Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jotenki en vaan todellakaan jaksa uskoa etta kaikki taalla roikkujat on noin hyvatuloisia kuin jaksetaan antaa ymmartaa joka palkka ketjussa

Vierailija
23.08.2006 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ystävistäni ovat myös korkeasti koulutettuja. Silti melkeinpä kaikki meistä tienaavat vähän alle tai vähän yli sen parin tonnin.



Yksi tuttavani on tehtaassa töissä ja on kouluttamaton. (vain lukio käytynä) ja hän tienaa meistä kirkkaasti eniten. Vuorotyötä ja paperiliitto taustalla niin käteen ropisee tuplasti sen verran mitä me opiskelleet tienaamme.

Vierailija
22/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan esimerkiksi minä, mieheni ja kaverini, kaikki akateemisesti koulutettuja, eri aloilla. Minä tienaisin, jos töissä olisin, n. 1500-2000 euroa kuussa ja kaverini tienaa neljän työvuoden ja kahden palkankorotuksen jälkeen 1500 euroa. Mieheni aloitti tämän vuoden alussa firmassa, jossa alkupalkkansa on liki 10 000 euroa kuussa. Eriarvoisuus lisääntyy koko ajan suomalaisessa yhteiskunnassa.



Voin hyvin uskoa, että täällä kirjoittelee paljon hyvätuloisia, sillä täällä kirjoittelee paljon pääkaupunkiseutulaisia, ja missä ne hyvin palkatut työt Suomessa ovatkaan?...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä lähtisi töihin tällä nykyisellä palkallani. Mutta kyllä siellä ainakin työpaikkailmoitusten mukaan maksetaankin paremmin. Harmittaa vaan kun työpaikkailmoituksissa ei mianita juuri koskaan palkkaa, aina vaan palkkatoive. Sen lisäksi ainakaan mun kaveri/työkaveripiirissä ei muille omaa palkkaa kerrota (tai ei sitä kysytä toisilta, olisi aika noloa), joten en oikein tiedä, paljonko kaverit tienaavat. Siksi ihmetyttää noi tiedot kumminkaimojen palkoista.

Vierailija
24/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikinä lähtisi töihin tällä nykyisellä palkallani. Mutta kyllä siellä ainakin työpaikkailmoitusten mukaan maksetaankin paremmin. Harmittaa vaan kun työpaikkailmoituksissa ei mianita juuri koskaan palkkaa, aina vaan palkkatoive. Sen lisäksi ainakaan mun kaveri/työkaveripiirissä ei muille omaa palkkaa kerrota (tai ei sitä kysytä toisilta, olisi aika noloa), joten en oikein tiedä, paljonko kaverit tienaavat. Siksi ihmetyttää noi tiedot kumminkaimojen palkoista.

Vierailija
25/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


näin helppoa se täällä intterwebissä on!

Vierailija
26/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedin tässä välissä tunnin presiksen, puhuin fiksuja ja tienasin sillä palkkani. Nyt taas naputtelen täällä takarivissä tyytyväisenä :-) Uskokaa tai älkää - akateemisesta koulutuksesta ja kovasta draivista on hyötyä uralla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

akateemisella koulutuksella nimenomaan ei tienaa ;)

Vierailija
28/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monilla tienaa paljonkin. Vrt vaikka huviksesi humanistien ja lääkärien, lakimiesten, taloustieteilijöiden palkkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi tienata jopa 1000 e/päivä. Ihan yhtenä esimerkkinä, kun joku ihmetteli tuota 15 000 e/kk. Jokainen voi tehdä pienen päässälaskun, mitä koko kuun töitä tekevä konsultti tienaa.

Vierailija
30/30 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin helppo " tienata" vaikka kuinka paljon. Totuus onkin sitten toinen juttu.