. Kännissä on vaa kaikki niin kivaa😊

Vierailija
26/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuollainen riippakivi miehenä, kannattaa aina varata mökki siivouksella. Kyllähän siitä maksaa ylimääräistä, ettei tarvitse stressata, että missä kunnossa toinen on lähtöhetkellä.

Vierailija
27/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ensi vuonna uudestaan😀😀😀

Vierailija
28/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä unohda pestä laituria.

Vierailija
29/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ylireagoit. Miehen pitää saada nauttia juhannuksesta.

Vierailija
30/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aina sitä vauva palstailuun aikaa on.

Vierailija
31/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ylireagoit. Miehen pitää saada nauttia juhannuksesta.

Entä naisen juhannuksesta nauttiminen?

Vierailija
32/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä siivoamatta. Mies voi maksaa siivouslaskun.

Vierailija
33/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet ihan itse halunnut parisuhteeseen miehesi kanssa. Sinulla on myös valta omalta osaltasi lopettaa se ihan koska tahansa. Turhaa täällä vinkua, jos itse olet niin lapanen, ettet saa muutosta aikaan elämässäsi.

Vierailija
34/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla vuokratkaa mökki lähempää kotianne ja ottakaa siivous siihen päälle. 

Vierailija
35/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä siivoamatta. Mies voi maksaa siivouslaskun.

Taitaa maksaa muutenkin niin mökin kuin autokin kulut. Ei kai kukaan muuten tuollaiseen suhteeseen lähtisi.

Vierailija
36/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on yleistä kaveriporukoissakin. Muut ryyppää ja ne 1-2 selväpäisintä joutuu koko illan vahtimaan etteivät huku tai kaadu grilliin ja etsimään hukatut tavarat ja lopulta kantamaan sammuneet nukkumaan. Aamulla joutuvat siivoamaan koko sotkun kun muut nukkuu känniunta ja sitten vielä paluumatkan juoppokuskiksi jatkuvine kusitaukoineen jne.

Kaupan päälle saa kuunnella vielä veetuilut siitä ettei osaa elää oikein ja että pitäisi välillä osata löysätä pipoa ja vähän rentoutua.

Tämä!!

Vierailija
37/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla vuokratkaa mökki lähempää kotianne ja ottakaa siivous siihen päälle. 

Mies haluaa aina mahdollisimman kauas ja se hoitaa vuokran. Ei mulla ole niihin oikein mitään sanomista.

Vierailija
38/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällaiseen kannata suostua ja hyvä että olet sen tajunnutkin. Jos itse on selvinpäin kun muut ovat reilussa humalassa niin se on heidän valintansa ja jos joku sammuu vaikka ulos kaatosateeseen niin se on hänen ongelmansa. Ja jos joutuu toimimaan siivoojana tai kuskina niin muut korvaavat sen jotenkin esim ihan rahana tai muuna vastavuoroisuutena. Mutta ei kenenkään tarvitse toisen kännisekoilusta olla vastuussa.

Vierailija
39/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tällaiseen kannata suostua ja hyvä että olet sen tajunnutkin. Jos itse on selvinpäin kun muut ovat reilussa humalassa niin se on heidän valintansa ja jos joku sammuu vaikka ulos kaatosateeseen niin se on hänen ongelmansa. Ja jos joutuu toimimaan siivoojana tai kuskina niin muut korvaavat sen jotenkin esim ihan rahana tai muuna vastavuoroisuutena. Mutta ei kenenkään tarvitse toisen kännisekoilusta olla vastuussa.

Osittain totta, mutta tässä tulee kuitenkin heitteillejättö kyseeseen, jos huomaa potentiaalisesti vaarallisen tilanteen ja jättää sen huomiotta. 

Vierailija
40/130 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa aina mahdollisimman kauas ja se hoitaa vuokran. Ei mulla ole niihin oikein mitään sanomista.

No sitten menköön yksinään. Minä en tuollaisen äijän kanssa mihinkään reissuun lähtisi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän