TE-TOIMISTON VIESTINTÄ
Mun työnhakutiedoissa, työnhakusuunnitelmassa, seuraavan yhteydenoton osalta seuraava teksti:
Työnhakusi jatkumisesta sovitaan kun soitat asiointipisteeseen xx.xx.2024 mennessä.
SIIS TÄSSÄ VÄITETÄÄN ETTÄ MUN PITÄÄ SOITTAA. AIEMMIN OLEN OLLUT KÄSITYKSESSÄ ETTÄ MULLE SOITETAAN, JA ITSE ASIASSA TUON TEKSTIN JÄLKEEN TULEE SEURAAVAA TEKSTIÄ: XX.XX.2024 klo 9.00 työkkärilän täti/hyvan täti.
ETTÄ SIIS MINÄKÖ SE NYT SOITAN VAI SOITTAAKO NE!
KENELLE TÄSTÄKIN VIESTINNÄSTÄ VOI VALITTAA!
VASTAAKO ELY-KESKUS NOITTEN TYÖKKÄREIDEN TOIMINNAN JÄRJETTÖMYYDESTÄ!
Kommentit (11)
Soita heti kun pystyt koska sinua pyydetään. Siksi olet saanut kirjeen. Asia hoituu kun otat yhteyttä. Tsemppiä!
Edelliseen vielä lisäksi vastaisin että normaalisti ei ole asiakkaan vastuulla mutta jos erikseen saat pyyntöjä niin niiden mukaan toimit. Asiat elämässä hoituvat kun ne hoitaa. Kannatta aina huolehtia asiat kuntoon niin elämäkin on stressittömämpää. Tsemppiä!
Mää oon saannu 3 aiheetonta uhkauskirjettä niitteen virheiden takia. Rahaa menee kun joutuu soitteleen ja selvitteleen.
Vierailija kirjoitti:
Mää oon saannu 3 aiheetonta uhkauskirjettä niitteen virheiden takia. Rahaa menee kun joutuu soitteleen ja selvitteleen.
Ymmärrän, voit pyytää myös aikaa toimistolle. Joskus saa myös suoran numeron jollekin virkailijalle.
Vierailija kirjoitti:
Niitä varten pitäisi olla asianajaja tai jotain. Kiristystä ja uhkailua kun vaaditaan osallistumaan hp hommiin tai saattaa tuet katketa. Mene ilman palkkaa työkokeiluun. No kuule mene ihan itse vaan.
Vierailija kirjoitti:
No soita, ei se oo niin vaikeeta
Ei ole vaikeeta, on kallista.
Sain muutama päivä aiemmin tekstiviestin, jossa kerrottiin, milloin te-täti soittaa ja soitti silloin kun oli aikonutkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No soita, ei se oo niin vaikeeta
Ei ole vaikeeta, on kallista.
Laita omilla sivuillasi työkkäriin yhteydenottopyyntö sinuun päin ja kirjoita vaikka siihen ettei sinulla ole varaa soitella ja jaaritella minuuttitolkulla.
Sun kannattaa soitta heti huomenna koska noi XX.XX on tietty päivämäärä, näkyy vain paperikirjeessä, ei netissä. Sitten on kusisemmat oltavat jos missaat sen deadlainin.
Kukaan ei ota vastuuta ja kaikesta saa se työtön joko huomautuksen tai lopulta karenssia jos huomautuksia kertyy useampia. Kaikkea turhaa pitää tehdä että välttää ne huomautukset. Iski stressi kun jäi työttömäksi ja joutuu tähän leikkiin.