Jättäisitkö miehesi jos voisit vaihtaa hänet Cheekkiin?
Kommentit (72)
Cheekki on niin homo. Se vaan odottaa et sen asema artistina vakiintuu kunnes tulee kaapista ulos. Niinkuin Sillanpää teki.
Odota vain ap, pari vuotta vielä. =)
Ihmeellisen näköinen laatikkopää jonka puolet Suomen naisista yrittäis koko ajan viedä multa. Tosi houkutteleva vaihtokauppa :-D
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:56"]Cheekki on niin homo. Se vaan odottaa et sen asema artistina vakiintuu kunnes tulee kaapista ulos. Niinkuin Sillanpää teki.
[/quote]
Homo ei voi olla. Tunnen pari hoitoaan. Jonot harvemmin pyrkivät joka keikan jälkeen panemaan jotain kaunista naista? Molempiin suuntiin saattaa olla mutta EI ole homo.
En häneen enkä kehenkään muuhunkaan. Ei ole mitään tarvetta vaihtaa. Ei se ruoho sen vihreämpää muualla ole.
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:58"][quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 19:56"]Cheekki on niin homo. Se vaan odottaa et sen asema artistina vakiintuu kunnes tulee kaapista ulos. Niinkuin Sillanpää teki.
[/quote]
Homo ei voi olla. Tunnen pari hoitoaan. Jonot harvemmin pyrkivät joka keikan jälkeen panemaan jotain kaunista naista? Molempiin suuntiin saattaa olla mutta EI ole homo.
[/quote]
Kaappihomo pönkittää mainettaa panemalla naisia. ;)
Ei kiitos. En ole viehättyny yhtään miehestä joka räppää: "Josset sä mun tyylii tajuu, sul ei oo tyylitajuu" lahjakkuudella :')
Pelkän ulkonäön perusteella cheek on mielestäni hyvännäköinen, mutta en ole koskaan mieltynyt itseään täynnä oleviin ihmisiin. Tai en Jaresta itsestään tiedä, mutta Cheekin imago on hyvin "jou matafaka bitches vatkakaa sitä peppua" -tyylinen. Yh. Eikä sillä hauskalla tavalla suinkaan...
Itsevarma ja vaatimaton vie jalat alta 6-0. Pidän aidoista ihmisistä, sellaisen haluaisin vierelleni.
Tv. Sinkku neitonen
En kyllä arvosta räppäriasennetta ja elämäntyyliä, en edes tiedä mistä koko keekin kanssa puhuisin...? Ei varmaan olis mun tyyppinen huumorintaju sillä.. Ja kauheeta olis pannakin kun se varmaan vertais koko aja niihin muihinnaisiin JA miehiin joitten kanssa se olis ollu, että ei...
Monet varmaan sanoo ettei vaihtais, kun ei sais vaihdettuu muutenkaan vaik haluis.
No en todellakaan minä haluan miehen enkä mitään neitimäistä pikkupoikaa!
Jos en olisi näin nynny, että että ero on todella nou nou, niin joo. Voisin ehkä vaihtaakin.
Cheekillä on rahaa hienoja autoja. Siihen haalarimies ei pysty ikinä. Moni vaihtais jos sais, muttei saa niin ei kehtaa myöntää. Ei se ny ainakaan varmaan mitää lapsellista huolisikaan.
:D No en vaihtas! Mut jos oisin Cheekin kaa ni vaihtasin sen kyl mun mieheen :) ;)
No en. Tiedän Jaren kouluajoilta, ei sykäyttänyt silloin, eikä nyt. Miksi kukaan haluaisi edes jätkää, jolle elämässä on tärkeintä nopeat autot, helpot naiset, merkkitavarat, ulkonäkö ja mitä muut ajattelee? Kyllä mä arvostan muita asioita enemmän. :)