Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aamiaisen teko ilkosillaan, yleistäkö?

Vierailija
23.06.2014 |

Uusi mies yllätti pari aamua sitten valmistelemalla paahtoleipiä ja kahvia alasti keittiössäni. Kysyttyäni, että mistä ihmeestä on kyse, mies vain totesi, että kaikki hänen kaverinsakin tekevät samaa, ja asia on jotenkin yleistä miehillä aamuisin. Sovittiin, että jatkossa saa heilua boksereissa, mutta siltkin loppuun asti tyyppi intti, että aamuisin on erilaiset alastomuuden säännöt.
Onko mitään perää, tiedättekö ketään vastaavaa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nainen ja tykkään olla aina kotona alasti :)

Vierailija
2/36 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä usein ukko tarjoaa prinssinakkia alastomana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että miehen kaverit tekee hänen kanssaan niin ei tarkoita, että kun on naisia seurassa pitäisi alasti kokkailla keittiössä.

Mistä mies muuten tiesi kaveriensa tavat?

Vierailija
4/36 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakkia nakkia vaan aamupalaksi, nam. Hei ei pingottamista.

Vierailija
5/36 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:46"]

Minä pukeudun aamuisin vasta, kun olen lähdössä ulos, en kokkaamista varten. Kokkaan siis yöasussani, joka säästä ja tilanteesta riippuen on joku unitunika, pelkät pikkarit tai ei yhtään mitään. Saatan kokata muutkin ateriat ilkosiltani, äsken juuri tein iltapalaa suihkun jälkeen ilman rihmankiertämää. Mies käyttää enemmän vaatteita, mutta ei valita, enkä ole ikinä edes ajatellut, että voisi olla jollekulle ongelma.

[/quote]

kyllä tommosessa se kuuluisa jännitys varmaan pois aika nopeesti ropisee

[/quote]

Myönnettäkööt, että näillä yhdessäolovuosilla jo elämisen luontevuus on prioriteettilistalla korkeammalla, kuin jännityksen ylläpito suloja peittelemällä. Kyllä tässä molempien vartalot ovat jo tulleet kauttaaltaan tutuksi.

Vierailija
6/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä kaksistaan ollessa on meilläkin käyty keittämässä kahvit alasti:)

Vierailija
7/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, mäkin haluan alastoman aamiaskokin mun keittiöön!

Vierailija
8/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haittaa siitä on jos on alasti? Siis jos ei välillä kaivele haaruksiaan tai istuskele paljaalla takapuolella missä sattuu.

Vierailija
9/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdoton ei! En halua kenenkään paljasta pippeliä 10 cm päähän kahvikupistani enkä todellakaan halua, että paljaalla takapuolella istutaan mihinkään kodissani. Jos joku väittäisi minulle noin, niin siitä eteenpäin meillä rakasteltaisiin pimeässä niin, että olen pukeutunut burkhaan. Väittäisin, että se on ihan yleistä kaveripiirissäni.

Vierailija
10/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pekonin paistamista alasti en suosittele. Rasvaroiskeet ei tunnu kivalta.

Vierailija
11/36 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen ja kolmosen kanssa voisin elää. Ap ja vitonen saisi multa kenkää heti tuollaisten kommenttien jälkeen.

Vierailija
12/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:08"]

Mistä mies muuten tiesi kaveriensa tavat?

[/quote]
Kaipa tuo on vaan tullut esille heidän jutteluissaan, en tiedä.
Enemmän olen kujalla tästä, miten minun kaltaisiani on tässä vähemmän kuin alastomuudesta vähät välittäviä. Siis kun kyse ei ole aamuisesta alusvaatteissa tepastelusta vaan että ihan oikeasti täysin munasillaan availlaan pakkauksia, voidellaan leipiä jne.
Olen kai sitten kalkkis.

-ap

Vierailija
13/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:35"]Pekonin paistamista alasti en suosittele. Rasvaroiskeet ei tunnu kivalta.

[/quote]

Kolmen viikon takaa on vieläkin pieni todiste tästä vatsalihaksilla. Ei suositeltavaa vaikka nainen joka aamiaista kanssani söi piti ilmeisesti puolialastomasta kokista.

Vierailija
14/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitan usein aamuisin sämpylätaikinan alulle alastomana eli jräjestys on tämä: Pedistä keittiöön laittamaan taikina, sitten suihkuun , pukeutuminen ja hiustenlaitto. Ja siinä vaiheessa onkin taikina jo sen verran kohonnut että sen voi leipoa sämppäreiksi.

Vierailija
15/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole meillä tapana ainakaan. Ei ole muistaakseni koskaan tehty noin. Sitä en tiedä, miten mies on toiminut yksin ollessaan.

Vierailija
16/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on enemmän hygieniakysymys kuin neuroosikysymys. En minäkään tykkäisi, että joku munasillaan kokkaisi keittiössä tai istuisi paljaalla paksulla pepullaan meikäläisen tuoleille. Häpykarvat lentelee...

Vierailija
17/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan sitä taas niin estoisia ja badgeerikammoisia.

Musta on ihanaa kun mies hilluu alastomana kotona. Ja kokkailee vaikka. Ja teen sitä itsekin.

Vierailija
18/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako tuo? olen sinkkunainen ja kyllä minäkin olen välillä aamuisin alasti siihen saakka kun pitää laittaa vaatteet päälle ja lähteä töihin. Aamupalaakin on tullut laiteltua ilman vaatetta... Tietty toi tuolihomma, mistä joku on maininnut, vähän kaivelee että jos joku vieras tulis ja istuis mun tuolille alasti :)  mut tuskin kellään niin paskaperse voi olla että vahinkoa aiheutuis.

Vierailija
19/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että tää suomi on tälläinen dinosaurusten maa.. Kaikki normaali ja nykyaikainen on väärin, sairasta ja ällöä.. Oli se sitten alastomuus, tasa-arvoinen avioliittolaki, avoin kokeileva seksi (parisuhteessa/avioliitossa), siistitty karvoitus (rämemajava sen olla pitää, että olis NAINEN)... :D :D :D Vittu että on sairasta!!!!

Vierailija
20/36 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite tykkään olla alasti vaikka 24/7 ja yksin usein olenkin, mutta mies tykkää jos on edes jotain päällä ettei "liikaa totu alastomuuteen, jonka hyvin kyllä ymmärrän. Alastomuus ei ole aina seksuaalista, mutta hankala vetää rajaa jos toinen on aina alasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi