Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tarkoittaako kesäheilastelu sitä että minun pitää kuskata naista?

Vierailija
24.06.2014 |

Ilmeisesti tarkoittaa. Myös sellaisiin menoihin mitkä ei liity tapailuihimme millään tavalla.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että teet asioita vain jos heti pillulla maksetaan. Eihän sitä suinkaan seurustelukumppania turhaan pidä tavata, ja auttaa muuten.

Vierailija
2/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen käyttää hyväkseen.  testaa:  

sano ettet ehdi, ja jos lopettaa heilastelun niin meinaa ettei ole rakastunut 

rakastunut nainen ei laita poikki tuon takia.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mihin ja miksi pyytää kyytiä.

Vierailija
4/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:32"]

Niin että teet asioita vain jos heti pillulla maksetaan. Eihän sitä suinkaan seurustelukumppania turhaan pidä tavata, ja auttaa muuten.

[/quote]

riippuu kyllä suhteen kestosta ja avun määrästä   

Vierailija
5/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai jonkin yksittäisen kerran voi kuskata ilman että siinä mitään ihmeellistä on. Mutta jos jatkuvasti saa olla kuskaamassa, voi olla että naisella ei ole puhtaat jauhot pussissa niin sanotusti.

Vierailija
6/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sä oot vähän niinku kesäkissa, joka sit jätetään syksyn tullen.

Vierailija
7/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän päätä ihan itse haluatko kuskata vai et. Turha valittaa, jos itse suostut palvelemaan.

Vierailija
8/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan tyttökaveri oletti, että poika todella on kesäkuskina ja nimenomaan isän autolla. Vähän väliä pitää saada kyytiä sinne ja tänne. Lainattiin mun äidiltä pikkuruinen Fiesta ja siihen loppui kyytien ruinaaminen ja seurustelu. Siihen asti kun autona oli 2013 vuoden Mersu, sai tyttöä ajeluttaa.

Vierailija
9/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Kyllä minä olen laittanut poikki juuri sen vuoksi, että mitä helvettiä teen miehellä joka ei edes tapailun alkuvaiheessa tee mitään eteeni. Se miehen rakkaus näkyy tuollaisina tekoina, mulle ei tarvitse luritella.

Vierailija
10/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:30"]Ilmeisesti tarkoittaa. Myös sellaisiin menoihin mitkä ei liity tapailuihimme millään tavalla.[/quote]

Pitää? No ei tietenkään pidä; myös heilastelu on ihan vapaaehtoista.

Vierailija
11/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:38"]

[/quote]Kyllä minä olen laittanut poikki juuri sen vuoksi, että mitä helvettiä teen miehellä joka ei edes tapailun alkuvaiheessa tee mitään eteeni. Se miehen rakkaus näkyy tuollaisina tekoina, mulle ei tarvitse luritella.

[/quote]

onko se mies joku orja sinulle? pillua rahasta tai palvelusta?  

jos tuosta syystä pistät poikki niin aivan helvetin hyvä miehelle, ettei tarvii kärsiä sinusta pidemmän aikaa   

Vierailija
12/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eseta joku matkataulukko esim 10km / normisuikkari 15km / suikkari nielemisellä 20 km / normipano 25 km / suikkari + pano ja jne 50 km anaaliin .. Esitä tämä laskelma ja eikun ajeleen.

Vierailija
13/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pojan tyttökaveri oletti, että poika todella on kesäkuskina ja nimenomaan isän autolla. Vähän väliä pitää saada kyytiä sinne ja tänne. Lainattiin mun äidiltä pikkuruinen Fiesta ja siihen loppui kyytien ruinaaminen ja seurustelu. Siihen asti kun autona oli 2013 vuoden Mersu, sai tyttöä ajeluttaa.

[/quote]

AAA, naisen statuksen osoitin kavereille.   

Vierailija
14/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuskata, vaan kuksauttaa.

Vierailija
15/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan katselisi miestä, joka ei viitsisi tehdä mitään mun eteen. Mä tykkään auttaa muita ihmisiä ja niinpä mun ympärillä on ihmisiä, jotka on samanlaisia. Kenenkään ei ole pakko tehdä yhtään mitään kenenkään eteen, mutta sellainen ihminen ei kuulu mun lähipiiriin.

Vierailija
16/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:44"]

[/quote]

jos tuosta syystä pistät poikki niin aivan helvetin hyvä miehelle, ettei tarvii kärsiä sinusta pidemmän aikaa   

[/quote]No sanotaanko että minulla on vaikkapa tilanne että auto on rikki/ei lähde käyntiin, enkä ole syönyt moneen päivään. Miesystävä ei viitsi ajaa vuokseni 70 kilometriä, vaan ihan pokalla antaa minun kärsiä nälkää. Hänkö siis välittää minusta oikeasti?

Vierailija
17/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:46"]

En mä ainakaan katselisi miestä, joka ei viitsisi tehdä mitään mun eteen. Mä tykkään auttaa muita ihmisiä ja niinpä mun ympärillä on ihmisiä, jotka on samanlaisia. Kenenkään ei ole pakko tehdä yhtään mitään kenenkään eteen, mutta sellainen ihminen ei kuulu mun lähipiiriin.

[/quote]Näin juuri, minäkin autan sitä kumppaniani, useinkin on ollut juttuja joissa ilman apuani olisi joutunut maksamaan jollekin saadakseen asian tehtyä kun ei itse osaa.

10

Vierailija
18/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:48"]

[/quote]

[/quote]No sanotaanko että minulla on vaikkapa tilanne että auto on rikki/ei lähde käyntiin, enkä ole syönyt moneen päivään. Miesystävä ei viitsi ajaa vuokseni 70 kilometriä, vaan ihan pokalla antaa minun kärsiä nälkää. Hänkö siis välittää minusta oikeasti?

[/quote]

Tuossa tapauksessa soitetaan ambulanssi eikä miesysätävää: jos ei ole syönyt moneen päivään, on ihminen sairas.

Vierailija
19/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä naisena suostut olemaan päiväkausia kotona, syömättä? Odotat prinssi rohkeaa pelastamaan? Itsehän olisin jo soittanut korjaamolle ja hakenut tarpeelliset vaikka taksilla :)

Vierailija
20/41 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:48"]

[/quote]

[/quote]Siis miten auto liittyy syömiseen? Vai oletko jotenkin liikuntavammainen? Syö, jos sulla on nälkä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi