Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yksi onneton tarina - blogi
24.06.2014 |
Kommentit (27)
Minäkin kävin lukemassa,surullista.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En jotenkin pääse yli tosta Hennan kohtalosta.... :-/
Löysin sattumalta saman blogin pari päivää sitten. En ole ehtinyt vielä lukea siitä kuin ensimmäisen vuoden kirjoitukset. Hyvin kirjoitettu ja koskettava.
Viime yönä klo 0:30 tuli puolisoltaan viesti, että on nukkunut pois. Pitkään jaksoi sydän lyödä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Luin juuri pariviikkoa sitten tämän blogin kun av:n kautta löysin. Niin surullista ja pysäyttävää.