Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotenki en vaan todellakaan jaksa uskoa etta kaikki taalla roikkujat on noin hyvatuloisia kuin jaksetaan antaa ymmartaa joka palkka ketjussa

Vierailija
23.08.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin ketjuihin on uskominen.

Vierailija
2/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on nelihenkinen perhe ja kumpikin vanhemmista opiskelee, että ei ole rahankanssa mitään juhlaa. Ja köyhällä on varaa nettiin kun se kuuluu vuokraan;)



...nyt otan aikaa montako sekuntia menee että haukkuminen alkaa ja " ei kannattas lasten tehdä lapsia" tai " ei kannata etehdä lapsia jos ei ole rahaa elättää" kommentit ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei yksinkertaisesti kehtaa vastata noihin tulokyselyihin, koska rahaa tulee niin vähän. Eivät nuo siis koko totuutta kerro.

Vierailija
4/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska henkilökohtaisesti en tunne ketään naista, jonka palkka olisi yli 2000 vaan se menee (ennen veroja) 1500-1900 välille. (joillekin tietty vuorolisät päälle)



Ja sit täällä muka 2500-4000e palkkoja. Huh huh

Vierailija
5/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Koska henkilökohtaisesti en tunne ketään naista, jonka palkka olisi yli 2000 vaan se menee (ennen veroja) 1500-1900 välille. (joillekin tietty vuorolisät päälle)

Ja sit täällä muka 2500-4000e palkkoja. Huh huh

Vierailija
6/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka sinut olisi palkattu noin hyväpalkkaiseen työhön, jos vaan surffaat netissä. Nyt keskity palaveriin, josta sinulle maksetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osa on ihan provoja vaan

Vierailija
8/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan miehen kanssa opiskelijoita ja tulot tosi pienet varsinkin kun asutaan helsingissä, jossa asuminenkin vaatii osansa. ei valittamista, ens vuonna pitäs molempien valmistua. lapsia meillä 3 (yhdet kaksoset).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

palkat on törkeitä, vähintään 4000e/kk ja autot VÄHINTÄÄN citymaasturi mersuja, mutta asunnot 2h + kk vuokrakämppiä Korsossa.. ja koulutus on joka toisella lähihoitaja...



Ihan kun joku ei tässä yhtälössä stemmais, hmm?

Vierailija
10/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei olekaan tuloja lainkaan, kun olen kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan oikeita tietojaan anna. En edes vastaa omaisuus, tulo tms kysymyksiin.

Vierailija
12/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun naispuolisista ystävistä osa tienaa 2 800- 6 000 ¿. Eli on se kuulkaas IHAN mahdollista.

Mutta joo suurin osa tuntemistani naisista tienaa reilusti alle 2 000.

Elämä on.

Vierailija:


Koska henkilökohtaisesti en tunne ketään naista, jonka palkka olisi yli 2000 vaan se menee (ennen veroja) 1500-1900 välille. (joillekin tietty vuorolisät päälle)

Ja sit täällä muka 2500-4000e palkkoja. Huh huh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienaan vähän vajaat 3000¿ asiantuntijatehtävissä, ja eräs erittäin korkeassa asemassa liike-elämässä oleva vanha lapsuudenkaverini tienaa todellakin 6000-7000¿. Itse asiassa keskimäärin tuttuni tienaavat n. 2500¿/kk, mutta suurin osa onkin akateemisia, toki joukossa muutama pienipalkkaisempi duunarikin.

Vierailija
14/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me ollaankin kouluttautuneita ja yli nelikymppisiä eli ollaan oltu työelämässä jo parikymmentä vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma palkka ei ole hyvä, mutta aviomiehen on. Sitten meillä on pari ystäväperhettä joissa sama tilanne, toisessa vaan nainen tienaa enemmän kuin mies.

Eniten tunnen kuitenkin ihan " normaali" pienipalkkaisia perheitä. Tai mistä mä tiedän mitä ne tienaa, mutta voisin kuvitella että kaupankassa ja huoltomies ei pahemmin pääse rikastumaan.

Vierailija
16/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ei millään pahalla, mutta olen luullut, että esim 4000 ¿ palkka on ihan keskiverto?? Itselläni vaihtelevat tulot, mies tienaa yli 8000 (monet kaverimme paljon enemmän) enkä ole ikinä ajatellut, että meidän tulomme olisivat niin kamalan isot...

Vierailija
17/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en edes tiedä mitä minun naispuoliset ystäväni tienaavat (enkä myös miespuolisista). Eikä edes kiinnosta. Itse saan bruttona 2300 ja rapiat päälle, enkä ainakaan itse laske itseäni korkeatuloiseksi.

Vierailija
18/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


siis ei millään pahalla, mutta olen luullut, että esim 4000 ¿ palkka on ihan keskiverto?? Itselläni vaihtelevat tulot, mies tienaa yli 8000 (monet kaverimme paljon enemmän) enkä ole ikinä ajatellut, että meidän tulomme olisivat niin kamalan isot...

Vierailija
19/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä: minä tienan n,1900e/kk brutto, mutta mies tienaa nettona 4000-8000e/kk (yrittäjä).



Olen minäkin pariin ketjuun vastannut ja ihan rehellisesti.

Vierailija
20/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä en tiedä, mutta kyllä yksityisellä sektorilla firmoissa 8000 on ihan normaalia... ainakin niiden ihmisten keskuudessa, joita minä tunnen. Siskon mies tienaa 15 000... se on mielestäni kyllä iso palkka.

t. se jonka mies tienaa tuon 8000