Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako kesäheilastelu sitä että minun pitää kuskata naista?

Vierailija
24.06.2014 |

Ilmeisesti tarkoittaa. Myös sellaisiin menoihin mitkä ei liity tapailuihimme millään tavalla.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:46"]

En mä ainakaan katselisi miestä, joka ei viitsisi tehdä mitään mun eteen. Mä tykkään auttaa muita ihmisiä ja niinpä mun ympärillä on ihmisiä, jotka on samanlaisia. Kenenkään ei ole pakko tehdä yhtään mitään kenenkään eteen, mutta sellainen ihminen ei kuulu mun lähipiiriin.

[/quote]

Avun tarvitsemisen ja auttajan hyväntahtoisuuden väärinkäyttämisen raja on häilyvä. Kuka haluaa seurustella sellaisen kanssa, joka ei välitä toisesta ihmisenä vaan pelkkänä apulaisena.

Vierailija
22/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:53"]Ja sinä naisena suostut olemaan päiväkausia kotona, syömättä? Odotat prinssi rohkeaa pelastamaan? Itsehän olisin jo soittanut korjaamolle ja hakenut tarpeelliset vaikka taksilla :)

[/quote]

Toki noin.

Mutta jos joutuisin soittamaan taksin, koska miesystäväni ei viitsisi auttaa mua, olisi kyllä tasan entinen miesystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkis. Kyllä, kyse on kesäsuhteesta ja laitan sen poikki syksyllä. Tarkoitus siis nimenomaan on että teen pieniä palveluksia naiselle ja saan maksuksi persettä. Oli kyllä vähän toisenlaiset ajatukset mutta toimiihan se näinkin... ellei kyse olisi ilmiselvästi siitä että nainen myy sitä persettä saadakseen palveluksia tai palvelua.

Vierailija
24/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 = 16

Vierailija
25/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:46"]

En mä ainakaan katselisi miestä, joka ei viitsisi tehdä mitään mun eteen. Mä tykkään auttaa muita ihmisiä ja niinpä mun ympärillä on ihmisiä, jotka on samanlaisia. Kenenkään ei ole pakko tehdä yhtään mitään kenenkään eteen, mutta sellainen ihminen ei kuulu mun lähipiiriin.

[/quote]

Avun tarvitsemisen ja auttajan hyväntahtoisuuden väärinkäyttämisen raja on häilyvä. Kuka haluaa seurustella sellaisen kanssa, joka ei välitä toisesta ihmisenä vaan pelkkänä apulaisena.

[/quote]

Pyytettömyys?

Vierailija
26/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile viitsiikö hän tehdä mitään vastapalveluksia. Pyydä vaikka ompelemaan jokin nappi tai jokin muu pieni korjaustyö. Tosin kaikki naiset ei osaa ommella.

Vierailija
27/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity tästälähtien mukaviin naisiin, äläkä etsi kaunista, menevää ja "vaarallista" tuuliviiriä, he eivät jaksa katsella samaa miestä kovin kauan. Katso pintaa syvemmälle. Sitä saa mitä tilaa, mutta et voi välttämättä saada koko pakettia samassa naisessa, vaan joudut ehkä tinkimään esim. siitä nainen ei välttämättä ole superrohkea, itsevarma ja tulikuuman seksikäs, mutta vastaavasti hän on mukava, nätti ja uskollinen. Sellainen nainen ansaitsee tulla kohdelluksi kuin silkkihansikasta.

Vierailija
28/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo. sun pitää antaa kyydit sille naiselle.

Vierailija
29/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:53"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:48"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:38"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:32"]

nainen käyttää hyväkseen.  testaa:  

sano ettet ehdi, ja jos lopettaa heilastelun niin meinaa ettei ole rakastunut 

rakastunut nainen ei laita poikki tuon takia.   

[/quote]Kyllä minä olen laittanut poikki juuri sen vuoksi, että mitä helvettiä teen miehellä joka ei edes tapailun alkuvaiheessa tee mitään eteeni. Se miehen rakkaus näkyy tuollaisina tekoina, mulle ei tarvitse luritella.

[/quote]

onko se mies joku orja sinulle? pillua rahasta tai palvelusta?  

jos tuosta syystä pistät poikki niin aivan helvetin hyvä miehelle, ettei tarvii kärsiä sinusta pidemmän aikaa   

[/quote]No sanotaanko että minulla on vaikkapa tilanne että auto on rikki/ei lähde käyntiin, enkä ole syönyt moneen päivään. Miesystävä ei viitsi ajaa vuokseni 70 kilometriä, vaan ihan pokalla antaa minun kärsiä nälkää. Hänkö siis välittää minusta oikeasti?

[/quote]

Tuossa tapauksessa soitetaan ambulanssi eikä miesysätävää: jos ei ole syönyt moneen päivään, on ihminen sairas.

[/quote]Hölönpölö, minä olen usein syömättä päiväkausia, eikä mikään ambulanssi varmasti ota kyytiin.

Vierailija
30/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"]

[/quote]Kyllä minä olen laittanut poikki juuri sen vuoksi, että mitä helvettiä teen miehellä joka ei edes tapailun alkuvaiheessa tee mitään eteeni. Se miehen rakkaus näkyy tuollaisina tekoina, mulle ei tarvitse luritella.

[/quote]

jos tuosta syystä pistät poikki niin aivan helvetin hyvä miehelle, ettei tarvii kärsiä sinusta pidemmän aikaa   

[/quote]No sanotaanko että minulla on vaikkapa tilanne että auto on rikki/ei lähde käyntiin, enkä ole syönyt moneen päivään. Miesystävä ei viitsi ajaa vuokseni 70 kilometriä, vaan ihan pokalla antaa minun kärsiä nälkää. Hänkö siis välittää minusta oikeasti?

[/quote]Siis miten auto liittyy syömiseen? Vai oletko jotenkin liikuntavammainen? Syö, jos sulla on nälkä.

[/quote]Luuletko että kaikki asuvat kaupungissa, ovat fyysisesti hyvässä kunnossa ja kävelevät vaikka 30 asteen pakkasessa kilometrikaupalla?

Vierailija
31/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tuli heti tästä avauksesta fiilis et mun "kesäheila" kirjoittelee ja avautuu tänne. Juu, sinä sait eilen pesää, ihan varta vasten KÄVELIN luoksesi sitä antamaan ja tänään pyysin sulta joku päivä kun ehdit kyydin yhteen paikkaan, jos ahdistaa niin ei tarvii soitella :D

Vierailija
32/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:15"]

[/quote]

[/quote]Siis miten auto liittyy syömiseen? Vai oletko jotenkin liikuntavammainen? Syö, jos sulla on nälkä.

[/quote]Luuletko että kaikki asuvat kaupungissa, ovat fyysisesti hyvässä kunnossa ja kävelevät vaikka 30 asteen pakkasessa kilometrikaupalla?

[/quote]Asun itsekin haja-asutusalueella. Minulla, kuten kaikilla täällä asuvilla tutuillani, on polkupyörä. On myös ruokakaappeja ja pakastin.

Vierailija
33/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun täytyy kuskata kun ei sulla ilmeisesti ole tarpeeksi hyvä muna niin että olisi tasapuoliset seksipalvelut. 

Vierailija
34/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:55"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:46"]

[/quote]

[/quote]

Pyytettömyys?

[/quote]

Suunnitelmallinen taloudellinen hyväksikäyttö?

Vierailija
35/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:24"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:15"]

[/quote]

[/quote]Asun itsekin haja-asutusalueella. Minulla, kuten kaikilla täällä asuvilla tutuillani, on polkupyörä. On myös ruokakaappeja ja pakastin.

[/quote]Minulla ei, enkä kykene kyllä pakkasessa kahtakymmentä kilometriä möykkyisellä tiellä ajamaan, ja jos miesystäväni ei sen vertaa piittaa ettei minun tarvitse sitä tehdä, niin saa olla entinen.

Vierailija
36/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin röökin pummijat tai baarissa drinkkien pummijat.

Haluutko tarjota mulle drinkin?

Kandee tehä pelisäännöt ensin selväksi niin ei haaskaa aikaa ja rahaa turhiin hyväksi käyttäjiin.

Uudessa suhteessa etenkin tarkkana. Turha kuvitella, että heti aletaan ilmaiseksi autokuskiksi. Autoilu on kallista.

Vierailija
37/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkoisia huoria täällä näköjään pyörii.

Elämänohjeeni miehille: Älä juota tuoppihuoraa.

Ja pätee myös autokyyteihin.

Vierailija
38/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kuullut tapauksesta, jossa kuskattu jo monta kertaa ilman minkäänlaista edistystä. Housut pysyvät päällä ja lompakko suljettuna. Lähes normaali taksi jutusteluineen, mutta ilmainen. Soiteltu vain kun tarvittu kyyti jokin muu palvelus. Illaliskutsua tai muuta ei kuulunut, tai ylipäätään kutsua bileisiin, jonne joutuu kuskaamaan..

Vierailija
39/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kande parii kertaa enmpää alkaa. Silloin pitää jo olla jotain muutakin kun pavelusväenroolia tarjolla..

Vierailija
40/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:57"]

Itse olen kuullut tapauksesta, jossa kuskattu jo monta kertaa ilman minkäänlaista edistystä. Housut pysyvät päällä ja lompakko suljettuna. Lähes normaali taksi jutusteluineen, mutta ilmainen. Soiteltu vain kun tarvittu kyyti jokin muu palvelus. Illaliskutsua tai muuta ei kuulunut, tai ylipäätään kutsua bileisiin, jonne joutuu kuskaamaan..

[/quote]

Toi jää jo niin etäiseksi, että ei ehkä kannata jatkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan