Ottaisitteko vankilakundin puolisoksenne?
Niin? Ja mikä rikos on sellainen, mitä ette hyväksyisi missään tapauksessa? Itselläni raja menisi varmaankin siinä, että rikos on tapahtunut ikään kuin vahingossa. Eli vaikka vahingossa tönäissyt jonkun kalliolta ja saanut syytteen taposta. :D Lievät talousrikokset saattaisin myös hyväksyä.
Kommentit (89)
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:56"]
Tiedätkö mieheni tuomion? Tiedätkö myös ajan mitä istunut ja missä?
Et ja et. On ihan turha tuomita ihmistä tutustumatta häneen ensin. Mulle on ihan se ja sama mikä on miehen tausta. Mulle merkkaa eniten tulevaisuus. Mies tietää, että yksi isku riittää mun kohdalla. Eikä hän edes ole väkivaltainen. Hän on rakastava ja ihana.
Voitko sinä olla täysin sata varma omasta miehestäsi ja lastesi kavereiden vanhemmista ettei heistä yksikään ole linnassa koskaan istunut? Maailmankuva sinulla ja muilla tuomitsijoilla on oikeasti aika suppea.
Ja hei, linnaanko joudutaan pelkästään taposta? Kyllä niitä syitä muitakin on ja aika paljonkin. ;)
[/quote]
Ensiksi: kyllä siihen on oltava aika painavat syyt, että vankilaan Suomessa pääsee. Toiseksi, kyllä sen miehen taustan saa selville halutessaan, ellei halua sitten elää hetkessä ja siinä ihanassa kuplassa.
Jos oletetaan, että miehesi on ollut linnassa vaikkapa talousrikoksista, miksipä hän ei karkaisi myös sinun rahojesi kanssa joku päivä. Siksi menneisyydellä on merkitystä.
Jutuistasi saa sen kuvan, että et osaa asettautua uhrin asemaan, vaan olet hyvin minäkeskeinen. Tätä jatkuu siihen asti kunnes sattuu omalle kohdalle. Eikä se välttämättä tarkoita turpaanvetoa.
PS. Ei mulla ole miestä, eikä tule.
[/quote]
Voi kuule kullannuppu sentää!! :)
Olen itsekin joutunut rikoksien kohteeksi, jopa todella pahojen. Yksikään rikos ei ole eksieni tekemä.
Eli enköhän osaa asettua uhrin asemaan? Vai mitäpä luulet?
En tunteilleni mitään mahda ja mieheni on mitä ihanin ihminen. Sydämellisempää ja fiksumpaa saa ettimällä ettiä. Vaikka ethän sinä tätä(kään) usko. Olet niin sulkeutuneena siihen omaan kuplaasi ettet pysty näkemään asioita muilta kanteilta. Säälin sinua.
En edes ymmärrä miksi mun pitäis puolustella miesvalintojani teille. Hän ei ole väkivaltainen minua kohtaan, hän ei myöskään ole paha. Sinä ehkä nautit alkoholistista tai narsistista, se on ihan yksin sun valintas.
Mut jatkakaa te höpönassukat tätä keskustelua nyt. ♡♡
Mä menen ulos nauttimaan rakkaani kanssa auringosta ja tiiä vaikka kokeiltas saada se kauan kaivattu lapsikin aluilleen. ;)
Tutun mies on ollut linnassa huumeiden ja varkauksien takia joskus 90-luvulla.
Sen jälkeen on ollut raittiina ja tehnyt paljon vapaaehtoistyötä, toiminut tukihenkilönä ja kiertänyt puhumassa nuorille.
Lähteekö monikin työpäivänsä jälkeen palkatta auttamaan syrjäytymisvaarassa olevia nuoria?
Voisiko ajatella, että sillä mitä HYVÄÄ ihminen tekee on myös väliä eikä vain sillä mitä pahaa on tehnyt?
Joku vastaajista kertoi miehensä olleen vankilassa. Miehellä ei ole tatuointeja, mutta hänellä on omat hampaat.
Olenko ainoa, jota jälkimmäinen kommentti naurattaa Pride-viikolla?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:21"]
Olen itsekin joutunut rikoksien kohteeksi, jopa todella pahojen. Yksikään rikos ei ole eksieni tekemä.
En tunteilleni mitään mahda ja mieheni on mitä ihanin ihminen. Sydämellisempää ja fiksumpaa saa ettimällä ettiä. Vaikka ethän sinä tätä(kään) usko. Olet niin sulkeutuneena siihen omaan kuplaasi ettet pysty näkemään asioita muilta kanteilta. Säälin sinua.
[/quote]
Ilmeisesti et opi edes uhrina oltuasi varomaan tietynlaisia ihmisiä. Tämä on sääli sinänsä, mutta et toki ole ainoa. Jokuhan ne rakkauskirjeet vangeille kirjoittaa. Onnea vaan niiden muksujen kanssa sitten.
Toiset mahtavat jotain tunteilleen ja toiset eivät. Kummankohan ryhmän edustajia on enemmän vankiloissa?
Saahan minuakin vaikka sääliä, mutta en sitä kohtalaisen hyväosaisena koe tarvitsevani.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:56"]
Tiedätkö mieheni tuomion? Tiedätkö myös ajan mitä istunut ja missä?
Et ja et. On ihan turha tuomita ihmistä tutustumatta häneen ensin. Mulle on ihan se ja sama mikä on miehen tausta. Mulle merkkaa eniten tulevaisuus. Mies tietää, että yksi isku riittää mun kohdalla. Eikä hän edes ole väkivaltainen. Hän on rakastava ja ihana.
Voitko sinä olla täysin sata varma omasta miehestäsi ja lastesi kavereiden vanhemmista ettei heistä yksikään ole linnassa koskaan istunut? Maailmankuva sinulla ja muilla tuomitsijoilla on oikeasti aika suppea.
Ja hei, linnaanko joudutaan pelkästään taposta? Kyllä niitä syitä muitakin on ja aika paljonkin. ;)
[/quote]
Ensiksi: kyllä siihen on oltava aika painavat syyt, että vankilaan Suomessa pääsee. Toiseksi, kyllä sen miehen taustan saa selville halutessaan, ellei halua sitten elää hetkessä ja siinä ihanassa kuplassa.
Jos oletetaan, että miehesi on ollut linnassa vaikkapa talousrikoksista, miksipä hän ei karkaisi myös sinun rahojesi kanssa joku päivä. Siksi menneisyydellä on merkitystä.
Jutuistasi saa sen kuvan, että et osaa asettautua uhrin asemaan, vaan olet hyvin minäkeskeinen. Tätä jatkuu siihen asti kunnes sattuu omalle kohdalle. Eikä se välttämättä tarkoita turpaanvetoa.
PS. Ei mulla ole miestä, eikä tule.
[/quote]
En edes ymmärrä miksi mun pitäis puolustella miesvalintojani teille. Hän ei ole väkivaltainen minua kohtaan, hän ei myöskään ole paha. Sinä ehkä nautit alkoholistista tai narsistista, se on ihan yksin sun valintas.
Mut jatkakaa te höpönassukat tätä keskustelua nyt. ♡♡
Mä menen ulos nauttimaan rakkaani kanssa auringosta ja tiiä vaikka kokeiltas saada se kauan kaivattu lapsikin aluilleen. ;)
[/quote]
Ei ole väkivaltainen sinua kohtaan. Entäs muita kohtaan?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:31"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:21"]
[/quote]
Ilmeisesti et opi edes uhrina oltuasi varomaan tietynlaisia ihmisiä. Tämä on sääli sinänsä, mutta et toki ole ainoa. Jokuhan ne rakkauskirjeet vangeille kirjoittaa. Onnea vaan niiden muksujen kanssa sitten.
Toiset mahtavat jotain tunteilleen ja toiset eivät. Kummankohan ryhmän edustajia on enemmän vankiloissa?
Saahan minuakin vaikka sääliä, mutta en sitä kohtalaisen hyväosaisena koe tarvitsevani.
[/quote]
Heh! Otahan nyt se pääs sieltä persees syvyyksistä pois ja kattelehan maailmaa vähän toisenlaisten linssien läpi. ;)
Joo, säälin edelleen sinua. Et ymmärtäisi asiaa koskaan vaikka ratakisosta sen sulle vääntäisin.
Ja kiitos! Kyllä ne lapset ihan rakastavan kodin saa, jopa paremman kuin esim näiden väkivaltaisten ja narsistien luota. Usko tai älä, mieheni on paljon parempi ihminen jopa kuin sinä. Toki siihen ei paljoa tarvita. Mieheni on paljon parempi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:35"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 16:20"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:40"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:28"]
Totaalikieltäytyjät sitten?
[/quote]
Ei kyllä ole mikään meriitti sekään, vaikka nyt eivät ihan rinnastukkaan rikollisiin. En oikein usko sellaiseen pasifismiin joka alkaa puolustusvoimista, jotka jo nimensä puolesta kertovat että puolustavat itseään, eivät hyökkäile muiden maihin. Mielestäni Suomi on puolustamisen arvoinen paikka. Venäläinen pasifisti on ymmärrettävämpi olento kuin suomalainen.
[/quote]
Ai onko Venäjällä hyökkäysvoimat puolustusvoimien sijasta?
Sinulla on joku tällainen portaittain kulkeva pasifismi, missä suomalainen pasifismi on pahaa ja venäläinen hyvää. Samalla tavalla kuin voi olla raskaana vain vähän.
Naisille yleinen asevelvollisuus myös, jos tämä on puoustamisen arvoinen maa.
[/quote]
Niin ehkä se olisi hyvä jos olisi yleinen asevelvollisuus naisillekkin, en tiedä. Se on kuitenkin enemmän taloudellinen ja maanpuolustuskysymys, kuin tasa-arvoasia. Jos puolustusvoimat heikkenee siitä, että tulee enemmän koulutettavia, ei ole esimerkiksi vara kalustohankintoihin, niin onko siinä sitten järkeä. Sota-aikanahan naisillakin on joka tapauksessa ollut työvelvoite.
Ja en tosiaan usko että pasifismista on hyötyä siinä vaiheessa jos meidän kimppuun hyökättäisiin, mutta siellä hyökkääjien puolella sellainen aate että toisten maahan ei ole sopivaa hyökkäillä, voisi tuoda enemmän rauhaa. Mitä se mihinkään vaikuttaa jos me täällä kannatamme rauhaa, mutta sotaisampi kansa alistaa meidät eikä kukaan kysy meidän mielipidettämme mihinkään? Puolustusvoimat on tehokkaampi rauhan ylläpitäjä kuin kauniit puheet.
[/quote]
Ai kuinka niin enemmän taloudellinen ja maanpuolustuskysymys kuin tasa-arvoasia? Eikös mitä tahansa epätasa-arvoista käytäntöä yhteiskunnassa voitaisi perustella, että "tämä ei ole tasa-arvoasia". Moni feministi taitaisi tukehtua kiukusta, jos tämänkaltaista argumentointa käytettäisiin esimerkiksi työelämää koskevissa kysymyksissä. Ulotetaan asevelvollisuus vain reippaasti naisiin, osa voi aivan hyvin suorittaa palveluksensa yhdyskuntapalveluna (vrt. nykyinen siviilipalvelus). Lain täytyy olla kaikille sama, vai kannatatko ihmisten epätasa-arvoista kohtelua lain edessä sukupuolen perusteella? Tässä maassa ei menisi koskaan läpi mikään raskas juridinen velvoite, joka kohdistuisi vain naisiin miesten ollessa siitä vapautettuja.
Ainakin alkoholistilta tai huumeilta käyttävältä vaatisin ehdotonta raittiutta ja etenkin nisteiltä välien katkaisua entiseen kaveripiiriin. Tai en vaatisi, vaan halun pitäisi lähteä miehestä itsestään. Ex-rikollisetkin voivat vielä selvin päin säilyttää malttinsa ja pysyä kaidalla tiellä, mutta pää sekaisin ja 'vanhojen kaverien kanssa' asiat ovat yhtäkkiä ihan sekaisin...
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:07"]
En, vangit on keskimääräistä tyhmempiä ihmisiä.
[/quote]
Vangeissa on keskimääräistä enemmän tyhmempiä ihmisiä mutta heissä on myös keskimääräistä enemmän keskimääräistä älykkäämpiä.
70 jatkaa: on totta, että meillä on kaikkia kansalaisia koskeva maanpuolustusvelvollisuus, mutta käytännössä tämä velvoite ei koske/velvoita naisia rauhan aikana millään tavalla, joten aivan tyhjänpäiväistä löpinää vedota siihen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:31"]
Niin? Ja mikä rikos on sellainen, mitä ette hyväksyisi missään tapauksessa? Itselläni raja menisi varmaankin siinä, että rikos on tapahtunut ikään kuin vahingossa. Eli vaikka vahingossa tönäissyt jonkun kalliolta ja saanut syytteen taposta. :D Lievät talousrikokset saattaisin myös hyväksyä.
[/quote]
en. kukaan normaali ihminen ei joudu vankilaan, edes vahingossa.
kukaan ei töni vahingossa kalliolta... tai oikeus joutuisi toteamaan sen vahingoksi, eikä se olisi vankilassa.
talousrikolliset ovat petollisia narsisteja...
[/quote]
Entä syyttömänä tuomitut, heitäkin on Suomessa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:37"]
[/quote]
Heh! Otahan nyt se pääs sieltä persees syvyyksistä pois ja kattelehan maailmaa vähän toisenlaisten linssien läpi. ;)
Joo, säälin edelleen sinua. Et ymmärtäisi asiaa koskaan vaikka ratakisosta sen sulle vääntäisin.
Ja kiitos! Kyllä ne lapset ihan rakastavan kodin saa, jopa paremman kuin esim näiden väkivaltaisten ja narsistien luota. Usko tai älä, mieheni on paljon parempi ihminen jopa kuin sinä. Toki siihen ei paljoa tarvita. Mieheni on paljon parempi.
[/quote]
On asioita, joita minun ei tarvitsekaan ymmärtää. On myös tekoja, joita minun ei tarvitse hyväksyä. Mutta koska olen nähnyt hyvin nuoria ihmisiä, jotka ajattelevat laillasi, vedän siitä itse omat johtopäätökseni.
Mainitse nyt sitten vielä, millä mittarilla miehesi on paljon parempi ihminen kuin minä. Muuten en usko.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 17:45"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:07"]
En, vangit on keskimääräistä tyhmempiä ihmisiä.
[/quote]
Vangeissa on keskimääräistä enemmän tyhmempiä ihmisiä mutta heissä on myös keskimääräistä enemmän keskimääräistä älykkäämpiä.
[/quote]
Lähde?
En ottaisi mitään entistä vankilakundia, mutta jos nykyinen syystä tai toisesta joutuisi vankilaan niin se olisi vain kestettävä.
Yksi pahimmista turn off:sta kumppanissa olisi se, että hän olisi ollut vankilassa.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:48"]
Tälläkin hetkellä asun yhdessä miehen kanssa joka on istunut hetken aikaa vankilassa. Ei se mulle este ole eikä ongelma.
Moni exänikin on entisiä linnakundeja.
Toki jos miettii, et mikä rikos on semmoinen mikä olis ehdoton turn off, ni pahoinpitelyt ja tappo/surma/murha. Niiden kanssa en olisi mistään hinnasta, muuten mulle ihan yksi lysti.
[/quote]
Tämä viesti pitäisi liittää kaikkiin keskusteluihin, joissa yritetään väittää että on täysin sattumaa kenellä menee elämässä hyvin ja kenellä huonosti. Naiselle ei tärkeämpää valintaa ole, kuin se minkälaista miesseuraa valitsee. Vaikka olisit itse lääkäri ja lakimies, ammattisikaan ei pelasta sinua siltä että paska seura pilaa elämäsi ja lastesi elämän. Varmin tapa saada onnea on hankkiutua tasapainoiseen ja älykkääseen seuraan, eikä sitä löydy vankilasta.
[/quote]
Kumma kyllä miten täällä aletaan kategorioida ihmisiä taustojensa perusteella. :D
Mieheni on älykäs ja fiksu, samaa ei voi sinusta(kaan) sanoa. ;)
Ihme tyyppejä kyllä palstalla. Itse ollaan muka niin täydellisiä ja älykkäitä. Ei anneta tunteiden viedä ja naimisissakin varmaan olette pelkästään järkisyistä. Eihän nyt fiksut ja koulutetut urakeskeiset tohtorisnaiset tunteiden seurauksena naimisiin mene!!! Sehän nyt olis niin WT, ettei tosikaan!! Lapsetkin tehdään vaan siks, et ne tuo statusta. Ei niitä rakasteta, ne vaan on pakollinen paha. Punainen tupa ostettu suurella velkarahalla ja lisä velkaa otettu statusautojen Audin ja BMW:n muodossa. Koti aina tiptop ja kaikki on niin perkeleen upeeta kulissia.
Osuiko oikeaan analyysini sinusta ja kaltaisistasi? Jokainen miinuspeukku kun kertoo siitä, että osu ja kolahti kipiästi. ;)
Sinä saat pitää mua idioottina pikku hempukkana ja miestäni maailman pahimpana ja tyhmimpänä. Ikävä kyllä, mielipiteesi on mulle yhtä tärkeä ku kärpäsen paskakikkare. Minä sentäs tiedän millainen mieheni on, enkä jaksa alkaa heruttamaan jossain av palstalla joka aloituksessa miten "MUN mies on parempi ku muiden.." Ainoastaan kommentoin tähän ketjuun ja heti alkaa analyysien tulo. Onko elämäsi tyhjää kun et keskitykään siihen täydelliseen elämääsi? Vai okiko tekstisi perusteena ainoastaan yritys kohottaa omaa egoasi ja paremmuuttasi minun yläpuolelleni?
Pakko todeta, että teksitis on vain naurettava osoitus sinun älykkyytesi tasosta. Ja sillä en sinuna lähtis kovin paljoa leijumaan ja lesoilemaan. ;)
[/quote]
Älykäs ja fiksu ihminen ei joudu vankilaan. Sorry nyt vaan. Sun miehes on luuseri, eikä se muuksi muutu. Ei vaikka kuinka selittelisit. Että seli seli vaan.
Jollakin ex-vankikundin naisella kilahti pahasti, vaikka hänelle onkin yksi ja sama mitä muut hänestä ja miehestään ajattelee, uskottavaa tuolla tunnepalolla. Osaan mielssäni kuvitella millaisesta ihmisestä on kyse, en yleistä, mutta monesti he ovat juuri tuollaisia suutaan soittavia reppanoita. Ei olla jaksettu käydä koulua, ei omien sanojen mukaan haluta mitään parempaa kuin vain se oma onnellinen elämä. Kuitenkin, ihan olematonta poikkeusta lukuunottamatta me kaikki haluamme parempa huomista ja siihen kuuluu monenlaista, ihan sitä taloudellistakin menestymistä.
Roskasakki pitää monesti suurintä ääntä, kuitenkin väittäen etteivät suinkaan ole kateellisia parempiosaisille, silti se näkyy ja kuuluu kaikessa heidän puheissaan ja teoissaan. Itse myönnän avoimesti olevani kateellinen heille joilla menee paremmin, ihan siitä syystä kun itselleni ei ole munkki käynyt, kuitenkin yritän koko ajan siihen parempaan. Samoin myös myönnän avoimesti halveksivani roskasakkia, vankeja, nistejä, juoppoja, en vain näe mitään syytä ihannoida heidän elämäänsä. Ja minulle on yksi ja sama jos joku pitää minua jotenkin polleana, sitä varmasti hänelle olen enkä sitä haluakaan kieltää. Sen verran minullakin on itsetuntoa ja halua parempaan, että en kuluttaisi aikaani entisten enkä nykyisten vankien kanssa, heillä ei ole mitään mitä tarvitsen tai haluan.
En enää koskaan. Olin kerran semmoisen kanssa naimisissa. Oli istunut ryöstöistä, törkeästä ryöstöstä ja huumerikoksista. Naimisissa ollessamme oli korvaushoidossa, ja muka niin kunnollinen että...Jätti minut toisen naisen takia. Ja myöhemmin kuulin, että oli joutunut taas lusimaan samantyyppisistä asioista. Huijasi minulta suuren summan rahaa. Joten kiitos ei enää koskaan :(
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:13"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:50"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:18"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:48"]
Tälläkin hetkellä asun yhdessä miehen kanssa joka on istunut hetken aikaa vankilassa. Ei se mulle este ole eikä ongelma.
Moni exänikin on entisiä linnakundeja.
Toki jos miettii, et mikä rikos on semmoinen mikä olis ehdoton turn off, ni pahoinpitelyt ja tappo/surma/murha. Niiden kanssa en olisi mistään hinnasta, muuten mulle ihan yksi lysti.
[/quote]
Tämä viesti pitäisi liittää kaikkiin keskusteluihin, joissa yritetään väittää että on täysin sattumaa kenellä menee elämässä hyvin ja kenellä huonosti. Naiselle ei tärkeämpää valintaa ole, kuin se minkälaista miesseuraa valitsee. Vaikka olisit itse lääkäri ja lakimies, ammattisikaan ei pelasta sinua siltä että paska seura pilaa elämäsi ja lastesi elämän. Varmin tapa saada onnea on hankkiutua tasapainoiseen ja älykkääseen seuraan, eikä sitä löydy vankilasta.
[/quote]
Kumma kyllä miten täällä aletaan kategorioida ihmisiä taustojensa perusteella. :D
Mieheni on älykäs ja fiksu, samaa ei voi sinusta(kaan) sanoa. ;)
Ihme tyyppejä kyllä palstalla. Itse ollaan muka niin täydellisiä ja älykkäitä. Ei anneta tunteiden viedä ja naimisissakin varmaan olette pelkästään järkisyistä. Eihän nyt fiksut ja koulutetut urakeskeiset tohtorisnaiset tunteiden seurauksena naimisiin mene!!! Sehän nyt olis niin WT, ettei tosikaan!! Lapsetkin tehdään vaan siks, et ne tuo statusta. Ei niitä rakasteta, ne vaan on pakollinen paha. Punainen tupa ostettu suurella velkarahalla ja lisä velkaa otettu statusautojen Audin ja BMW:n muodossa. Koti aina tiptop ja kaikki on niin perkeleen upeeta kulissia.
Osuiko oikeaan analyysini sinusta ja kaltaisistasi? Jokainen miinuspeukku kun kertoo siitä, että osu ja kolahti kipiästi. ;)
Sinä saat pitää mua idioottina pikku hempukkana ja miestäni maailman pahimpana ja tyhmimpänä. Ikävä kyllä, mielipiteesi on mulle yhtä tärkeä ku kärpäsen paskakikkare. Minä sentäs tiedän millainen mieheni on, enkä jaksa alkaa heruttamaan jossain av palstalla joka aloituksessa miten "MUN mies on parempi ku muiden.." Ainoastaan kommentoin tähän ketjuun ja heti alkaa analyysien tulo. Onko elämäsi tyhjää kun et keskitykään siihen täydelliseen elämääsi? Vai okiko tekstisi perusteena ainoastaan yritys kohottaa omaa egoasi ja paremmuuttasi minun yläpuolelleni?
Pakko todeta, että teksitis on vain naurettava osoitus sinun älykkyytesi tasosta. Ja sillä en sinuna lähtis kovin paljoa leijumaan ja lesoilemaan. ;)
[/quote]
Älykäs ja fiksu ihminen ei joudu vankilaan. Sorry nyt vaan. Sun miehes on luuseri, eikä se muuksi muutu. Ei vaikka kuinka selittelisit. Että seli seli vaan.
[/quote]
Sinäkö sitten olet muka parempi haukuttuasi minun mieheni ensin luuseriksi? HAH! [quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 18:16"]Jollakin ex-vankikundin naisella kilahti pahasti, vaikka hänelle onkin yksi ja sama mitä muut hänestä ja miehestään ajattelee, uskottavaa tuolla tunnepalolla. Osaan mielssäni kuvitella millaisesta ihmisestä on kyse, en yleistä, mutta monesti he ovat juuri tuollaisia suutaan soittavia reppanoita. Ei olla jaksettu käydä koulua, ei omien sanojen mukaan haluta mitään parempaa kuin vain se oma onnellinen elämä. Kuitenkin, ihan olematonta poikkeusta lukuunottamatta me kaikki haluamme parempa huomista ja siihen kuuluu monenlaista, ihan sitä taloudellistakin menestymistä.
Roskasakki pitää monesti suurintä ääntä, kuitenkin väittäen etteivät suinkaan ole kateellisia parempiosaisille, silti se näkyy ja kuuluu kaikessa heidän puheissaan ja teoissaan. Itse myönnän avoimesti olevani kateellinen heille joilla menee paremmin, ihan siitä syystä kun itselleni ei ole munkki käynyt, kuitenkin yritän koko ajan siihen parempaan. Samoin myös myönnän avoimesti halveksivani roskasakkia, vankeja, nistejä, juoppoja, en vain näe mitään syytä ihannoida heidän elämäänsä. Ja minulle on yksi ja sama jos joku pitää minua jotenkin polleana, sitä varmasti hänelle olen enkä sitä haluakaan kieltää. Sen verran minullakin on itsetuntoa ja halua parempaan, että en kuluttaisi aikaani entisten enkä nykyisten vankien kanssa, heillä ei ole mitään mitä tarvitsen tai haluan.
[/quote]
Katohan kateellinen WT-horohan se siellä oppi kirjottamaan. xD
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 12:31"]
[/quote]
en. kukaan normaali ihminen ei joudu vankilaan, edes vahingossa.
kukaan ei töni vahingossa kalliolta... tai oikeus joutuisi toteamaan sen vahingoksi, eikä se olisi vankilassa.
talousrikolliset ovat petollisia narsisteja...