Jättäisitkö miehesi jos voisit vaihtaa hänet Cheekkiin?
Kommentit (72)
En vaihtais. Vaikka kuinka vaikuttaa kiiltokuvapojalta rahoineen, kyllä cheekissäkin omat vikansa varmasti on. Ei se vaihtamalla parane, olen happy näin.
No en vaihtaisi! Sitä paitsi kaveri oli päätynyt sen kanssa sänkyyn keväällä ja oli kuulemma "ällöttävän hellä,tylsä ja varovainen." =D
Ja KUKA vattu jaksaa kuunnella?! Karmeeta p..kaa, musiikin kanssa ei mitään tekemistä!
Ei ristus tuossa se makoilisi sohvalla ja ähkisi että tää ei tuu poistuu täältä koskaan... Mä luulen kyllä että keekki ottais ennemmin mun miehen kuin minut joten ihan turha miettiä tätä...
En vaihtais!! Ehkä sinkkuna voisin testata Cheekkiä, ulkonäköni puolesta hänelle varmaan kelpaisinkin, mutta liian hippi olen muuten siihen elämäntyyliin ja asenteeseen.
En ottaisi koska se tyyppi ei iske sitten yhtään. Hänessä ei ole mulle yhtään mitään jätän siis suosiolla muille. Sitä paitsi mulla on mies joka iskee joten miksi vaihtaisin?
Jollekulle muuten näyttää olevan täysin mahdotonta tajuta ettei se Keekki vaan iske kaikkiin, sinänsä aika huvittavaa.
Ei perkele, en todellakaan! En vaihtaisi kehenkään! Niin ihana, fiksu, komea ja osaava mies. Täydellinen minulle. ♡
Ei kiitos! En vaihtaisi omaa miestäni kehenkään. Ainut "hyvä" asia Jaressa on raha ja se taas ei mulle merkitse mitään. Kaikki muu onkin enemmän mun mieleeni omassa miehessäni.
Täällä taitaa olla joku loukkaantunut fanaattinen Cheek-fani paikalla. Menehän nukkumaan nolaamasta itseäsi enempää.
Mun mielestä Cheek on ihan hyvän näköinen, mutta ei silti iske ulkonäöltään eikä persoonaltaan.
Just nyt voisin vaihtaa hetkeksi - ilman avioehtoa