Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?
Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.
Kommentit (371)
Ei draamaa- miehet= ei kannata olla missään tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella bipolaarinen oireyhtymä, se teettää draamaa. Myös ihan simppeli itsekeskeisyys naisessa tuottaa draamaa, kun taas itsekeskeinen mies tekee mitä haluaa ilman draamailua.
Hei. Bipolaarinen on vanhanaikainen nimitys, puhutaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Ja yleisyys väestösdä on 1% luokkaa, eli ei kovin yleinen. Ja on ihan yhtä yleinen miehillä. Eli et tiedä asiasta mitään.
Se ilmenee naisilla ja miehillä eri lailla. Mutta eikös bipolaarinen tarkoita suomeksi kaksisuuntaista? Ainakin Mehiläisen sivulla puhutaan kaksisuuntaisesta eli bipolaarisesta häiriöstä. Mutta ehkä ne ei sitten ole ajan tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehet on sitten yksinkertaisia. Miehiä on Tinderissä 4 yhtä naista kohti ja sitten siellä niitten bioissa kukee näitä
-ei draamaa
- ethän ota itseäsi vakavasti
- en etsi kirjekaveriaSitten ihmettelevät, kun ei tule mätsejä???? Ja itkevät, miten naiset ovat kranttuja. Miesvauvan kanssa ei kukaan nainen halua olla.
Kuka haluaa mätsin naisen kanssa jota ei halua, pitäisikö miesten huolia kuka tahansa seinähullu nainen?
Oli kyse miehestä tai naisesta, niin minusta fiksu profiili kertoo profiilin omistajasta. Aina kun ennemmin listataan mitä ei haluta toisen olevan, niin mennään minusta väärälle tielle. Tiedän mitä olen tai en ole, mutta minua kiinnostaa tietää mitä se toinen ihminen on. Siinä vaiheessa profiilissa, jossa pitkäkin listaus kriteereja on turha vaikka sopisinkin toisen kriteereihin. Ei minulle riitä tieto, että sovin hänen kriteereihin. Toisen pitää sopia minun kriteereihin ja elleihän anna riittävästi tietoa itsestään siirryn seuraavaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa kuin "haluan naisen joka ei ota itseään liian vakavasti": mies käyttäytyy kuin ääliö mutta naisen pitää "olla vaan chill" eli hyväksyä kaikki. "Ei draama" tarkoittaa tosin todennäköisesti myös "ei romanttisia tunteita"=pelkkää seksiä silloin kun miestä huvittaa, mutta älä nyt koko ajan vaadi sitäkään :D
mun inhokki on just tuo "ethän ota itseäsi liian vakavasti". varoitusmerkki naisille.
haluan miehen, joka nimenomaan uskaltaa ja tajuaa olla välillä vakava eikä ole mikään pelle pakoilija.
Ethän ota itseäsi liian vakavasti = aion tehdä sinusta pellen muiden silmissä ja sen on oltava sinulle ok. Eli pettämistä ja valehtelua tiedossa.
Noille miehille "ei draamaa" tarkoittaa sitä, että mies ja sen mielihalut ja kaverit menee aina kaikessa etusijalle. Vaikka naisen kanssa olisi sovittu ties mitä, mies voi perua kaiken hyvin lyhyellä varoajalla. Nainen ei saa näyttää pahaa mieltään saati sanoa sitä. Kun miehen kaveri soittaa, että lähdetkö baariin, mies sanoo kyllä on viisi minuuttia myöhemmin jo menossa. Ihan sama, mitä sinä iltana on menossa.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ilmaisuhan voi tarkoittaa vaikka mitä. En ole ikinä ollut tinderissä, mutta jos olen oikein käsittänyt niin siellä kai voi viestitellä sen toisen kanssa ennen tapaamista? Niin eikö siinä viestissä voi suoraan kysyä että mitäs tää ilmaisu sulle tarkoittaa.
En ehkä itse tuota ilmaisua käyttäisi, juuri tuon monitulkintaisuuden tähden, mutta jos itse hakisin "ei draamaa" -kumppania, niin hakisin miestä joka ei ole mustis mun miespuolisista ystävistä, joka ei saa muutenkaan mitään mustasukkaisuus- tai muita rähjäkohtauksia tyhjästä, jolla ei ole draamailusuhteita eksiensä kanssa, ei päihde- tai talousongelmia eikä hankalia vanhempia tai hankalia lapsia.
Ja mä olen siis nainen. Ajattelen, että pitäisi erikseen ilmaista se haluaako parin kerran panoa, fwb-suhdetta vai onko tarkoituksena katsastella vakavaa ihmissuhdetta.
Sama juttu, en ole ollut Tinderissä, mutta pelkkä draamailun mainintana saisi hälytyskellot soimaan.
On käynyt niinkin, että miesystävä jätti saatesanoin, etten ole tarpeksi aggressiivinen. Olen voimakastahtoinen ja saatan innostua väittelemään, mutta saa kyllä aktiivisesti ärsyttää todella pitkään, ennen kuin poltan päreeni. Ex olisi halunnut jännä-naisen, joka käy käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monella naisella bipolaarinen oireyhtymä, se teettää draamaa. Myös ihan simppeli itsekeskeisyys naisessa tuottaa draamaa, kun taas itsekeskeinen mies tekee mitä haluaa ilman draamailua.
Hei. Bipolaarinen on vanhanaikainen nimitys, puhutaan kaksisuuntaisesta mielialahäiriöstä. Ja yleisyys väestösdä on 1% luokkaa, eli ei kovin yleinen. Ja on ihan yhtä yleinen miehillä. Eli et tiedä asiasta mitään.
Se ilmenee naisilla ja miehillä eri lailla. Mutta eikös bipolaarinen tarkoita suomeksi kaksisuuntaista? Ainakin Mehiläisen sivulla puhutaan kaksisuuntaisesta eli bipolaarisesta häiriöstä. Mutta ehkä ne ei sitten ole ajan tasalla.
Vai että ihan Mehiläisen sivuilla? Sieltäkö ap- jonne trolli olet asian tarkistanut? Alan ammattilaiset puhuu kaksisuuntaisesta , teille maallikoille tuo on varmasti tutumpi termi.Sinulle trollille on tyypillistä tämä, että et kestä sitä, kun olet väärässä, ja alat joka asiaan " vänkäämään"+ sinun täytyy aina saada viimeinen sana.
Vierailija kirjoitti:
Noille miehille "ei draamaa" tarkoittaa sitä, että mies ja sen mielihalut ja kaverit menee aina kaikessa etusijalle. Vaikka naisen kanssa olisi sovittu ties mitä, mies voi perua kaiken hyvin lyhyellä varoajalla. Nainen ei saa näyttää pahaa mieltään saati sanoa sitä. Kun miehen kaveri soittaa, että lähdetkö baariin, mies sanoo kyllä on viisi minuuttia myöhemmin jo menossa. Ihan sama, mitä sinä iltana on menossa.
Juurikin näin. Mies haluaa vakipllun ja sunnuntaikrapulaseuralaisen. Mies saa tehdä mitä lystää, ja naisen oltava käytössä kun mies haluaa, mutta naisen pitää pitää suu kiinni ja haarat auki. Eivät ole parisuhdematskua.
Ei draamaa miehet on poikalapsia ja pellejä, miesvauvoja. Seuraava, kiitos!
ei draamaa= saan panna kaikkia, mutta sinä et saa.
En ole tinderissä, mutta vältän kyllä kaikkialla näitä draamahakuisia ihmisiä. Oli ne miehiä tai naisia. En minä halua olla ihmisten seurassa, jotka eivät osaa keskustella ääntä kohottamatta ja päälle puhumatta ja ylianalysoivat jokaisen sanan ja äänenpainon. Valitettavasti naisista hyvin moni karsiutuu pelkästään tämän kriteerin perusteella.
Ei draamaa ja ethän ota itseäsi vakavasti- miehet mahdollistavat itselleen sikailun näillä kommenteilla. Jos nainen suostuu, niin alkaa sikailu, ja sitten mies kommentoi, että mehän sovittiin, ei draamaa ja ethän ota itseäsi vakavasti. Eli jos haluat sian kanssa suhteeseen, niin aloita suhde, muuten ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
En ole tinderissä, mutta vältän kyllä kaikkialla näitä draamahakuisia ihmisiä. Oli ne miehiä tai naisia. En minä halua olla ihmisten seurassa, jotka eivät osaa keskustella ääntä kohottamatta ja päälle puhumatta ja ylianalysoivat jokaisen sanan ja äänenpainon. Valitettavasti naisista hyvin moni karsiutuu pelkästään tämän kriteerin perusteella.
Hei. Pysy asiassa tai mene pois, kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Karsiutuu pois? Sinulla edellyttäisi, että olisi edes yksi nainen, mistä karsia, mutta ei.
Kyllä huomaa millaisia trolleja ja maalittavia drama queeneja täälläkin.
Tuolla ei draamaa- kommentilla mies varmistaa, että voi s i k a il l a rauhassa!
Vierailija kirjoitti:
Just näin.
Tai jos kehtaat pyytää toista tekemään jonkun kotityön. 100 krt. Kun olet itse hoitanut jo kaikki muut. Eikä toinen tee mitään oma-aloitteisesti... -> draamaa.
Noille nainen on joku lelu, minkä voi ottaa kaapista kun tekee mieli leikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa sitä, että ei riidellä tai tyhmäillä kännissä tai muuta sellaista, vaan ollaan diplomaattisia, tehdään kompromisseja ja eletään rauhallista arkea.
Ei sellaista ihmissuhdetta olekaan jossa ei riideltäisii koskaan. Aivan utooppista ajatella niin. Onko miehet näin lapsellisia... varsinkin jos on kemiaa niin on takuulla myös kiihkeitä keskusteluja ja riitoja.
Mutta moni mies lähteee pakoon jos pitää joskus vähän keskustella syvällisesti.
Eri tyyppi, mut just tuollaista en halua että asia paisutellaan ja vääristellään ja sit vedetään herne nenään.
Draamaa.