Mies!!! Mikä saa erektiosi lopahtamaan?
Onko se joku näky haju vai joku huono vitsi?
Mikä kutistuttaa halusi?
Kommentit (34)
Tupakka ja viina kaikilla miehillä. Onneksi on impotenssilääkkeitä, niin ei tarvitse ilman munaa olla.
pesemätön persereikä akalla.
se makean haju jotain kuvottavaa.
myös kaikki "teeppä tuo koska olen nainen" tyyppiset on totaali off
räkättävä, käheä alkkisen/ketjuröökääjän nauru on kans.
ja joskus myös pesemätön vittu oksettanu.
tulee joku eltaantunut viikon mätänevä kala mieleen..
hyi vittu voidaankin hyvällä mielellä sanoa
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:14"]Läskin muijan miettiminen
[/quote]
Ja näkeminen
Läskit naiset ovat kiihottavia silloin kun ne tekee sellaisia asioita mitä laihat eivät tee. Ylipainoisten kannattaa olla avoimempia seksissä niin saa pidettyä miehet tyytyväisinä.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:46"]Läskit naiset ovat kiihottavia silloin kun ne tekee sellaisia asioita mitä laihat eivät tee. Ylipainoisten kannattaa olla avoimempia seksissä niin saa pidettyä miehet tyytyväisinä.
[/quote]
Tai laihduttaa, niin mies ei dumbbaa
Mitä läskit muuten voivat tehdä sellaista mitä hoikat eivät tee?
Esimerkiksi kondomin asettaminen saattaa joskus lannistaa ja sitte pitää ottaa uutta starttia.
Jos ajattelen Tarja Halosta alasti kylmässä suihkussa...
Ette kai tosissanne luule että nämä on miesten kirjoittamia vastauksia? XD Läskivihaaja on taas täällä lyttäämässä lihavia naisia.
Arvaas mitä?
Minä olen LIHAVA enkä ajele karvojani alapäästä, tissini roikkuvat, reiteni ovat selluliittia täynnä... Ja miehistä ei koskaan ole ollut pulaa. Olen saanut valikoida parhaimmat päältä ja jättää huonomman aineksen epätoivoisille kaloreja kyttääville happamille ämmille ;)
Nykyisen mieheni kanssa olen ollut vuosia eikä seksistä, hellyydestä ja hyvistä keskusteluista ole pulaa. Repikää siitä, läskivihaajat.
Saattaa vaan yhtäkkiä alkaa kulli pojottamaan, ja laskeutuu myös itsestään.
Jos naisen toosa on karvainen kuin pieni eläin, niin ei kyllä tee mieli nusasta!
persekarvat, läskimaha, päissään vonkaava vosu