Päätin alkaa unelmavaimoksi!
Nyt äippälomalla kun ei ole työstressiäkään, niin keksin tällaisen idean. Mitä tulisi ottaa huomioon?
Kommentit (73)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"]Ehdota avointa suhdetta. Hänen osaltaan, ei sinun. Tee sängyssä kaikki.
[/quote] ei se halua sellaista. ..ap
[/quote]
Uskotko tollasta paskaa
[/quote]
uskon, ollaan puhuttu asiasta monta kertaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:52"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:27"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:24"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:59"]
Kokkaa alasti, vain pikkuruinen essu päälläsi. Vie miehelle olutta ja ruokaa, kun katsoo fudista. Kaunistaudu arkenakin. Kehu miestä, kuinka komea, seksikäs ja älykäs on. Ala villiksi sängyssä.
Mutta mutta... eihän tuota kovin pitkään jaksa, mutta ihan kiva roolileikki :)
[/quote] Kun oliskin noin helppoa!!! Jos mä kokkaisin alasti, mies sanoisi, "pue nyt päälles ettet palellu", mies ei katso futista (tai mitään muutakaan urheilua), oluttakaan ei juo, yhden lonkeron lauantaisin saunassa. Alku vuosina vielä meikkasin ja laitoin, odotin kotona ruoka valmiina, näteissä vaatteissa, kehuin ja ylistin miestä, sängyssä olin/olen valmis lähes mihin tahansa. Mitään kehuja/kiitosta/kauniita sanoja en koskaan palkaksi saanut, sänkytouhutkin on edelleen sitä pimeessä peiton alla jonka luulin olevan vaan alkukankeutta ja ujoutta, edes toivomaani toiseen lapseen (minä hoidan lapsen lähes kaikki asiat ja maksut) ei suostu, niin voit arvata että nyt 7 vuoden jälkeen olen luovutanut. En ole enää unelmavaimo...
[/quote]
Okei, pysähdytääs nyt hetkeksi. Miksi haluaisit unelmavaimoksi tuollaiselle miehelle? Kuulostaa siltä, että yrität epätoivoisesti hakea hyväksyntää mieheltä, joka ottaa sinut itsestäänselvyytenä. Älä tee sitä. Menkää mieluummin pariterapiaan. Rikot vain itsesi, jos yksin yrität muuttua ja miehesi ei laita tikkua ristiin parisuhteenne eteen.
[/quote] Tämä vastaaja ei siis ollut ap, mutta olet oikeassa, siksi lopetinkin "unelmavaimoilun" ja aloitin av-mammailun. Olen niin läpeensä kyllästynyt ja rikki, etten enää jaksa välittää..
[/quote]
Hei, hae apua sinä "läpeensä kyllästynyt ja rikki" ja järjestä elämäsi kuntoon! Eihän tuollainen ole normaalia..
Onko se ihme että lapsia ja vauvoja surmataan ku annetaan elämän mennä miten sattuun eikä "jakseta enää välittää".. Väistämättä johtaa johonkin. Sä oot saanu elämäsi lahjaksi, käytä se oikein, nauti siitä ja ole onnellinen.
[/quote] Tiedän ettei ole normaalia, eikä todellakaan tervettä.. Alkuun mies vaikutti unelmalta; oli mitä parhain isä pojalleen (olivat eronneet pojan äidin kanssa jo pari vuotta ennen tapaamistamme), romanttinen, toivoi elämältään parisuhdetta/avioliittoa ja perhettä, ainakin pari lasta poikansa lisäksi. Antoi ymmärtää että haluaa panostaa niin emotionaalisesti, kuin myös rahallisesti minuun ja tulevaan perheeseemme.. Toiveensa elämän suhteen olivat mielestäni sopivia, jopa vaatimattomia. Sievä vaimo, ja lapset/perhe joka odottaa kotona kun hän tulee töistä, ruoka valmiina (sopi minulle kuin nenä päähän, olen hyvä kokki ja rakastan ruuanlaittoa), seksin suhteen kuten jo sanoin olin/olisin valmis antamaan kaikkeni, rakastan esim. suihinottoa, mutta ikinä en saa vastapalvelustam, vaikka alapääni on juuri mieheni mieltymyksen mukainen.. Puitteet oli muutenkin myös kunnossa, iso lähes velaton omakotitalo, isolla tontilla, velattomat autot, muutenkin kivasti omaisuutta jne.. (vaikka oltiin nuoria minä 27, mies 29v. kun tavattiin) Nyt 7 vuoden jälkeen on selvinnyt että mies on pihi, ei tahdokaan enempää lapsia, seksielämä on laimeaa, minun pitäisi tehdä lähes kaikki kotityöt, vaikka teen 8h/pvä fyysistä työtä nälkäpalkalla, koska muut, hyvin palkatut alani työt on vuorotyötä,mikä ei miehelle sovi, koska silloin hän ei voisi harrastaa kuten nyt.. Erota en voi, koska minulla ei ole varaa siihen ja mies sanoo että ottaa tyttömme asumaan luokseen, että minä en saa lastamme. Tyttö on ainut syy miksi enää elän, joten tässä olen enkä muuta voi. Mies ei kuitenkaan, vaikka tekstistäni ehkä sen kuvan saa, ole paha tai ilkeä, muistaa synttärini, äitienpäivän, joulut jnejne, minulla on kaunis koti missä asua, hieno auto millä ajaa, maksaa suurimman osan laskuista (mikä on luonnollista, kun hänellä on isompi palkka), joten ehkä minä valitan turhasta.. :/
Jaa-a, mähän olen sitten lähes unelmavaimo, meillä vaan mies nalkuttaa kun on sotkuista, mies ei halua seksiä, mies ei halaile eikä hymyile mulle, mies ei käy kaljalla, joskus vähän jalkapalloa katsoo... Mistähän mä saisin unelmavaimon?
Sano suoraan jos on asiallista asiaa eläkä kiertele. Sano se niin ystävällisesti kuin osaat kuitenkaan asiasisällöstä tinkimättä. Turhat kotkotukset voi jättää tyttöjen iltoihin. Sanallinen hyvänäpito kuuluu toki unelmavaimon ominaisuuksiin tuon lisäksi.
Unelmavaimo on sellainen, joka tekee mielellään perheen onnelliseksi. Onnellinen on se, joka voi auttaa muita.
Mistä asioista mies sulle yleensä huomauttelee tai mistä teille tulee riitaa? Jos on esim. sellainen tilanne, et miestä kyllästyttää kun vaimo on aina kotona (ts.sillä ei ole mitään omaa elämää), tuollaiset passaamiset eivät auta.
Ap on jo unelmavaimo. Sen huomaa jo näistä kirjoituksista. T. Eräsmies
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:50"]Mistä asioista mies sulle yleensä huomauttelee tai mistä teille tulee riitaa? Jos on esim. sellainen tilanne, et miestä kyllästyttää kun vaimo on aina kotona (ts.sillä ei ole mitään omaa elämää), tuollaiset passaamiset eivät auta.
[/quote] No ei ole sellainen tilanne, ennemminkin valitusta tuli aiemmin siitä, että olin liian vähän kotona (töissä, salilla, jossain kauneushoitolassa jne.) Suurimmat puutteet ovat selkeästi taipumus epäsiisteyteen ja se ruuanlaitto. Se on myös hyvä ja ehkä yllättävänkin tärkeä asia, että kiinnittää huomiota siihen mitä puhuu, miten ja koska, ts. ei häiritse turhaan. Ap
Epäsiisteys on huono ominaisuus, ruuanlaittoa ei tarvitse kauaa opiskella. Katso vaikka "Mitä tänään syötäisiin" tai muita vastaavia tv-kokkailuja.
Hyvänen aika, ethän voi elää vain miehesi ehdoilla. Molemminpuolinen huomioonotto on tärkeää. Siitä versoo kestävä rakkaus, jossa saa olla oma epätäydellinen itsensä. Onko miehesi täydellinen unelmamies? Olkaa vaan tavallisia ihmisiä ja ottakaa toisenne huomioon voimienne mukaan. rakkaus ei ole alistumista eikä itsensä häivyttämistä.
Ole vaan oma itsesi. Siihen miehesi alunperin rakastui, unelmavaimoon. Mutta kun sinulla nyt on enemmän aikaa, jota haluat käyttää parisuhteen hyväksi, keskustelkaa miehesi kanssa miten voitte sitä kehittää.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 08:11"]Hyvänen aika, ethän voi elää vain miehesi ehdoilla. Molemminpuolinen huomioonotto on tärkeää. Siitä versoo kestävä rakkaus, jossa saa olla oma epätäydellinen itsensä. Onko miehesi täydellinen unelmamies? Olkaa vaan tavallisia ihmisiä ja ottakaa toisenne huomioon voimienne mukaan. rakkaus ei ole alistumista eikä itsensä häivyttämistä.
[/quote] En mä tätä alistumisena ollenkaan koe! Ennemminkin niin, että näin saan miehestäkin parhaat puolet esiin, ts . mieskin pyrkii olemaan unelmamies... Tai ei mieheni ainakaan ole sellainen, että käyttäisi jotenkin epäreilusti hyväkseen tätä muutosta. Enkä tee mitään vastentahtoisesti.
52 siis ap. Joo 51, tarkoitus onkin alkaa jossain vaiheessa tehdä enemmän omia luovia juttuja - kunhan saan ensin sen ruuanlaiton haltuun! Olen suunnitellut tätä muutosta jo vuosia, joten mistään hetken päähänpistosta ja roolileikistä ei ole kyse, nyt vain aika tuntui olevan kypsä sille, että alan toteuttaa enkä vain uhoa ja suunnittele. Ap
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:36"]
Jaa-a, mähän olen sitten lähes unelmavaimo, meillä vaan mies nalkuttaa kun on sotkuista, mies ei halua seksiä, mies ei halaile eikä hymyile mulle, mies ei käy kaljalla, joskus vähän jalkapalloa katsoo... Mistähän mä saisin unelmavaimon?
[/quote]
Tarkoitit varmaan unelmaMIEHEN!
Olet jo nyt unelmavaimo, kun näin kauniisti ajattelet miehestäsi ja suhteestanne. Olet miehellesi aarre!
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 08:27"]Olet jo nyt unelmavaimo, kun näin kauniisti ajattelet miehestäsi ja suhteestanne. Olet miehellesi aarre!
[/quote]
:D
En todellakaan ole aina ajatellut, erokin on ollut pari kertaa lähellä. Ja ollaan oltu yhdessä jo yli kymmenen vuotta.
Halusin kirjoittaa tämän tänne siksi, että joku muukin havahtuisi siihen, miten paljon voi oikeasti itse panostaa parisuhteeseen ja vasta sen myötä kokea sen todellisen potentiaalin käyvän toteen. Itse en nimittäin koskaan aiemmin ole niin tehnyt. Joku muu vaimo tai mies varmasti onkin... Mutta onneksi ei ollut mulle liian myöhäistä! Ap
Itse haluan olla miehelleni täydellinen. Hellin miestä päivittäin, annan hierontaa lähes tulkoon joka päivä pyyteettömästi rakkaudesta (miehellä raskas fyysinen työ), otan mielelläni suihin ja viettelen miestä, seksissä ei ole mitään tabuja, makkarin puolella teen kaiken ennen kuin mies edes keksii sen olevan mahdollista ;) olen kirjoittanut matkoille lähtiessäni rakkauskirjeitä hajuvedellä tuoksutettuna ja jättänyt miehen tyynylle, pieniä yllätyksiä kuten varannut esim. keilailuillan tai pöydän ravintolasta. Joskus surkeilla kokin taidoilla kokannut miehelle valmiin illallisen kotiin tullessa, mutta on sen verran nirso että hoitaa mielellään oman ruokapuolensa. Ja minä erikoisruokavaliolla olevana omani.
Vastaavasti mies pitää minua hyvänä, hieroo, laittaa ruokaa, vie ulos syömään ja elokuviin, maksaa kalliit kylpylälomat ja ulkomaanmatkat, järjestää kotona romanttisia kynttiläillallisia, tuo kukkia kesken työpäivän. Tyydyttää seksuaalisesti ja joka kerta on valmis tekemään töitä että minäkin saisin (mikä vaatii aikaa ja vaivaa). Mulla on unelmamies. Mies totesi kerran mulle, että on niin ihana mulle koska minä olen niin ihana hänelle ja ansaitsen kaiken mitä hän vain kykenee antamaan :)
57 jatkaa. Exälleni tein tuon kaiken ja annoin samalla lailla kaikkeni. Kerran olin suunnilleen polvillani odottamassa exää kotiin poskihoidon merkeissä, totesi että nouse nyt ylös sieltä tämä on typerää.. Toisen kerran yritin vietellä uusissa alusvaatteissani, niin käsky kävi että puehan päällesi. Kolmannen kerran matkustin toiselle puolelle maailmaa miehen luo vain kuullakseni että se jättää mut. Wait whaaat?! Samoin kuin ap:lla, mullakin on aika lähellä bikinifitness kroppa, joten en koe edes olevani mitenkään vastenmielinen ällötys.
Up