Jättäisitkö miehesi jos voisit vaihtaa hänet Cheekkiin?
Kommentit (72)
En kyl taitais vaihtaa miestäni, mutta jos olisin sinkku, niin kyllä cheek kelpaisi. Jollain tavalla on tosin naismainen, enkä tunne kunnolla ;)
Suurinosa täällä omaa ukkoonsa kehuvista, ei edes kelpaisi Cheeekille.Sillon Malli misuja tarjolla.
En vaihtaisi. Jättäisin mieheni ja ottaisin cheekin. Kuulostaa paremmalta :D
Yök. Kaksi ällöä on keekki ja taukki! Wt:lle molemmat.
En kyllä vaihtaisi siihen ähisevään neliöpäähän.
No en:D Mun oma on paremmannäkönen!
Rakel Liekki sanoi aikoinaan Mointvllä, ettei ottais poskelta poskeen. Hyvin sanottu, en ottais mäkään.
En vaihda mieheeni, en millään.
Ja vielä lisäks oon reilusti sitä pidempi. Huomasin kun oltiin yhtäaikaa baarissa.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:32"]
Rakel Liekki sanoi aikoinaan Mointvllä, ettei ottais poskelta poskeen. Hyvin sanottu, en ottais mäkään.
En vaihda mieheeni, en millään.
[/quote]
Ihan kun sä Cheekkiä saisitkaan, se selittää vastauksesi.
Cheekin mukana tulis niin paljon muita naisia, notta jätetään nyt tällä kertaa väliin.
Hyi. Keekki on hemmoteltu, yksinkertainen niljake. En huolisi.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 22:36"]
Hyi. Keekki on hemmoteltu, yksinkertainen niljake. En huolisi.
[/quote]
Onko oma ukkos haalari osastoa
Onko tsiikki jonkun mielestä oikeasti hyvännäköinen? Semmoinen tyypillinen leveänaamainen suomimongoli. Jollain morffausohjelmalla kun laittaisi Breivikin ja Auvisen naamakuvat yhteen, tuloksena olisi tsiikki.
Ei mun kannattaisi, koska mun ja Cheekin suhde tuskin kovin kauaa kestäisi. Tsiikki tykkää matkustella ulkomailla, minä taas en, joten tuskin se kovin kauaa mua jaksaisi katsella.
Ei ole miestä tällä hetkellä joten voisihan sen Keekin tyypata ajankuluksi, ei mitään pitkäaikaista ratkaisua tosin.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:59"]
Ei se ruoho sen vihreämpää muualla ole.
[/quote]
Hieman OT, mutta kyllä se vaan joskus on.
Se on niin pienikin.