Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako kesäheilastelu sitä että minun pitää kuskata naista?

Vierailija
24.06.2014 |

Ilmeisesti tarkoittaa. Myös sellaisiin menoihin mitkä ei liity tapailuihimme millään tavalla.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:15"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:32"]

nainen käyttää hyväkseen.  testaa:  

sano ettet ehdi, ja jos lopettaa heilastelun niin meinaa ettei ole rakastunut 

rakastunut nainen ei laita poikki tuon takia.   

[/quote]Kyllä minä olen laittanut poikki juuri sen vuoksi, että mitä helvettiä teen miehellä joka ei edes tapailun alkuvaiheessa tee mitään eteeni. Se miehen rakkaus näkyy tuollaisina tekoina, mulle ei tarvitse luritella.

[/quote]

onko se mies joku orja sinulle? pillua rahasta tai palvelusta?  

jos tuosta syystä pistät poikki niin aivan helvetin hyvä miehelle, ettei tarvii kärsiä sinusta pidemmän aikaa   

[/quote]No sanotaanko että minulla on vaikkapa tilanne että auto on rikki/ei lähde käyntiin, enkä ole syönyt moneen päivään. Miesystävä ei viitsi ajaa vuokseni 70 kilometriä, vaan ihan pokalla antaa minun kärsiä nälkää. Hänkö siis välittää minusta oikeasti?

[/quote]Siis miten auto liittyy syömiseen? Vai oletko jotenkin liikuntavammainen? Syö, jos sulla on nälkä.

[/quote]Luuletko että kaikki asuvat kaupungissa, ovat fyysisesti hyvässä kunnossa ja kävelevät vaikka 30 asteen pakkasessa kilometrikaupalla?

[/quote]Asun itsekin haja-asutusalueella. Minulla, kuten kaikilla täällä asuvilla tutuillani, on polkupyörä. On myös ruokakaappeja ja pakastin.

[/quote]Minulla ei, enkä kykene kyllä pakkasessa kahtakymmentä kilometriä möykkyisellä tiellä ajamaan, ja jos miesystäväni ei sen vertaa piittaa ettei minun tarvitse sitä tehdä, niin saa olla entinen.

[/quote]Kannattaisiko sitten valita oma asuinpaikkansa siten, ettei tarvitsisi olla muiden ihmisten avusta riippuvainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi