Päätin alkaa unelmavaimoksi!
Nyt äippälomalla kun ei ole työstressiäkään, niin keksin tällaisen idean. Mitä tulisi ottaa huomioon?
Kommentit (73)
59, en ole nähnyt ko. mainosta. Mutta joo, mies ei tosiaan tykkää kovin karskista, eikä mistään strereotyyppidestä fitnesstyylistä muutenkaan, enkä sellainen olekaan, vaan haluan vain timmin kropan ihan omin ehdoin. Ap
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 08:25"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 22:36"]
Jaa-a, mähän olen sitten lähes unelmavaimo, meillä vaan mies nalkuttaa kun on sotkuista, mies ei halua seksiä, mies ei halaile eikä hymyile mulle, mies ei käy kaljalla, joskus vähän jalkapalloa katsoo... Mistähän mä saisin unelmavaimon?
[/quote]
Tarkoitit varmaan unelmaMIEHEN!
[/quote]
No joo, mutta tämän ketjun aiheena oli se unelmavaimo, ja sellasen mä sit näiden kuvausten perusteella tarvisin :) Unelmamiestä ei ole tässä kukaan kuvaillutkaan.
Rouva asuu Porvoossa.
Terkkuja miehelles!
Rouva asuu Porvoossa.
Terkkuja miehelles!
Älä ainakaa nalkuta. Anna mennä viikolla(kin) bisselle kavereiden kanssa ja kiitä siitä miten hyvä isä hän on.
Mies ei harrasta bissellä käymistä, kotona ottaa yhden saunaoluen :) ap
Unelmavaimo ei istu palstalla 24/7
Ehkä on myöhäistä luvata.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"]Joka päivä seksiä
[/quote] kunpa saisinkin, kaiken teen sen eteen :D
Ap
Ehdota avointa suhdetta. Hänen osaltaan, ei sinun. Tee sängyssä kaikki.
Ehdota avointa suhdetta. Hänen osaltaan, ei sinun. Tee sängyssä kaikki.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"]Ehdota avointa suhdetta. Hänen osaltaan, ei sinun. Tee sängyssä kaikki.
[/quote] ei se halua sellaista. ..ap
Kokkaa alasti, vain pikkuruinen essu päälläsi. Vie miehelle olutta ja ruokaa, kun katsoo fudista. Kaunistaudu arkenakin. Kehu miestä, kuinka komea, seksikäs ja älykäs on. Ala villiksi sängyssä.
Mutta mutta... eihän tuota kovin pitkään jaksa, mutta ihan kiva roolileikki :)
ota rennosti äläkä nalkuta. älä skitsoja jos jokainen sukka ei heti mene pyykkikoriin... kosketa, hiero ja ole ystävällinen... halaa... ja ihme jos ei tajua antaa seksiä joka päivä :) kesäinen mekko, ja hymy päällä loikoilet sängyllä selällään... :)
Eli päätit muuttaa parsoonallisuuttasi...aikamoinen haaste. Ei onnistu juuri koskaan :) Jos olet ollut ok omana itsenäsi, miksi leikkimään jotain muuta? Tuohan kuulostaa kuin joltain pikadieetiltä, joka on taattu epäonnistumaan.
Kiva idea. :) Kokkaa miehesi lempiruokia, hymyile ja halaile paljon. Juttele mukavia. Anna omaa rauhaa aina kun vaikuttaa sitä tarvitsevan.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 19:04"]Eli päätit muuttaa parsoonallisuuttasi...aikamoinen haaste. Ei onnistu juuri koskaan :) Jos olet ollut ok omana itsenäsi, miksi leikkimään jotain muuta? Tuohan kuulostaa kuin joltain pikadieetiltä, joka on taattu epäonnistumaan.
[/quote]
Kertoo sitruunan niellyt palstamamma. Sehän on selvää ettei noi ikinä kestä, mut piristää edes hetken!
Jos olet karski fitnesspimu, niin voisit kokeilla leikkiä Trivago-mainoksen söpöstelijää. Ehkä miestäsi kiinnostaa enemmän sen tyyppinen, ainakin kirjoitustesi perusteella.