Aamiaisen teko ilkosillaan, yleistäkö?
Uusi mies yllätti pari aamua sitten valmistelemalla paahtoleipiä ja kahvia alasti keittiössäni. Kysyttyäni, että mistä ihmeestä on kyse, mies vain totesi, että kaikki hänen kaverinsakin tekevät samaa, ja asia on jotenkin yleistä miehillä aamuisin. Sovittiin, että jatkossa saa heilua boksereissa, mutta siltkin loppuun asti tyyppi intti, että aamuisin on erilaiset alastomuuden säännöt.
Onko mitään perää, tiedättekö ketään vastaavaa?
Kommentit (36)
Itse olisin useinkin alasti. Vaimo ei koskaan. Tulee itsekin sitten puettua, kun on se vähän hassua jos toinen nakuilee ja toisella on kaikki päällä.
Meidän huushollissa ollaan melkeinpä koko ajan alasti ja saatetaan kokkaillakkin siis ilman rihmankiertämää. Problem?
Harrastan urheilua ja treenit loppuu myöhään illalla. Tulen kotiin, käyn suihkussa ja alan laittamaan iltapalaa, enkä varmasti ala mitään vaatteita siinä välissä pukemaan, koska sänkyynhän mä olen menossa. Samoin aamulla, ensiksi keittiöön juomaan ja kahvit tippumaan. En kyllä ole ikinä ajatellut, että alasti syöminen olisi kummallista. Toki lounaalla ja päivällisellä vaatteet, lapsillakin vähintään pikkuhousut jalassa.
Olisiko jokin nudisti? En kyllä tykkäisi.
Mä en ole aikaisemmin ollut juuri koskaan alasti (paitsi suihkussa/saunassa tietty), koska olen aikamoinen vilukissa, mun on siis heti aamulla laitettava vaatteet päälle koska pyjamassakin tulee kylmä ellei ole peiton alla :) Mieheni on kuitenkin ihan päinvastainen, olisi aina alasti :) Aluksi se oli hassua, mutta olen siihen tottunut. Meillä siis tosiaan mies todellakin kokkaa aamupalaa alasti, jos ei ole mitään erityistä syytä laittaa vaatteet päälle ei sitä tee.
Kuulostaa ehkä vähän joltain fetissiltä, mutta ei mikään maailmanloppu.
Aika ällöttävää... Ei sopisi mulle, joten housut jalkaan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:32"]
Ehdoton ei! En halua kenenkään paljasta pippeliä 10 cm päähän kahvikupistani enkä todellakaan halua, että paljaalla takapuolella istutaan mihinkään kodissani. Jos joku väittäisi minulle noin, niin siitä eteenpäin meillä rakasteltaisiin pimeässä niin, että olen pukeutunut burkhaan. Väittäisin, että se on ihan yleistä kaveripiirissäni.
[/quote]
Sinulla on selvästi joku henkinen onhelma alastomuuteen
Minä pukeudun aamuisin vasta, kun olen lähdössä ulos, en kokkaamista varten. Kokkaan siis yöasussani, joka säästä ja tilanteesta riippuen on joku unitunika, pelkät pikkarit tai ei yhtään mitään. Saatan kokata muutkin ateriat ilkosiltani, äsken juuri tein iltapalaa suihkun jälkeen ilman rihmankiertämää. Mies käyttää enemmän vaatteita, mutta ei valita, enkä ole ikinä edes ajatellut, että voisi olla jollekulle ongelma.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:43"]
Aika ällöttävää... Ei sopisi mulle, joten housut jalkaan.
[/quote]
Miksi ei?
Varo, ettei nakki paistu pannulla. :-O
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 23:46"]
Minä pukeudun aamuisin vasta, kun olen lähdössä ulos, en kokkaamista varten. Kokkaan siis yöasussani, joka säästä ja tilanteesta riippuen on joku unitunika, pelkät pikkarit tai ei yhtään mitään. Saatan kokata muutkin ateriat ilkosiltani, äsken juuri tein iltapalaa suihkun jälkeen ilman rihmankiertämää. Mies käyttää enemmän vaatteita, mutta ei valita, enkä ole ikinä edes ajatellut, että voisi olla jollekulle ongelma.
[/quote]
kyllä tommosessa se kuuluisa jännitys varmaan pois aika nopeesti ropisee
Kalsareita on hyvä pitää jalassa sen takia kun saattaa roiskua jotain kuumaa. Vaatteiden pito kotona ahdistaa, ne vie vapauden ilon. Jäykkiä ja laittaa hikoilemaan.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 18:27"]
No kyllä kaksistaan ollessa on meilläkin käyty keittämässä kahvit alasti:)
[/quote]
Meillä myös.
Mutta alasti ei syödä :D
EI hemmetti, googlen avulla löytyi tämä keskustelu. On siis aivan sama tilanne itselläni. Ja odotin kyllä aivan erilaista keskustelua aiheen tiimoilta. Miksi ihmeessä täällä niin monet pitävät kauheana sitä, että hygienia- ja miellyttävyyssyistä alasti pyöriminen tuntuu joidenkin mielestä _vaivaannuttavalta_ ! Ja ottakaa huomioon, että ihmisiä on erilaisista kodeista. Jotkut saunoo aina porukalla perheen kanssa, toiset ei oo tottunut näkemään edes sisaruksiaan alasti. Pakkoko sitä on tyrmätä "olet sairas" -tyyppisesti jonkun toisen näkemys, jos siinä ei objektiivisesti katottuna ole mitään väärää tai tuomittavaa. Erilainen näkemys vain.
Minusta alastomuus ei kuulu esim. keittiöön. Eikä se ole sairasta.
Mieheni Knut on 63v ja kaunis vartsloinen. Aina alasti kotona. Vau.