Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kurkkua karvastaa niin että yököttää - mikä avuksi?

Vierailija
23.06.2014 |

Otsikossahan se jo tulikin. Kurkku on siis ilmeisesti tulossa kipeäksi (flunssa ja kuume löytyykin jo), ja nyt niin inhottava karvas, kaktustunne kurkussa. Koko ajan joko pitää yskiä, tai sitten yököttää. Jo pelkkä nieleminen tuntuu niin inhottavalta, että tulee yökkäysrefleksi. Mikä hitto tähän auttaa? Buranaa otin juurikin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bafucin.

Vierailija
2/6 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, sana särkylääke on juuri se sama mitä itse käytin pari vuotta sitten kun törmäsin samaan tilanteeseen, joka oli juurikin kuvaamanlaisesi "imuri" joten kyllä, sellaisia tilanteita on olemassa. Ottamiseen ehkä liittyy juurikin tämmöinen karvas kurkku ja kiputila jolla ihminen saadaan antamaan jotain sellaista mihin tämä ei olisi valmis mikäli tietäisi asioiden todellisen laidan. Tämmöiset demonit ovat tietysti erittäin taitavia teeskentelemään halukkuutta vastavuoroisuuteen vaikka todellisuudessa tarkoitus on imeä "uhri" kuiviin.

Vierailija
5/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 02:16"]Noh, sana särkylääke on juuri se sama mitä itse käytin pari vuotta sitten kun törmäsin samaan tilanteeseen, joka oli juurikin kuvaamanlaisesi "imuri" joten kyllä, sellaisia tilanteita on olemassa. Ottamiseen ehkä liittyy juurikin tämmöinen karvas kurkku ja kiputila jolla ihminen saadaan antamaan jotain sellaista mihin tämä ei olisi valmis mikäli tietäisi asioiden todellisen laidan. Tämmöiset demonit ovat tietysti erittäin taitavia teeskentelemään halukkuutta vastavuoroisuuteen vaikka todellisuudessa tarkoitus on imeä "uhri" kuiviin.
[/quote]
Mitä?

Vierailija
6/6 |
29.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän Buranasta. Olen pitänyt jo noin 10 vuotta.
Olen yrittänyt selittää keskittymiskyvyn puutteesta ja tehtiin "palikkatestit" äo jutut ynnä muut. Kaikki normaalia.
Silloin minulla oli antibioottilääkitys kun testejä tehtiin joten en luota tuloksiin. Näin arveli varovasti myös lääkärini.
Veikkaan että mulla on angiina tai mitä lie. Olen tutkinu asiaa. Nyt mulle määrättiin Panadolia. Iha jees troppi. Nokkaan pitäs auttaa yms...